Spring naar bijdragen

Wie is toch die Geopatra


Wij Drie

Aanbevolen berichten

Nou meen ik toch te weten dat het onderwerp van dit lijntje de vraag is hoe Geopatra toch zoveel caches goedgekeurd krijgt!

 

Hier heb ik uitgebreid en inhoudelijk op gereageerd.

 

Maar om een of andere reden weten de -tot nu toe- heren niets beter te mekkeren dan dat gedoe over mijn engelse cacheverhalen.

 

..............................................Dat is een ander lijntje!!!.........................................................

 

 

Mag ik dan inhoudelijke reacties verwachten?

 

Of wordt er op dit forum alleen maar ge-o-h-d en afgezeken?

 

Ik word hier goed ziek van!

 

 

Geopatra.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het lijntje is "wie is toch die Geopatra" en da's per definitie een OH-item, totdat Geopatra zegt wij hij/zij is. Ik zou het echter mooi voor me zelf houden en de rest van de goegemeente laten OH-en erover.

En als je je afgezeken voelt, lijkt het me zinvoller om de persoon aan te spreken door wie je je voelt afgezeken, dan door het publiek te stellen. Anders krijgen we daar weer een OH-lijntje over of het al dan niet zo gemeend was, of het terecht was etc etc etc.

 

Dus het lijntje stopt pas totdat wij (menen te) weten wie Geopatra is. Ik denk iemand die al heeeel goed de weg op het forum weet en al tijden met een andere naam actief is. En het is een man. Gezien de reacties. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)
Ik denk iemand die al heeeel goed de weg op het forum weet en al tijden met een andere naam actief is. En het is een man. Gezien de reacties.

Ik ben het met je eens en heb horen fluisteren dat hij zelfs de caches van Geopatra logt om ons op het verkeerde been te zetten. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er een andere reden is om dit te doen (hoger op de ranglijst?)

Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien het feit dat deze discussie te persoonlijk word komt er een slotje op. Op deze manier discussiëren heeft geen nut op een forum, het escaleert alleen maar.

 

Het andere gedeelte van dit topic, dat eigenlijk off-topic was staat hier: Draadje en poll met betrekking tot de taal van de cachebeschrijving.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...