Twin Peaks Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Als ik een keertje wat meer tijd heb, zal ik alle teamnamen ook even "klikbaar" maken, da's wellicht nog wat handiger.
mlvdburg Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Ik wil ook wel proeflopen in de omgeving van Rotterdam (straal van 20 km) straal van 20 km vanuit het centrum of in een buffer van 20 km rondom de gemeentegrens? Woon zelf in Hoogvliet, dus doe maar vanaf het centrum. Echter mocht je dan net op het randje vallen, dan is dat denk ik ook geen probleem. Meeste multies zal ik zaterdag proeflopen voor de scouting
DiedB Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Als ik een keertje wat meer tijd heb, zal ik alle teamnamen ook even "klikbaar" maken, da's wellicht nog wat handiger. Misschien een soort site van maken, en daarvan een banner die mensen in hun handtekening kunnen zetten?
westlander Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Zet mij maar bij Zuid-Holland. Complete Westland,Hoek van Holland en Maassluis
tuutjefloiter Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 De Provincie's Groningen en Drenthe zijn voor mij te doen.
fantje Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Beste mensen Wonend op de grens van groningen en drenthe ben ik graag beschikbaar voor proeflopen in een straal van 20 km rondom groningen stad met vriendelijke groet Fantje
Sivota Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Dit draadje gaat hier verder. Reden: De lijst (die up to date gehouden wordt) staat daarin bovenaan.
Aanbevolen berichten