Spring naar bijdragen

Wie is toch die Geopatra


Wij Drie

Aanbevolen berichten

Wie is toch die mysterieuze Geopatra? 21 (eenentwintig) geplaatste caches in anderhalve maand en zelf slechts 3 (drie) gevonden. :blink:

 

Is het een team? Is het een vrouw? Wij vinden Geopatra een vrouwennaam. Ze woont waarschijnlijk ergens in Den Bosch of omgeving gezien de plaatsen van haar caches. Maar de rest is onbekend.

 

En hoe krijgt ze zo snel 21 caches goedgekeurd door de keurmeesters aan de overkant van de plas? :blink:

 

tot cache,

Team Wij Drie :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie is toch die mysterieuze Geopatra? 21 (eenentwintig) geplaatste caches in anderhalve maand en zelf slechts 3 (drie) gevonden.  :blink:

De naam was mij ook al opgevallen toen ik uitzocht hoeveel caches er nu in een week aangemeld worden in Nederland. Toen zag ik voor een weekend ook een 6 tal approvals.

 

Maar het is voor jou nog erger. 21 caches, waarvan 16 stop en go's, 4 multi en 1 virtuele. Ze zijn allen geplaatst in 14 dagen en niet zoals je schreef in anderhalve maand. Verder zijn ze inmiddels allemaal gevonden en allemaal ontmaagd door één en dezelfde. :blink:

 

Wel grappig trouwens om de vraag zo in het openbaar te stellen. Wie is.... en wil de echte.... nu opstaan?

 

Het lijkt mij ook een vrouwennaam. Het is niet gek om nog maar 3 caches gevonden te hebben en dan in 14 dagen tijd 21 caches te verstoppen en ook voor al die caches gelijk toestemming te hebben van al die landeigenaren omdat anders de caches niet approved zouden zijn. ;)

 

Het kan dus wel.

 

Ben wel benieuwd naar de verdere reacties op dit draadje ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink:

 

Zomaar even dit: Michael Boogerd: “Eén Pyrenee is leuk, maar ál die Pyreneeën….!”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het is voor jou nog erger. 21 caches, waarvan 16 stop en go's, 4 multi en 1 virtuele. Ze zijn allen geplaatst in 14 dagen en niet zoals je schreef in anderhalve maand.

De eerste cache (liberty) is van 6 augustus. De laatste is van afgelopen weekend (MoRmL - 15 september). Ongeveer anderhalve maand dus. :huh:

 

Wel grappig trouwens om de vraag zo in het openbaar te stellen. Wie is.... en wil de echte.... nu opstaan?

Ik ben niet zo zeer benieuwd naar de persoonlijke gegevens van deze persoon. Ik denk dat het een alias is van een ervaren cacher. Iemand die net drie caches gelopen heeft, legt niet zomaar 21 nieuwe neer. Zeker niet eentje zoals Lost Racers die er op papier doordacht uitziet (we hebben hem nog niet gedaan, hij staat wel op de lijst).

 

tot cache,

Team Wij Drie B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[De eerste cache (liberty) is van 6 augustus. De laatste is van afgelopen weekend (MoRmL - 15 september). Ongeveer anderhalve maand dus.  B)

Je hebt gelijk ;)

 

Ik zag onderaan op mijn pagina 30 augustus. Ik zag zo snel niet dat er nog meer kwamen.

 

Ik moet toch beter opletten .

 

GRTZ

 

 

kruimeldief :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

kijk eens in het forum op

 

www.geocaching.nu

 

groetjes wolfje

En waar moeten we dan kijken Wolfje?

 

Ik heb via search dezelfde vraag gevonden van Badnews en een antwoord van Miep miep waar ik niks uit wijs wordt. Verder komt de naam niet voor op .nu

 

Wolfje, Ik word hier zo moederloos van. Wat insemineer je daarmee? Ik geloof heilig in reïncastratie maar niet dat Miep Miep Zoef Geopatra is. Ik wil eerst graag mijn achterband raadplegen voordat ik hier verder op dirigeer. Ik ben daar unaniem in...

 

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :huh:

 

 

En de benzineprijs gaat dit jaar weer net niet naar het milieu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dan kan hij wel ff hier in dit draadje komen en zich voorstellen en vooral verklappen hoe hij zoveel caches er door krijgt. Wie kent hij dat hij in zo'n korte tijd van al die landeigenaren toestemming krijgt?

Het lukt mij namelijk niet. Of ik krijg de juiste gast niet aan de lijn of het is een botweg nee. Het allermooiste is al een nee op een cacheplek van iemand die later weer niet de eigenaar bleek. Heb zelfs al gehoord dat ik mij volgend voorjaar maar weer eens moet melden omdat men het nu te druk heeft met andere zaken in het openbaar groen.... Ze hebben geen tijd omdat ze nog druk bezig zijn met het wel of niet goedkeuren van een tuinpaadje dat 10 jaar geleden is aangevraagd en een paar jaar later illegaal is geplaatst.

Het wordt moeilijk caches plaatsen met toestemming in het drentsche len Emmense land. Of het nu openbaar terrein is of bosgebied.

 

GRTZ

 

Kruimel die maar weer eens als een dief zijn caches moet gaan plaatsen en anders de pijp aan Maarten geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Ik heb wat moeite met Engels en heb Geopatra verzocht zijn/haar caches ook in het Nederlands te plaatsen.

Toen wij een keer een hint decrypten in het veld kwamen we er niet uit omdat we een woord gewoon niet kenden. Bellen naar het thuisfront hielp ook al geen zier (in dit geval ging het om treshold in de tekst van GCGRYM).

Het antwoord wat ik kreeg was:

 

Beste Gotcha-Yvonne?

Een wat late reactie op je verzoek mijn caches voortaan ook in het

nederlands te plaatsen.

 

Het spijt me, maar daar voel ik niet veel voor. Ik heb bewust gekozen

voor de internationale taal van het geocachen.

Wat ik wel kan doen is vaker bij een moeilijk woord het nederlands

erachter zetten, en -indien nodig- de hint 2-talig maken.

Ik kan je daarnaast aanbevelen een woordenboek naast de computer te

leggen als je je tochten voorbereid. Ik heb er een van Elmar: compact

woordenboek voor onderweg. Zowel Nl ---> engels als v.v..

Breidt je ook nog je woordenschat uit.

En dat dank zij Geopatra!

Graag gedaan.

 

Groet, Geopatra.

 

Erg vriendelijk vind ik deze reactie niet.

Yvonne

 

P.S. Wij hebben thuis het van Dale Groot woordenboek Engels-Nederlands en daar staat het woord treshold niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel heel erg flauw die reactie, om niet te zeggen behoorlijk arrogant. Er is al door meer mensen verzocht om de beschrijvingen in ieder geval in het Nederlands te maken. Dit om de meest uiteenlopende redenen, maar altijd met als doel een cache te kunnen lopen. Erg logisch lijkt me, en zoveel moeite kost dat toch niet.

 

Als hij moeite heeft met de Nederlandse taal zijn er vast wel mensen die hem willen helpen. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wat moeite met Engels en heb Geopatra verzocht zijn/haar caches ook in het Nederlands te plaatsen.

Over dit onderwerp is al eens een uitgebreide discussie ontstaan op ons forum. Eigenlijk was iedereen het er wel mee eens dat de Nederlandse caches minstens in het Nederlands beschreven moesten zijn. Op het andere forum wordt dan ook nog eens een goede reden gegeven waarom Nederlandse beschrijvingen zo belangrijk zijn. :eek:

 

Misschien een goed idee voor nieuwkomer Geopetra om de fora door te bladeren? ;)

 

tot cache,

Team Wij Drie B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...om niet te zeggen behoorlijk arrogant...

Arrogant wil ik het niet noemen, ik noem het enigszins bot :eek:

 

Weet natuurlijk niet waar deze Geopatra vandaan komt maar aan de reactie op het verzoek van Yvonne lijkt het me toch een Nederland(se)er te zijn. De caches liggen op Nederlandse bodem dus meld ze aan in het Nederlands met een Engelse vertaling er bij.

 

Waarom zou je je moerstaal verloochenen B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...