Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op de site van geocaching.com worden alle nieuwe caches gewoon verwerkt. En daar wordt ook netjes bijgehouden hoeveel je er hebt.

Wij gebruiken eigenlijk altijd deze site om caches te zoeken en te bekijken.

geocaching.nl gebruiken we meestal alleen om het forum te lezen om eerlijk te zijn.

Dus tot die tijd gewoon de andere site gebruiken en je hebt alle caches weer.

Geplaatst
tot vorige week geen gesprekken geweest

tot vorige week geen inwerken geweest

tot vorige week geen reactie van .NL

behalve het bekende stilzwijgen.

Gaat goed, moet ik zeggen, met de voorgenomen doelstellingen :crybaby:

Ongeduldige en nieuwsgierige Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

hoelang kan Nemelis het nog vohouden om het tegendeel te beweren

Goh Barny, wat ben je ermee bezig. Zoals eerder genoemd wordt er druk achter de schermen gewerkt. Het is vrijwilligers werk en geen betaalde job (althans niet voor mij).

Dat de statistieken niet bijgewerkt worden komt omdat Xaa (jammer genoeg) ermee gestopt is en er nog geen vervanger voor is, ook daar wordt aangewerkt. Hopenlijk is alles rond voor 2009.

Geplaatst
tot vorige week geen gesprekken geweest

tot vorige week geen inwerken geweest

tot vorige week geen reactie van .NL

behalve het bekende stilzwijgen.

Gaat goed, moet ik zeggen, met de voorgenomen doelstellingen :beerchug:

Ongeduldige en nieuwsgierige Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

hoelang kan Nemelis het nog vohouden om het tegendeel te beweren

Vol verwachting klopt ons hart :crybaby: (hoe toepasselijk in deze tijden :beerchug: )!

Maar goed, een deel van de kritiek kan ik mij wel voorstellen: ik zal om in de termen van Barny te blijven de 'BoBo's' eens vragen een update te geven. anderzijds: als je er op moet wachten duurt alles lang. Maar goed (in het algemeen) om continue negatief te blijven en te ageren: daar schiet je ook niets mee op...

In ieder geval gaat er medio deze week iets op het moderatorfront veranderen :beerchug: !

Geplaatst (bewerkt)

Blijkbaar wordt er toch nog wel aangepast. Vorige week stond ik in de stats op 83 founds, tegen 123 op GC.com en nu sta ik in de stats op 95 founds, tegen 124 op GC.com. Dus zij hebben harder gewerkt dan ik... :crybaby:

Overigens zijn mijn gouden vondst en bronzen vondst nog niet verwerkt... (Of telt goud in het buitenland niet mee?)

bewerkt door Mr.Atari
Geplaatst
Blijkbaar wordt er toch nog wel aangepast. Vorige week stond ik in de stats op 83 founds, tegen 123 op GC.com en nu sta ik in de stats op 95 founds, tegen 124 op GC.com. Dus zij hebben harder gewerkt dan ik... :crybaby:

Overigens zijn mijn gouden vondst en bronzen vondst nog niet verwerkt... (Of telt goud in het buitenland niet mee?)

Goud (zilver en brons) in het buitenland telt inderdaad niet mee.

Geplaatst (bewerkt)

De meeste zaken kun je gewoon doen via de gc.com site en heb je de gc.nl site dus helemaal niet nodig. Voor de kaartoverzichten via MAP IT moet je volgens mij premium member zijn. En eigenlijk werkt dit zelfs beter dan de kaart op gc.nl. Maar dat is mijn mening.

Het enige wat ik mis zijn de overzichten met founds (gesorteerd op datum) van collega cachers. Maar misschien weet iemand daar een oplossing voor?

Edit: Een onterechte opmerking van mezelf even verwijderd.

bewerkt door De Armadillo's
Geplaatst
De meeste zaken kun je gewoon doen via de gc.com site en heb je de gc.nl site dus helemaal niet nodig. Voor de kaartoverzichten via MAP IT moet je volgens mij echter wel premium member zijn.

Het enige wat ik mis zijn de overzichten met founds (gesorteerd op datum) van collega cachers. Maar misschien weet iemand daar een oplossing voor?

Ehh...niet gewoon zo?:

logs armadillo's

of bedoel je iets anders?

Geplaatst
De meeste zaken kun je gewoon doen via de gc.com site en heb je de gc.nl site dus helemaal niet nodig. Voor de kaartoverzichten via MAP IT moet je volgens mij echter wel premium member zijn.

Ehh...niet gewoon zo?:

logs armadillo's

Die zijn niet gesorteerd op datum :crybaby:.

Geplaatst

Ehh...niet gewoon zo?:

logs armadillo's

Die zijn niet gesorteerd op datum :crybaby:.

Ehhh...de datum die ik in het rijtje achter de cache zie staan, is wel de datum waarop jij hem hebt gevonden

(misschien zie jij ze niet omdat het jouw eigen rijtje is, dat weet ik eigenlijk niet)

Wat zie je als je deze probeert?

logs Twin Peaks

Geplaatst

logs Twin Peaks

Dat je al een tijdje geen cache meer hebt gevonden... :crybaby:

De lijst is gesorteerd op Last Found en dat is volgens mij de datum waarop de cache het laatst is gevonden. Deze functie gebruik ik ook regelmatig, maar het resultaat was dan (volgens mij) wel een lijst gesorteerd op datum gevonden voor de desbetreffende cacher.

Andere vraag: soms staat er in de kolom Last Found "3 days ago*". Wat betekent dat sterretje erbij?

Gast Proefloper
Geplaatst (bewerkt)

logs Twin Peaks

Dat je al een tijdje geen cache meer hebt gevonden... :crybaby:

De lijst is gesorteerd op Last Found en dat is volgens mij de datum waarop de cache het laatst is gevonden. Deze functie gebruik ik ook regelmatig, maar het resultaat was dan (volgens mij) wel een lijst gesorteerd op datum gevonden voor de desbetreffende cacher.

Andere vraag: soms staat er in de kolom Last Found "3 days ago*". Wat betekent dat sterretje erbij?

* caches found in the last 7 days.

En de caches staan echt in de volgorde waarop de bewuste cacher ze het laatst gevonden heeft

(OOPS...ik gooi weer twee accounts door elkaar...beetje opletten TP)

bewerkt door Proefloper
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...