Spring naar bijdragen

Sterretjes als goodie in een Cache


Team 53° Noord

Aanbevolen berichten

koud vuur bestaat niet (of je moet de ziekte bedoelen, maar dat is koudvuur), die sterretjes worden wel degelijk heet...

 

Door de geringe oppervlakte van de afspattende deeltjes koelen ze snel af, maar toch kunnen de sterretjes best schade opleveren...

 

Ik zou ze niet in een cache doen... Prik ze op een leuk ijsdessert om het vrolijk op te dienen :beerchug:

 

Zoals hier boven staat zou ik ze niet in een toetje gebruiken want je nagerecht is nadat de sterretjes zijn afgekoeld overdekt met as deeltjes dus niet meer te eten.

wil je toch een feestelijk toetje haal dan speciaal voor dit doel gemaakt vuurwerk bij een horeca groothandel.

 

En doe geen sterretjes in een cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En doe geen sterretjes in een cache.

 

Of een cache in je sterretje :dribble:

Ach wat, liever sterretjes dan allerlei vieze, kapotte en afgedankte speeltjes. Gebruik gewoon je verstand en hou je kind wat nog niet weet wat veiligheid is gewoon goed in de gaten.

Overigens maken lucifers of zelfs speciale outdoor lucifers onderdeel uit van een survival pakket. Laat mij die maar vinden, altijd handig. En is dat nu net niet wat we allemaal zoeken in het het spelletje genaamd geocaching? Stoer wezen zijn in een stukje gecultiveerd bos met een peperdure GPS?

 

En de foto van Sjoerd vind ik dan wel weer heel erg goed :dribble:.

Maar ik ga nu even schaatsen.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas maar op: ook aan de andere goodies kunnen mensen zich ergeren. Dus dan kun je niks meer in de cache doen. Dan gaan mensen zich dáár weer aan ergeren.

Wat hebben wij een ergerlijke hobby. :)

 

 

Of: wat zijn wij geocachers toch een ergerlijke mensen. :P

Of: zijn we net gewone mensen ? :thumbup:

 

Ik ga er eens een nachtje over slapen.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterretjes in een cach? Ach, persoonlijk heb ik er geen problemen mee. Ik heb wel eens gehoord dat er sterretjes waren die bij het afsteken om je hand gingen kronkelen. Die zijn natuurlijk uit de handel inmiddels. Angst is een slechte raadgever, maaar als je bang bent dat het mis kan gaan, doe je het toch niet. Ik denk dat ouders ook een verantwoording hebben met het overbrengen van de kennis over de "boze buitenwereld", maar je kunt toch niet alles voorzien en voorkomen. Blijkbaar komt het voor dat ze in caches zitten. En wat ik al eerder las: er zijn zoveel andere goodies waar iets mis mee zou kunnen gaan. Probeer bij het achterlaten in caches je gezonde verstand te gebruiken en : iets dat u niet wil dat u geschiedt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...