Team WECA Geplaatst 1 februari 2009 Share Geplaatst 1 februari 2009 Vandaag heb ik de button van de MyFinds Pocket Query aangeklikt en volgens de informatie op de Querie pagina is de PQ aangemaakt op 2/1/2009 om iets van 8uur AM. Ik heb dat ongeveer uitgevoerd om 6 uur onze tijd of zo. Maar tot nu 21:00u, heb ik de zipfile niet op de email mogen ontvangen.... Ik gebruik GMAIL, maar ook in die spam folder is niets binnengekomen van gc.com Normaal blijft daarvan niets in de spamfolder hangen en komt ie netjes binnen na enkele minuten. Hebben meer mensen hier last van? Misschien drukte op de site van gc.com, of heeft hun mail-verzend-server het druk? lange wachtrij PQ's... groet WECA jr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShadowXs Geplaatst 1 februari 2009 Share Geplaatst 1 februari 2009 Ik zocht er eigenlijk niets achter, maar nu je het zegt, ik heb vanavond ook "geklikt" en nog niets ontvangen. Zal wel een achterstand zijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 1 februari 2009 Share Geplaatst 1 februari 2009 Ik vermoed dat er iets mis is bij Geocaching.com Ik had vanmiddag iemand een mailtje gezonden daar krijg je normaal gesproken een kopie van gezonden maar deze komen ook niet aan. Kwestie van tijd en dan komt het vast weer goed. Het gaat gewoon Langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wout147 Geplaatst 1 februari 2009 Share Geplaatst 1 februari 2009 Hebben meer mensen last van vandaag, was al een draadje over: http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...mp;#entry206342 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WECA Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2009 vreemd, van de notificaties van dit forum, krijg ik ineens 3 berichten binnen binnen 1 ophaalbeurt, van alle reacties van hierboven. Denk toch dat misschien GMail een probleem heeft??? alhoewel dat ook onwaarschijnlijk is: ik heb een ander adres bij gmail en daar heb ik geen problemen voor prive email.. dus toch maar gc.com de "schuld" geven.. groetjes WECA jr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 1 februari 2009 Share Geplaatst 1 februari 2009 mails versturen naar collega's vanaf GC.com werkt ook niet , de found querry die op mijn normaal mailadres zou moeten komen komt ook niet , dus duidelijk mailservers kabloue... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 1 februari 2009 Share Geplaatst 1 februari 2009 vreemd, van de notificaties van dit forum, krijg ik ineens 3 berichten binnen binnen 1 ophaalbeurt, van alle reacties van hierboven. Denk toch dat misschien GMail een probleem heeft??? alhoewel dat ook onwaarschijnlijk is: ik heb een ander adres bij gmail en daar heb ik geen problemen voor prive email.. dus toch maar gc.com de "schuld" geven.. groetjes WECA jr Op dit moment maar even wel ja. Beetje moeilijk te controleren wanneer GC. com in iedergeval een storing heeft. Als "zij" weer werken en jij hebt nog een probleem, tja dan........ kan je er natuurlijk hier op terugkomen wie je dan de schuld wil geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WECA Geplaatst 2 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2009 Draadje kan dicht, heel vroeg vanmorgen is de PQ binnengekomen op de e-mail. Vandaag overdag ook weer enkele notifications als normaal binnengekregen per email. GC.com lijkt weer zijn zaakjes op orde te hebben. Case closed WECA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
korverr Geplaatst 27 mei 2010 Share Geplaatst 27 mei 2010 Vandaag heb ik de button van de MyFinds Pocket Query aangeklikt en volgens de informatie op de Querie pagina is de PQ aangemaakt op 2/1/2009 om iets van 8uur AM. Ik heb dat ongeveer uitgevoerd om 6 uur onze tijd of zo. Maar tot nu 21:00u, heb ik de zipfile niet op de email mogen ontvangen.... Ik gebruik GMAIL, maar ook in die spam folder is niets binnengekomen van gc.com Normaal blijft daarvan niets in de spamfolder hangen en komt ie netjes binnen na enkele minuten. Hebben meer mensen hier last van? Misschien drukte op de site van gc.com, of heeft hun mail-verzend-server het druk? lange wachtrij PQ's... groet WECA jr Hallo, ik heb al enige weken last van hetzelfde probleem Als ik de Pocket Queri MyFinds run ( 1xweek), zie ik aan de info dat deze is verstuurd, maar ariveert niet in mijn email box. In het verleden heeft het wel gewerkt. Ik ben dus ook op zoek naar een oplossing, mvg, Korverr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 27 mei 2010 Share Geplaatst 27 mei 2010 Hallo Korver, Volgens mij heb je in een ander draadje deze vraag ook gesteld en heeft Team Nessa daar antwoord op gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 27 mei 2010 Share Geplaatst 27 mei 2010 (bewerkt) KLIK Niet echt zinvol om in 2 topics dezelfde vraag te stellen he..... 27 mei 2010 bewerkt door team nessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden