Spring naar bijdragen

paperless met telefoon


kokospalm

Aanbevolen berichten

we mogen een nieuwe telefoon en nu willen we gelijk een hebben die te gebruiken is om paperless te cachen.

aan welke voorwaarden moet deze voldoen??

 

alvast bedankt team kokospalm

 

 

:P iphone!! Deze telefoon heeft alles in huis om paperless te cachen. Zelfs Groundspeak heeft een losse applicatie gemaakt om te cachen. Zelfs met de ingebouwde GPS werkt het fantastish!

 

gr. Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
ReizenReizen

Wij cachen ook paperless met de iphone. Zeer tevreden met een aantal handige tools. Met t-mobile ook supersnel internet. Als de cache gevonden is gelijk loggen via mobiel internet. Scheelt weer veel administratie thuis. Groundspeak voor iPhone is een fijn programma. Als je een cache gedaan hebt gelijk kijken of er een andere cache in de buurt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paperless met de Iphone die we gisteren hebben gekocht. Ideaal ding, maar dan moet je toch netwerk hebben, of zie ik dat fout?

 

Als je ter plekke caches wilt importeren moet je die downloaden. of als je google maps wilt gebuiken moet je internet gebruiken.

 

Dit kost dan geld per minuut. Je kan ook een internet abonnement nemen als je op internet wilt. Bij sommige providers kost niet niet zo veel meer. Ik kan voor 10 euro per maand ongelimiteerd online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paperless met de Iphone die we gisteren hebben gekocht. Ideaal ding, maar dan moet je toch netwerk hebben, of zie ik dat fout?

 

Je kunt ook op gratis wifi-netwerken, bijvoorbeeld thuis. Je zoekt dan caches vanaf een bepaalde plaats en slaat ze dan op. Daarna (in het veld) heb je geen netwerk nodig om de opgeslagen info te raadplegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paperless met de Iphone die we gisteren hebben gekocht. Ideaal ding, maar dan moet je toch netwerk hebben, of zie ik dat fout?

 

Je kunt ook op gratis wifi-netwerken, bijvoorbeeld thuis. Je zoekt dan caches vanaf een bepaalde plaats en slaat ze dan op. Daarna (in het veld) heb je geen netwerk nodig om de opgeslagen info te raadplegen.

Ik gebruik sinds een paar weken FON (http://www.fon.com/) maar nu is mijn HTC Touch Diamond in reparatie... Idee is om de FON plaatsen waar je als FON wifi delend lid als POIs in je TT op de telefoon te zetten en dan met de GPS naar de dichstbijzijnde wifi spot te gaan om caches te zoeken in ht buitenland. In Nl kan dat natuurlijk gewoon via de onbeperkte mobiele internet verbinding die ik heb (maar wel erg traag...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...