Spring naar bijdragen

GSAK maar geen premium member


MacDD

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo

 

Ik zit er over te denken om GSAK aan te schaffen. Maar ik ben geen premium van gc.com. Heb ik eigenlijk dan nog wel iets aan GSAK. Dit omdat hij toch vnl. met GPX en PQ werkt.

 

Grtz en een caching 2009

Geen premiummember en wel werken met PQ's?? Hoe doe je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt de loc files inladen in GSAK, maar dan heb je niet alle gegevens van de cache's

Als de nl site weer werkt kun je ze vandaar inladen, nu gaat dat niet omdat hij niet meer is bijgewerkt.

 

@LTeunis.

Paar tientjes voor GSAK of voor premium? Nogmaals GSAK lijkt me erg handig, maar ik weet niet of ik er wat aan heb zonder premium te zijn.

 

 

 

Dus even ter vraag;

 

Als de NL site strax goed draait dan kan ik vandaar GPX files pakken ZONDER dat ik premium ben van gc.com?

Dat zou wel heel goed zijn, want ik gc vnl. in nl.

 

En dat van die loc files weet ik.

Maar de gpx files die ik naar mijn GPS stuur, zijn dat de complete GPX files of enkel LOC files die zijn omgezet naar GPX. Ik verzend ze via gc.nl zelf met die garmin plugin.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de NL site strax goed draait dan kan ik vandaar GPX files pakken ZONDER dat ik premium ben van gc.com?

Dat zou wel heel goed zijn, want ik gc vnl. in nl.

GC.NL zal geen GPX files leveren, alleen .loc files

 

Maar de gpx files die ik naar mijn GPS stuur, zijn dat de complete GPX files of enkel LOC files die zijn omgezet naar GPX. Ik verzend ze via gc.nl zelf met die garmin plugin.

 

De GPX files die GSAK aanmaakt zijn complete GPX files, dus inclusief beschrijving, logs, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt de loc files inladen in GSAK, maar dan heb je niet alle gegevens van de cache's

Als de nl site weer werkt kun je ze vandaar inladen, nu gaat dat niet omdat hij niet meer is bijgewerkt.

 

@LTeunis.

Paar tientjes voor GSAK of voor premium? Nogmaals GSAK lijkt me erg handig, maar ik weet niet of ik er wat aan heb zonder premium te zijn.

 

 

 

Dus even ter vraag;

 

Als de NL site strax goed draait dan kan ik vandaar GPX files pakken ZONDER dat ik premium ben van gc.com?

Dat zou wel heel goed zijn, want ik gc vnl. in nl.

 

En dat van die loc files weet ik.

Maar de gpx files die ik naar mijn GPS stuur, zijn dat de complete GPX files of enkel LOC files die zijn omgezet naar GPX. Ik verzend ze via gc.nl zelf met die garmin plugin.

g

Nee, zonder permium geen GPX files.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, dus opnieuw naar mijn vraag ; heb ik iets aan GSAK zonder premium te zijn.

 

Heb GSAK al een sgedownload, en wilde er nu net eens echt mee aan de slag, maar nu krijg ik steeds nag-screens, dus dat maakt het echte uitproberen erg lastig. En daarom dus mijn vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen premiummember en wel werken met PQ's?? Hoe doe je dat?

 

Geen idee. Ik zeg toch niet dat ik dat doe. Ik zeg enkel dat GSAK dat doet. :dribble:

Opes, beetje verkeerd gelezen (het was laat gisteravond :unsure: )

 

Maar om even op de vraag terug te komen: ik heb al heel veel aan gsak, en ik gebruik wellicht nog niet eens de helft (omdat ik nog geen kenner ben). Ik vind het het geld meer dan waard, 't is erg gemakklijk bij deze hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja daar heb je wat aan. In de eerste plaats leer je omgaan met het programma en zonder premium leer je het nog veel sneller. Zelf ben ik ook zo begonnen en je houdt alles keurig bij wat je gevonden hebt. Het inlezen is wat omslachtig maar het is te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, dus opnieuw naar mijn vraag ; heb ik iets aan GSAK zonder premium te zijn.

 

Heb GSAK al een sgedownload, en wilde er nu net eens echt mee aan de slag, maar nu krijg ik steeds nag-screens, dus dat maakt het echte uitproberen erg lastig. En daarom dus mijn vraag.

 

 

Die nag-screens hebben niets met premium zijn te maken, om die weg te halen zou je het programma kunnen aanschaffen.

 

Persoonlijk, premium zijn is wel makkelijker hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die nag-screens hebben niets met premium zijn te maken, om die weg te halen zou je het programma kunnen aanschaffen.

 

Weet ik, de try-out van het proggie is gewoon voorbij. Maar het is dan wel lastig om het prgramma goed uit te proberen, dus weet ik ook niet of het nuttig is zonder premium te zijn. En dat premium wel handig is kan ik me voorstellen, echter ik ben dat niet en zal dat ws ook niet worden. Het is ook niet mijn vraag of premium zijn handig is.

 

@ @rend ; bedankt alvast, dit antwoord kan ik meenemen.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...