Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Binnenkort ga ik een aantal invisibleSHIELD's kopen bij www.zagg.com

Wij hebben er zelf al eentje op de Oregon zitten, maar aangezien wij twee Oregon's hebben willen wij daar ook een invisibleSHIELD op hebben. Als je wilt meeliften op onze bestelling stuur ons dan even een mailtje via ons account van gc.com (de inbox van gc.nl zit zo snel vol)

Als we de bestelling binnen hebben zullen we alles versturen, meenemen naar het GME kan natuurlijk ook.

Ohja, het hoeft niet perse een invisibleSHIELD voor de Oregon te zijn :ph34r:

Edit: topic op het verkeerde account geplaatst (Smeule jr ipv Smeule ;) ), ons account van gc.com kan je hier vinden.

bewerkt door smeule jr
Geplaatst

Zou wel handig zijn inderdaad, maar ik kan alleen cover vinden voor de Oregon 300 en niet de 200.

Weet je of het formaat hetzelfde is?

En is dat spul een beetje makkelijk te bevestigen, ook aan de randen? Ik heb ooit zo'n cover voor mijn mobiele telefoon gehad, maar binnen de kortste keren gingen de randen wat los en kwam er vuil onder.

Geplaatst (bewerkt)
Zou wel handig zijn inderdaad, maar ik kan alleen cover vinden voor de Oregon 300 en niet de 200.

Weet je of het formaat hetzelfde is?

En is dat spul een beetje makkelijk te bevestigen, ook aan de randen? Ik heb ooit zo'n cover voor mijn mobiele telefoon gehad, maar binnen de kortste keren gingen de randen wat los en kwam er vuil onder.

Ik weet niet anders dan dat de Oregon 200, 300 en 400 precies hetzelfde scherm hebben, wij hebben een 400 en daar zit een Shield op van de 300.

Wij gebruiken deze covers al enige maanden en ze zitten er nog steeds perfect op, de randjes laten nog niet los.

bewerkt door smeule
Geplaatst

Voor de Oregon krijg je alleen een velletje voor het scherm en niet voor het hele apparaat zoals bijvoorbeeld voor de aaifoon. Bevestigen was erg gemakkelijk. En mocht het toch fout gaan, corrigeren is ook geen probleem. Er zit meer dan genoeg van dat vloeibare goedje bij :ph34r:

Geplaatst

Gezien de melding van Smeule ben ik zelf even gaan kijken... uit de verdere meldingen lijkt het makkelijk te werken/aan te brengen. Ik heb zelf een bestelling gedaan voor een oregon 300 en mijn telefoon (geen verzendkosten), maar eens kijken hoe het gaat bevallen.

In ieder geval ontzettend bedankt voor de tip...

Geplaatst
Als je wilt meeliften op onze bestelling stuur ons dan even een mailtje via ons account van gc.com (de inbox van gc.nl zit zo snel vol)

Sorry, niet goed gelezen ....en dus het verkeerde medium benut. :blush:

Hoop dat de bestelling wel aankomt.

Geplaatst

Je hebt mail. Had van de week net zitten bedenken dat ik ook wilde bestellen. Mooi dat het op zo'n manier gecombineerd kan worden.

Geplaatst

Van de week gaan we de bestelling plaatsen, wij hebben nog een aantal coupons liggen dus 20% korting op de producten moet waarschijnlijk wel gaan lukken.

Zijn er nog mensen die willen meeliften?

Geplaatst

Ik wil er ook graag 1 kopen. De contact-mogelijkheid van gc.com werkt op het moment niet, dus doe ik het maar even zo :)

Mogen we zelf kiezen welke cover we kopen of heb je een voorkeur :P

Geplaatst

Ik wil er ook graag 1 kopen. De contact-mogelijkheid van gc.com werkt op het moment niet, dus doe ik het maar even zo :thumbdown:

Mogen we zelf kiezen welke cover we kopen of heb je een voorkeur :blush:

E-mail sent, werkte nu weer :eek:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...