professor & co Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Ik gebruik voor een jaar of 2 de csx-60,die me overigens uitstekend bevalt. Maar nou is vorige week aan de onderkant van de gps,het sluitingje van de batterijklep afgebroken. Nou is die nog wel te gebruiken met behulp van een hoes,maar het is zeker niet ideaal. Heb op het net gezocht ,maar ik kan nergens iemand vinden,waar je een batterijklepje los kan bestellen. Weten jullie soms waar ik aan zo' klepje kan komen,evt 2e hands?
emiledk Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Ik gebruik voor een jaar of 2 de csx-60,die me overigens uitstekend bevalt.Maar nou is vorige week aan de onderkant van de gps,het sluitingje van de batterijklep afgebroken. Nou is die nog wel te gebruiken met behulp van een hoes,maar het is zeker niet ideaal. Heb op het net gezocht ,maar ik kan nergens iemand vinden,waar je een batterijklepje los kan bestellen. Weten jullie soms waar ik aan zo' klepje kan komen,evt 2e hands? Bij mij is hetzelfde ook overkomen, alleen ik had mijn apparaat nog maar een half jaar. Gelukkig had ik het afgebroken deel nog, en heb die zelf kunnen lijmen. Aan Garmin heb ik wel gevraagd een nieuwe batterij-deksel toe te sturen. Hun reactie (en daarmee deels antwoord op jouw vraag: hij is niet los te bestellen bij Garmin) Thank you for contacting Garmin Europe. I will be happy to help you. The part you require is not sold as an accessory and so it is very hard to get hold of if the battery cover you have already is faulty or has broken. However if you are able to email me the information below I will locate a replacement battery cover from our service department and I will get this part sent to you as soon as possible. Please see the below... Full name: Full address: A daytime telephone number: Once I have the above I will get this part sent out for you. Het kan natuurlijk nooit kwaad bij Garmin ook te verzoeken of ze zo'n afsluitdeksel kunnen toesturen.
FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Ik gebruik voor een jaar of 2 de csx-60,die me overigens uitstekend bevalt.Maar nou is vorige week aan de onderkant van de gps,het sluitingje van de batterijklep afgebroken. Nou is die nog wel te gebruiken met behulp van een hoes,maar het is zeker niet ideaal. Heb op het net gezocht ,maar ik kan nergens iemand vinden,waar je een batterijklepje los kan bestellen. Weten jullie soms waar ik aan zo' klepje kan komen,evt 2e hands? Een jaar geleden hadden wij ook dit probleem. Gelukkig onder het mom van garantie hebben wij van de webwinkel een nieuw dekseltje opgestuurd gekregen. We hadden ondertussen wel een website gevonden waar zowat alle deksteltjes los te bestellen zijn. Maar ja, wat was daar nu het adres ook al weer van ? Ik hoop dat ik deze nog terug kan vinden, dan post ik die alsnog.
langzaam Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 (bewerkt) Ook mij is het overkomen. Ik ben keurig geholpen, door Garmin ("Sailtron") Nederland, en kreeg zelfs een deksel (niet de goede kleur) toegezonden. Die hadden ze toevallig nog liggen. Je kunt deksels bestellen via WWW.NAVICAR.NL 014-10204-00 kleur blauw Batterijdeksel GPSMAP 60C(x) Losse batterijdeksel Voor Garmin GPSMAP 60C(x) EUR 8.00 014-10203-00 kleur grijs Batterijdeksel GPSMAP 60CS(x) Losse batterijdeksel Voor Garmin GPSMAP 60CS(x) EUR 8.00 Kon helaas de plaatjes niet mee kopieren Succes, Langzaam 21 januari 2009 bewerkt door langzaam
deklarinettist Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Waarschijnlijk kan dit ook bij Waypoint Notter zo worden opgelost, hebben een eigen technische servicedienst
professor & co Geplaatst 21 januari 2009 Auteur Geplaatst 21 januari 2009 Kijk eens aan zeg,dat zijn nog eens berichten. Bestel er maar gelijk één. Aangezien ik niet bij notter in de buurt woon, En er eentje voor 8 euro laten thuis bezorgen,is een mooie optie. Mensen bedankt allemaal. Edwin
Lein Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 bij Waypoint Notter Wij hebben hetzelfde probleempje hier. Notter gemaild: Het klepje kost daar 20 euro!
FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Je kunt 'm ook in Amerika bestellen voor net iets minder dan $10. http://www.gpscity.com/item-garmin-60-seri...r/60battcov.htm Is afhankelijk van wat de USD gaat doen tov de Euro of dit goedkoper is. Succes !
emiledk Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Kijk eens aan zeg,dat zijn nog eens berichten. Inderdaad opvallend hoeveel mensen precies hetzelfde probleem hebben (gehad). Kwetsbaar gevalletje, die batterijdeksel.
Team Professor X Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Nou, ik weet nog een leuk verhaal.....Martijn?
Team CasCo Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Nou, ik weet nog een leuk verhaal.....Martijn? Vertel, vertel !
masterchef Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 (bewerkt) ........... 21 januari 2009 bewerkt door masterchef
Team Professor X Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 ........... Iets verkeerds gegeten Joost?
geo_taz Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 bij Waypoint Notter Wij hebben hetzelfde probleempje hier. Notter gemaild: Het klepje kost daar 20 euro! Knappe inflatie. Ik heb bij Notter in September 2008 'zo'n klepje besteld en thuisgeleverd gekregen voor 10 euro.
Aanbevolen berichten