evelineroos Geplaatst 26 december 2008 Share Geplaatst 26 december 2008 Ik ben opzoek naar een beetje goed zakje wat je dicht kunt doen. Er moet een TB in waar stof in verwerkt zit... Wie weet waar ik dat kan kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hadoz Geplaatst 26 december 2008 Share Geplaatst 26 december 2008 Ik ben opzoek naar een beetje goed zakje wat je dicht kunt doen. Er moet een TB in waar stof in verwerkt zit... Wie weet waar ik dat kan kopen? Zijn die hersluitbare diepvrieszakjes een idee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoPoesz Geplaatst 26 december 2008 Share Geplaatst 26 december 2008 Zip-lock's zijn te koop bij Appie, Wall-mart, Sears Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 26 december 2008 Share Geplaatst 26 december 2008 Ik ben opzoek naar een beetje goed zakje wat je dicht kunt doen. Er moet een TB in waar stof in verwerkt zit... Wie weet waar ik dat kan kopen? In de supermarkt: zoek naar ziplock zakjes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Red-one Geplaatst 26 december 2008 Share Geplaatst 26 december 2008 Ik heb ze laatst bij de blokker gekocht. Met dubbele sluiting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 26 december 2008 Share Geplaatst 26 december 2008 heb de zip locks van de AH, zijn super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 26 december 2008 Share Geplaatst 26 december 2008 Bruna, readshop. Daar haal ik ze, prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGraaffie Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Ga naar de I kea, Daar hebben ze 2 verschillende maten in 1 doosje. (Bij de pannen afdeling beneden.) Stevig plastic en helaas wel met een decor. Maar daar valt mee te leven. groen en rood motief. Dit is eindelijk eens wel goed dat je bij de ikea koopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
volksdansje Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Als je op Schiphol bent, je gaat door de douane, kun je die zakjes gratis pakken i.v.m. met die 100 cl. vloeistof regel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keesenanita Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Bij de Etos ook gratis, eigenlijk bedoeld om flesjes voor je vlucht handbagage in te doen. Wij halen ze altijd bij de Action, 59 cent per doosje van 20 of zo. Grotere maat 79 cent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo-Hoppers Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 http://atelier-hobbit.sitepage.nl/products/INPAKKEN_22.php ( 55 ct p. stuk, verpakking van 10.) http://www.verstedenpapier.nl/winkel/enter...Gripzakjes.html ( grotere hoeveelheden, wel goedkoper.) http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=1913 ( gewoon een draadje op ons eigen forum.) Succes met de beslissing / bestelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 19 mei 2009 Share Geplaatst 19 mei 2009 Hoi, Ik zoek gripzakjes in de maat 80x120 mm. Nu kosten die dingen niet zoveel, maar om nu een doos van 1000st te gaan bestellen zie ik ook niet zitten. Wie heeft er nog staan en kan ik er 100 van overnemen ? Alvast bedankt. groetjes wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 mei 2009 Share Geplaatst 19 mei 2009 Hoi, Ik zoek gripzakjes in de maat 80x120 mm. Nu kosten die dingen niet zoveel, maar om nu een doos van 1000st te gaan bestellen zie ik ook niet zitten. Wie heeft er nog staan en kan ik er 100 van overnemen ? Alvast bedankt. groetjes wendy Ik haal ze gewoon bij de Bruna of Primera. Ze hebben daar kleine verpakkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 19 mei 2009 Share Geplaatst 19 mei 2009 Ik krijg nu van alle kanten suggesties. Heel erg bedankt daarvoor. Ik heb genoeg info. Wat mij betreft mag het draadje gesloten worden. groetjes wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 19 mei 2009 Share Geplaatst 19 mei 2009 Ach, wie weet heeft iemand anders nog een vraag hierover of een nieuwe tip. De titel is duidelijk genoeg. Kan er in dit draadje worden aangesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden