Spring naar bijdragen

Wat een (toestemmings) ONZIN


ronnie

Aanbevolen berichten

Ik ben er schijtziek van. Ik denk dat ik mijn vrije tijd maar eens ga besteden aan het continu mailen naar ene approver in Amerika. De nieuwste vorm van geocachen: GEO-STALKING

Is dat dan niet meer iets als overseas - geodating kruimel?

Meschien nodigt hij je na 5 mailtjes wel uit, als je je dan maar wel voor doet als een 21 jarige lekkere geo-woman.

21 jaar is een eis want pas dan is een date aproved in de united states of de verenigde staten van de wereld.

 

:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Meschien nodigt hij je na 5 mailtjes wel uit, als je je dan maar wel voor doet als een 21 jarige lekkere geo-woman.

 

21 jaar is een eis want pas dan is een date aproved in de united states of de verenigde staten van de wereld.

 

B)

Oef, je lokt weer uit dat ik uitspraken ga doen waar ik me later weer voor moet verantwoorden..... Je kunt daar alleen op je 21e de kroeg in op vertoon van je intimidatiebewijs. Het is maar goed dat ik niet overzee ben. Ik kan dat Amerikanisme niet door de beugel tolereren. Over dit soort zaken laai ik mezelf alleen maar op. Executeert u mij, maar ik word hier echt moederloos van. Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent, Ik voel me een beetje disney worden.

 

Houdoe

 

kruimeldief :huh:

 

Altijd gedroomd om overdag een beetje de onhandig persoon op het werk uit te hangen en 's avonds pooier zijn en het geld op te halen bij mijn vrouwen. Die droom is half uitgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begint nu toch wel echt belachelijk te worden. ik quote het volgende mailtje wat ik kreeg van Yotian Soldier.

 

Dear Ronnie,

 

who the *&^%$#@! (sorry for me cursing but emails like this piss me off!!!) is PIET DE VRIES (some alias for some *&^%$#@!ing nobody who is invented by the dutch geocachers? We do read your forums!!!!)

So quit messing around....(first you state that you do not need permission at all and then all out off the blue you do have permission....

 

If you want to post in our database you need permission for any cache that is placed in nature!

 

This is the location of your cache: (hawkeyes...linkje ff weggehaald, verklootte de hele forumpagina door zijn lengte)

Your cache will be in: Kampsheide (found that on your location you gave on your cache page).

(http://www.drentslandschap.nl/wandelroutes/kampsheidebijballo.pdf) (http://www.drentslandschap.nl/wandelroutes/w-kampsheidebijballo.htm)

You need DO permission from: "Het Drentse Landschap"

 

If you do not want to ask permission (or think you dutch are so cocky that you just do not need permission) then don't try to post a cache in our database....

 

So be clear and don't *&^%$#@! around!

Yotian Soldier (europe approver)

 

Hij weet dus nu al te vertellen dat de cache op het gebied van kampsheide ligt. Dat is dus niet zo, kampsheide ligt ongeveer een kilometer verder. En dan de taal die hij uitslaat!!!!!!!.

 

Waar moet dit heen.

 

Hij heeft gelijk de cache maar gearchived.

 

Ik geef even de lokatie waar je de cache pagina kan zien. Stroomdal II

 

Wie denkt hij wel dat hij is.

Ik denk eraan om al mijn caches te gaan verwijderen, en ik hoop dat heel nederland dit gaat doen, want dit slaat echt nergens meer op.

 

 

Voor de volledigheid zal ik het volgende mailtje wat ik van hem kreeg ook even laten zien, wel zo eerlijk.

 

Sorry my first email was so angry written,

but it really ticks us off here.

 

In short:

If you feel no permission is needed to post your cache fine....you are right, we cant order you to go and ask permission.

But if you have no permission for your caches we will archive it and thats that (maybe some other website that has a database for geocaches will accept it but not www.geocaching.com).

 

Greetings,

Yotian Soldier

 

Ik hoop dat er nu iemand is die actie gaat ondernemen, iemand die met die yotian kan praten.

Want als mijn cache al niet meer goed is, dan zijn 99% van de caches niet goed en moeten ze worden verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even 'advocaat van de duivel spelen':

 

Dat de Yotian Soldier boos is, kan ik me wel iets bij voorstellen. Hij is er zojuist achtergekomen dat hij bedrogen is. Dat hij een tweede mailtje stuurt met excusses voor z'n taal is wel zo netjes.

 

Maar heb je de man al uitgelegt dat de cachetrommel niet in het Drents Landschap gebied ligt?

 

tot cache,

Team Wij Drie :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook wel een beetje te verwachten. Piet de Vries, een volle broer van John Doe, kan helemaal geen reactie geven. Yothian Soldier mag dan wel heel veel tegen hebben, het blijft een feit dat je via hem (of Erik Tralalala) je zut in de database moet zien te krijgen.

Dan helpt het niet echt om hem tegen je in het harnas te jagen. Wij Hollanders zijn dan misschien wel cocky, Amerikanen zijn uhhhh..... Nou ja, niet allemaal even dom.

 

Desalniettemin ben ik er ook wel een beetje klaar mee. Had op korte termijn nog drie caches in de pijplijn staan; wil daarvoor wel toestemming vragen (maar dat hoeft niemand te weten), maar ik hou ze nog wel even voor me. De overige zes wil ik niet eens meer aan denken.

 

Maar goed, je hebt dus toestemming nodig van Het Drentse Landschap (who the f... is Het Drentse Landschap :huh: ). Ik heb dat weer nodig van het Gelderse Landschap, of de Gemeente Heerde, of SBB, of Zwolse Bos (of viel dat weer onder de boswachter??). Ik weet het niet altijd precies; DAAR ligt dus het probleem! Ik zou zeggen, grijp het aan om de Jodelende Soldaat er op te wijzen dat dit niet werkt.

 

Maar hij maakt 1 ding wel heel duidelijk: geen toestemming? gearchiveerde cache! Lekker zinvol. Ook voor hen, als vrijwilliger nota bene. Dat nodigt zeker uit om een cache-bom te sturen (een soort DOS-attack). Wat mij betreft zoek ik een andere base en geef gc.com geen toestemming mijn gegevens te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk maar wat je bedonderen noemt,

 

Hij wil graag een naam, die heb ik hem gegeven. want anders krijg je geen toestemming.

 

Het gebied waarvan hij zegt dat dat de eigenaar is. daar ligt de cache hellemaal niet. dat ligt ongeveer een kilometer verderop. Aan wie moet ik nou toestemming vragen dan?. Zelfs in de pdf file de hij noemt in zijn mailtje staat een kaartje van het gebied van kampsheide, als je goed kijkt dan zal je zien dat de coordinaten niet op dat kaartje voorkomen. dus waar hij zijn informatie vandaan haalt is mij volstrekt onduidelijk. Waarschijnlijk heeft hij de grove coordinaten gekregen van natuurgebieden, plus of min een aantal kilometers daarom heen, zit je altijd veilig.

Maar zo werkt het natuurlijk niet.

 

De cooordinaten liggen ongeveer 2 meter naast de openbare weg, in de berm. Moet ik nou naar de gemeente, de provincie of naar het rijk om toestemming te vragen, of zal ik rechtstreeks naar Beatrix gaan, of naar de europese commisie.

 

Dus omdat hij graag met alle geweld een naam wil hebben, heb ik hem er maar een gegeven.

Piet de Vries, want van hem heb ik toestemming gekregen om de cache te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk eraan om al mijn caches te gaan verwijderen, en ik hoop dat heel nederland dit gaat doen, want dit slaat echt nergens meer op.

Nou dat was ik dus zeker niet van plan, en ik hoop velen met mij. Op deze manier zouden we ons wel heel erg laten kennen. Er zijn inmiddels wel zoveel caches in Nederland dat ik (en ik denk de meeste anderen) voorlopig wel vooruit kunnen zodat een tijdelijke dip in nieuw geplaatste caches (hoewel Geopatra weer behoorlijk tekeergaat) mijn cacheplezier niet zal bederven. Met andere woorden: laten we geen overhaaste domme acties doen en even afwachten of er wat uit de poging om een Dutch approver te krijgen komt, hopelijk zijn we dan van al het gezever over toestemming af en daarna weer net zo massaal als kortgeleden caches te gaan plaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het verstandiger is om die soldaat uit te leggen waar de cache ligt (geheel publiek terrein, zonder ook maar enige natuurwaarde), dan om 'm te bedonderen. Dat zijn info fout is, dat kan... jij weet beter, dus help 'm uit de droom.

 

Ikzelf denk ook om maar weer eens een cache te plaatsen... maar dat hele toestemming vragen staat me wat tegen. Met SBB heb ik inmiddels redelijke contacten, maar gemeenten... dat lijkt me maar niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gezeikkkkkkkk blijven jullie ouwehoeren over die toestemming. Zo langzamerhand hebben jullie het v%^#*&$@ nergens anders meer over. Ga ver^#*&% Geocachen

Geen vriendelijke groet Biertjuh :huh:

 

Ps Sorry voor het taal gebruik maar ik word er zo langzamerhand misselijk van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Biertjuh,

Je bent niet verplicht om ons gezeik aan te horen laat staan te lezen. Zijn er al caches van jou niet door de approval gekomen?

 

@Elsinga:

Er is geen discussie mogelijk met die omhoog gevallen tinnen soldaatje daar in Amerika. Je moet gewoon toestemming hebben. Alle grond wat niet van jou is, is van een ander.

 

@Iedereen:

We gaan deze maand nog een paar caches lopen en dan stoppen we er hoogtstwaarschijnlijk maar mee. We hebben dan alle caches in de drie noordelijke provincies gehad en een lading in Overijssel. verder komen we toch niet, op een enkele ziekenhuisbezoek in Amsterdam na. Als dat bezoekje as zaterdag redelijk verlopt doen we misschien nog een a twee stop en gos in de buurt van Hilversum, Bussum en dan hup naar huis en waarschijnlijk naar bed :huh:

Als we geen eigen database krijgen dan is het geocachen in Nederland binnen een jaar finito. Op de manier zoals die lui aan de overkant het willen hebben en zoals we helaas ooit aan hun beloofd hebben, kan volgens Nederlandse maatstaven niet eens. Maar breng dat die carambahannes maar eens aan het verstand.

 

En dat allemaal omdat er schijtlijsters zijn die de broek vol heben gekregen na een aconfrontatie met een boswachter en och mag dat niet en ach en wee en daarna stoer naar Amerika mailen dat ze van niets wisten maar dat er in nederland caches geplaatst zijn die niet door een landeigenaar is goedgekeurd. Weer een leuke hobby om zeep geholpen. Bedankt

 

Nou flippers aan de overkant. Dat geld voor meer dan 90% of meer van de caches in Nederland.

 

 

En dan hebben we 2 stichtingen in nederland voor wat geocaching betreft en waar zijn die nu? Wat doen die er aan om de storm te laten verlopen als een storm in glas water? Zitten die er voor zichzelf, voor de amerikanen of voor ons?

 

We hebben 15 caches in de planning. Ik ga serieus van een aantal proberen toestemming te krijgen. Die Yotian Soldier zegt via google binnen 3 minuten te weten wie de eigenaar is van welk stuk grond dan ook in Nederland. Ik heb mijn twijfels. Die vent weet niet eens wat hij zegt. Ik zijn antwoorden naar Ronny en Peetee betrap ik hem trouwens ook op leugentjes en die gst heeft om Ronny's leugentje gelijk Ronny's nieuw cache gearchiveerd? En wij pikken dit allemaal?

 

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief,

 

die binnenkort zijn rotzooi gaat dumpen, Veel ongebruikte .com goodies, waaronder pins, stickers, cap, buckethat, travelbugtags, watervaste logboekjes, badges, nieuwe en gebruikte prikstokken, voor 100den euro's aan nieuwe goodies om in caches achter te laten, de welbekende witte vaatjes met rode emmer, allemaal nieuw en 1 of 2 GPSen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk eraan om al mijn caches te gaan verwijderen, en ik hoop dat heel nederland dit gaat doen, want dit slaat echt nergens meer op.

 

Oke, ik heb misschien een beetje overhaast gereageerd, maar ik was ook behoorlijk pissig.

Ik vind het spelletje eigenlijk veels te leuk om zomaar op te gaan geven, en dat door teodoen van maar 1 persoon.

En hoe moet ik het aan mijn kinderen vertellen, beiden 7 jaar en verslaafd aan het schatzoeken.

 

 

Ik denk dat het verstandiger is om die soldaat uit te leggen waar de cache ligt (geheel publiek terrein, zonder ook maar enige natuurwaarde), dan om 'm te bedonderen. Dat zijn info fout is, dat kan... jij weet beter, dus help 'm uit de droom.

 

Ik heb hem vanmiddag nog een mailtje gestuurd, met daarbij een kaartje van het betreffende gebied. Ik heb daarop aangegeven waar de startcoordinaten lagen, en waar het natuurgebied kampsheide ligt. Hij kan nu het kaartje uit het pdf bestand gaan vergelijken met het kaartje wat ik hem heb opgestuurd, en kan dan niet tot een andere conclusie komen dan dat De Coordinaten niet op Kampsheide liggen.

Ik hoop dat ik hem hiermee overtuig van zijn ongelijk. Zoniet, dan weet ik het niet meer.

Ik hoop dat het alleen een beetje goed overkomt want ik kan mij niet zo goed uitdrukken in het engels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schrijf maar gewoon in het Nederlands Ronnie. Ze weten ook wat je hier op het forum hebt geschreven en

daar was ook geen woord Engels bij.

 

Ik hoop op succes voor je en anders lees mijn PMetje aan je. Ik wil je cache morgen ook wel illegaal lopen. Graag zelfs. Die puntjes achter mijn naam is niet de reden dat ik cache, maar ik doe het voor het plezier en het is op het buitengebeuren nog bijna het enige dat KralenFee en ik kunnen doen qua gezondheid en %^&*@#% nu lijkt het erop dat ook dat binnenkort afgelopen is.

Kunnen we weer leuk achter de geraniums zitten. Man ik heb zin om..... ach laat ook maar. :huh:

 

GRTZ

 

Kruimeldief (RIP) B)

 

Het wordt tijd om te stoppen en terug te treden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Iedereen:

We gaan deze maand nog een paar caches lopen en dan stoppen we er hoogtstwaarschijnlijk  maar mee.  We hebben dan alle caches in de drie noordelijke provincies gehad en een lading in Overijssel. verder komen we toch niet, op een enkele ziekenhuisbezoek in Amsterdam na. Als dat bezoekje as zaterdag redelijk verlopt doen we misschien nog een a twee stop en gos in de buurt van Hilversum, Bussum en dan hup naar huis en waarschijnlijk naar bed  ;) 

Als we geen eigen database krijgen dan is het geocachen in Nederland binnen een jaar finito. Op de manier zoals die lui aan de overkant het willen hebben en zoals we helaas ooit aan hun beloofd hebben, kan volgens Nederlandse maatstaven niet eens. Maar breng dat die carambahannes maar eens aan het verstand.

:huh:

Haal even diep adem Kruimel, tel tot 10...ga naar bed en slaap ff een nachtje zonder je PC aan te zetten.

 

Na het sluiten van mijn 2 caches aan het begin van dit inmiddels bloeddoorlopen drama kreeg ik van verschillende geocachers steun en aanmoedigingen om vooral het bijltje er niet bij neer te gooien.....en jij was 1 van die personen! B)

 

Deze hobby is toch te mooi om zomaar mee te stoppen, en weet je....het zit in je bloed, en het gaat vanzelf weer kriebelen.

 

Weltrusten, en tot cachse. :D

 

Locutus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...