Spring naar bijdragen

Wat een (toestemmings) ONZIN


ronnie

Aanbevolen berichten

Kruimeldief kijk even in je PB.

 

Deze hobby is toch te mooi om zomaar mee te stoppen, en weet je....het zit in je bloed, en het gaat vanzelf weer kriebelen.

 

Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.

 

Dat je plezier zo bedorven kan worden door 1 persoon, (of een aantal regeltjes, die nergens op slaan) is toch eigenlijk veel te gek.

 

Ik wacht de mail maar weer even af van yotian, en dan zien we wel weer.

Als het weer negatief is, dan zal ik de cache pagina bij wijze van proef in dit forum gaan plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@Ronnie:

 

Je hebt antwoord in je meelboks.

 

En je hebt helemaal gelijk. gewoon een offtopic draadje starten hier op het forum en daarin een cache aanbieden. Een log in een boekje en een reply op het forum kan je gaan tellen als log. Dan maar geen nummertjes achter je naam toch? Wij cachen toch om te cachen en toch niet om het aantal gevonden caches? Die flauwekul mag er wat mij betreft sowieso wel af. Wie kant het nu bommen hoeveel cache ene Ronnie met zijn gezin gedaan heeft of een Kruimeldief? Het is toch alleen maar bedoeld dat je een leuke dag hebt gehad en dan is kwaliteit beter dan kwantiteit.

 

@locutus:

 

Je bent best een aardige vent B) Maar ja wat wil je ook met een zus in Odoorn en een broer in Winschoten. Noordelijk bloed is je niet vreemd.

Vannacht ga ik niet naar bed omdat ik het veel te druk heb, aar beloof je dat ik in ieder geval de eerste helft van de nacht niet voor de PC zal zitten ;)

Deze hobby is ook veel te mooi om mee te stoppen, maar ergenis is erger. Ik baal als een stekker van een aantal jokers en dat gaat eerst niet over. Waarom zou ik niet stoppen? Een kwart tot een derde van nederland is ons cache gebied en als het zo doorgaat is het plaatsen van een fatsoenlijke cache afgelopen en dan heb ik het Noorden gehad. Ik heb echt niet de zin of de conditie om naar brabant te rijden, te gaan cachen en weer naar huis te gaan. Dan zijn we een paar dagen uit de roulatie.

 

Maar toch fijn dat de jeugd zo reageert. :huh:

 

 

GRTZ

Kruimeldief

 

Iemand die veel geduld heeft is niet knap, zijn hersenen werken gewoon heel traag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zorg gewoon dat je je huiswerk goed doet als je de goedkeuring aanvraagt/invult.

Dan lijkt het me zo geregeld.

Tja, ook een verse gebruiker wordt belegen als je maar genoeg post.

 

Al je aangemelde caches er in een keer door gekregen?

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Als iedereen stopt met leren, weten we allemaal hetzelfde en is er ook geen verschil meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Biertjuh, waarom reageren als je er al misselijk van bent? Blijkbaar zit jou ook iets dwars. Vertel...

Waar staat dat ik er misselijk van word???? Het enige wat mij dwars zit is dat mijn GPS is overleden en dat het nog zeker een week duurt voordat ik een nieuwe heb, zodat ik niet verder kan met onze hobby B)

 

Je bent niet verplicht om ons gezeik aan te horen laat staan te lezen.

 

@kruimeldief

 

Klopt kruimel, maar als je een hobby hebt en de ontwikkelingen op dit forum wilt volgen, moet je het lezen, en word ik er niet goed van (niet misselijk ;) hunter) dat je telkens (via een ander onderwerp) weer geconfronteerd wordt met iets wat eigenlijk al behandeld is.

Zelf heb ik het idee door iedere keer weer af te geven op onze "vrienden" aan de andere kant van de oceaan we het voor onszelf alleen maar moeilijker maken.

Dus de enige oplossing is een eigen data-base, maar dat wisten we al. Het lijkt me verstandig om deze discussie op dit forum te sluiten en voorlopig verder te gaan met onze hobby.

In de achterkamertjes kunnen we dan zoeken naar een oplossing maar het lijkt me niet dat onze hobby nog verder gediend is met het over en weer elkaar verwijten te maken.

 

nu wel weer met vriendelijke groet Biertjuh :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws:

Een avondje laat opblijven om ff (een uurtje of twee) online met Yotian te kunnen beppen heeft volgens mij veel opgeleverd en ook eea opgehelderd...

 

en het goede nieuws is:

YS is bereid terug te gaan naar de oude manier van caches approven onder een voorwaarde dat we toestemming beloven te vragen voor gebieden waar duidelijk een eigenaar is (sbb, natuurmonumenten en dergelijke, borden staan, boeren, noem de hele lijsten maar op....).

 

Als blijkt dat wij niet volwassen genoeg zijn om deze verantwoordelijkheid aan te kunnen gaat de kraan op het approven definitief strak dicht...

einde nieuwsbericht

 

Dus laten we met zijn allen gewoon weer lol gaan maken met het maken van geocaches en zoveel mogelijk toestemming vragen (als het ons lukt) en apart een berichtje voor approver erbij doen in onze cache paginaas (als je een nwe maakt) met uitleg over het gebiedje (zodat het duidelijk is welke moeite we gedaan hebben).

Ik denk dat we dan met zijn allen het meeste gebaat zijn....

Nogmaals de regel van toestemming is dus absoluut niet van de baan alleen heeft YS de lei schoongeveegd en is hij bereid om verder te gaan zoals het normaliter gebeurde....

 

Hopelijk is dit voor iedereen goed genoeg, en laten we dan ook niet meer meeljtes heen en weer gaan sturen met vanikweetwathiergoedisendaarweetjijaandiekantvandeplashelemaalnietsvanaf.

 

Groeten en ik ga nu echt plat want ik moet morgen weer vroeg op....

Ik zou zeggen cacheze en met lobbien kom je gelukkig bij veel mensen nog een heel eind....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...Hij heeft gelijk de cache maar gearchived...

Dit is een hele normale procedure voor caches waar ze denken meer tijd dan ff een dag of wat mee bezig te zijn. Om de approval lijst kort (lees ook overzichtelijk) te houden archiveren ze hem dan, ze kunnen ze ook met 1 druk op de knop weer onarchiveren.

 

Dus van het archiveren moet je niet schrikken...ook als ze de titel van je cache pagina veranderen in HOLD nogwat, laat dat dan staan, dan kunnen ze terugvinden waar ze mee bezig zijn en welke cache het was

 

Als laatste in comminicatie altijd linkje naar je cache of cache nummer of waypointnummer bijvoegen, worden ze heel bij van en gaat alles echt een stukje sneller.

Groeten Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zeggen cacheze en met lobbien kom je gelukkig bij veel mensen nog een heel eind....

Ja, maar vooraf bezorgen ze je een hoop kopzorgen.

 

Truste

 

ik moet nog zien.

(ik ook hoor....maar heb er wel veel vertrouwen in....was echt goed gesprek enzo... Hawkeyes)

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Of het toeval is weet ik niet, maar de woorden trouw en trauma lijken verdacht veel op elkaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...Zelf heb ik het idee door iedere keer weer af te geven op onze "vrienden" aan de andere kant van de oceaan we het voor onszelf alleen maar moeilijker maken...

Is idd zo, we hebben nu een schone lei,

laten we dat svp zo houden, hebben we met zijn allen het meeste aan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...