Spring naar bijdragen

GPS-ontvanger


H&G

Aanbevolen berichten

Beste geocachers,

wie wil zijn GPS-apparaat inruilen voor een beter exemplaar. Wij beginnen net en willen een eenvoudig, maar toch zeer nauwkeurige GPS-ontvanger.

Is de Garmin Etrex Venture HC GPS Receiver wat? Zijn er alternatieven?

Moet niet te duur zijn :rolleyes:

Groeten H&G

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze naar draadje gevraagd verplaatst. Het is inderdaad wel een vage boodschap. Hebben jullie nu een dure GPS te ruil voor een goedkoper excemplaar. Verwacht dan veel mail.

 

Misschien kun je wat beter uitleggen wat je zoekt en hoeveel geld je wilt besteden.

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij beginnen ze net met cachen en hopen ze nu dat er iemand is die zijn gps weg doet (vernieuwen), zoals ik ooit van de etrex naar de 60csx ben gegaan en dan willen zij de etrex wel kopen, die allang verkocht is...... klopt het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste geocachers,

wie wil zijn GPS-apparaat inruilen voor een beter exemplaar. Wij beginnen net en willen een eenvoudig, maar toch zeer nauwkeurige GPS-ontvanger.

Is de Garmin Etrex Venture HC GPS Receiver wat? Zijn er alternatieven?

Moet niet te duur zijn :blush:

Groeten H&G

 

 

Hallo H&G,

 

 

Ik wil best mijn gele van garmin omruilen voor een GPSmap 60csx :naughty:

 

Dus ik hoor graag van je.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor de vage vraag.

Nog eens proberen.

Als iemand genoeg heeft van de beperkte mogelijkheden van zijn eigen GPSr en overweegt een exemplaar met meer mogelijkheden aan te schaffen, dan wil ik wel dat eenvoudige apparaat overnemen. Ik begin nog maar net, en doe het nu met een PDA. Ik merk dat die toch wat onnauwkeuriger is, maar het is ook niet erg handig.

 

Dus ik overweeg een eenvoudige GPSr aan te schaffen. Als iemand er vanaf wil, stuur een reactie.

bewerkt door H&G
Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste H&G,

 

Misschien dat je een beperkt budget hebt, dat weet ik natuurlijk niet, maar wij zijn ook begonnen met een eenvoudig model. Maar wij zijn al heel snel over gestapt naar de GPSmap 60Cxs, vanwege zijn geweldige bereik. Dat vonden wij het manco van de eenvoudigere modellen, dat ze een niet zo krachtige gps antenne hebben. Wij vinden dat met de kinderen niet prettig werken. Simpelweg omdat de kids het op een gegeven moment beu waren steeds het signaal te moeten zoeken.

 

Als dit voor jullie niet geldt, mag je bericht als niet geplaatst beschouwen, anders zou het misschien toch een goede optie zijn om meteen een goede GPS te nemen, zodat je er heel lang mee vooruit kunt. Want wij hebben ondervonden dat GeoCaching best verslavend is.

 

Veel succes met zoeken naar de voor jullie juiste GPS.

 

Groetjes wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste H&G,

 

Misschien dat je een beperkt budget hebt, dat weet ik natuurlijk niet, maar wij zijn ook begonnen met een eenvoudig model. Maar wij zijn al heel snel over gestapt naar de GPSmap 60Cxs, vanwege zijn geweldige bereik. Dat vonden wij het manco van de eenvoudigere modellen, dat ze een niet zo krachtige gps antenne hebben.

 

Een bekende Leidschendamse HCT cacher heeft met zijn eenvoudige Garmin Geko inmiddels ruim 2000 caches gevonden!

 

Zelf deel ik de mening van de Casteleintjes; na te zijn begonnen met de kaartloze GPS60 ben ik snel overgestapt naar een GPS met kaart (GPS60Cx) die ook een veel betere ontvangst had.

 

Een eenvoudige Garmin Geko of Etrex koop je nieuw voor nog geen 90 Euro; Op marktplaats staan ze voor 45 Euro. Met kaart ga je snel naar 200 Euro nieuwprijs.

Overigens is het nog steeds interessant om te importeren vanuit de VS. Hier zijn al diverse draadjes aan gewijdt mbt leveranciers etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...