Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Hier wordt niet gezeken over vrijwilligers maar over berichten die zomaar naar de eeuwige bitstromen verdwijnen.
Dat gebeurt wel vaker op forums door de drukte op het net of vergeten zijn op verzenden te klikken er zijn genoeg storingen op het net dat een bericht niet door komt.
Geplaatst

oeps voor dat hij op slot gegooit word had ik nog willen reageren maar ik zie ook dat Jemar aan het posten is dus zalik wel te laat zijn :rolleyes:

Barny

ergens bij Den Haag

Geplaatst
Ik heb inmiddels mijn email bekeken en gezien dat Kruimel geantwoord heeft. Daarom wil ik verzoeken dit draadje te sluiten.

OP VERZOEK topicstarter draadje bijna gesloten. Probleem is voor hem opgelost en daar ging het om...

@anderen: You've made your point! Mocht je iets nieuws in de forumregels willen: hier mag je...

En dan nu DE RODE, VERSLETEN KNOP (nog niet dus...)!

Geplaatst
oeps voor dat hij op slot gegooit word had ik nog willen reageren maar ik zie ook dat Jemar aan het posten is dus zalik wel te laat zijn :rolleyes:

Barny

ergens bij Den Haag

Ja Barny? U had nog wat?!

Geplaatst
Er zijn door geen enkele moderator berichten verwijderd of op invisible gezet in deze rubriek. De enige die dat ook kan is een admin. Wat ik begrepen heb, berust het probleem wat het de topicstarter beschreef een misverstand geweest tussen de reviewer en de betrokkene. M.a.w. het probleem speelt niet meer...

Dus ik ben gek?? (daar heb je dan waarschijnlijk wel een klein beetje gelijk in). Toch weet ik zeker dat ik gisteren in dat draadje een reactie heb geplaatst die daar nu niet meer staat. Als het geen moderator is geweest dan was het dus een admin.. Maakt mij helemaal niets uit wie het heeft weggehaald. Het gaat me om de manier waarop en vooral het WAAROM??

Maarja, als daar naar gevraagd wordt, verwijzen we maar naar de forumregels? :

@Wammus: wat het stukje betreft waarin je beschrijft dat het jammer is, verwijs ik naar de volgende forumregel (nr. 17), die je geaccepteerd hebt tijdens je aanmelding: "Als zij dit nodig achten in het belang van het forum, dan kunnen de moderators altijd, zonder opgaaf van reden posts, threads of zelfs gebruikers van dit forum verwijderen. (...) Commentaar op een moderator is altijd bespreekbaar via PB of email met de desbetreffende moderator". Posts kunnen dus zonder opgave van reden verwijderd worden, maar vaak zal de desbetreffende mod je een mailtje sturen...

Tuurlijk....de regels....die kennen we (ik ook) maar dat neemt niet weg dat het jammer is dat het op deze manier gaat. Het is ook niet de eerste keer dat er draadjes stil verdwijnen, dat weet iedereen hier.. het is zelfs bijna normaal dat het zo gaat. Hebben we niet laatst in een ander draadje kunnen lezen dat het van de zotte is dat men in nederland elkaar bijna niet meer kan aanspreken op gedrag? Probeer dan als moderator (of "admin", whatever) een voorbeeld te geven en geef dan uitleg waarom een discussie over het al dan niet mogen plaatsen van caches op een rotonde echt niet door de beugel kan....

We weten nu dat het zonder opgaaf van reden verwijderen kan, mag en wordt gedaan, dat wil niet zeggen dat het ook maar normaal gevonden moet worden.

Nouja.. de topicstarter heeft aangegeven dat dit draadje dichtkan, dus ook deze discussie (waarover al eerder berichten zijn verschenen) zal opnieuw een stille dood sterven

(ben ik nog op tijd met posten?)

Geplaatst (bewerkt)
We weten nu dat het zonder opgaaf van reden verwijderen kan, mag en wordt gedaan, dat wil niet zeggen dat het ook maar normaal gevonden moet worden.

Ik kom nu zo'n 6 jaar op dit forum, en ik kan je vertellen dat het bij de eigenaren van dit forum (dus 2 van de 3 admins) eerder regel als uitzondering is, dat áls ze reacties verwijderen, ze dat zonder opgaaf van reden doen. En dat is jammer, want dat laat vaak wat een 'stiekeme' indruk achter.

bewerkt door Peetee
Geplaatst

mijn dank is groot Jemar :rolleyes:

maar ik had je al een PB gestuurt zoals je inmiddels al heb gemerkt en ik hoop van ganzer harte dat ook de andere motjes en admins het pbtje lezen :crybaby: en eens gaan nadenken of we nu echt zo met elkaar zouden moeten omgaan

zoals Wammus het hierboven ook nog eens benadrukt.

maar bedankt voor de ruimte

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg ad N52 00 623 E 004 17.648

Geplaatst

Goed beste mensen: point taken. Prima :rolleyes: !

Goed, twee dingen: Wammus: je bent niet gek. je mag van mij part discussieren over waarom toch je cache in een atoomonderzeeër gearchiveerd is. Alleen verwacht er geen antwoord van de Kruimel hierop op het forum te krijgen. Kruimel post zeker als reviewer niet meer op dit forum. Dus antwoord op je vraag waarom toch je cache in het archief zit krijg je niet op het forum. Maar die discussie: prima...

De topic ging over de reden van archivering, niet over het 'verwijderen' van posts. En omdat het topicstarter gevraagd heeft het draadje te sluiten: hierbij.

Geplaatst
Er is door de moderators (SN@G, Team jemar en BY Angels) geen post verwijdert.

Wel dus! In dit draadje is van alles verdwenen! Niet alleen de posting van Barny.

Erg jammer dat zoiets gebeurt, helemaal jammer dat het gedaan wordt zonder enig opgaaf van reden.

Lezen valt niet mee.

Geplaatst

De topicstarter Ruud4d vroeg mij of ik de volgende reactie van nog wilde plaatsen dus hierbij:

Het contact met Kruimel verliep niet soepel. Inmiddels weet ik waarom dit niet soepel is verlopen. Dit is eigenlijk een samenloop van omstandigheden en heeft met de privé situatie van Kruimel en Fee te maken. En daarom vind ik het niet meer dan netjes om mijn excuses hier aan te bieden. Ik had dit niet op het forum moeten brengen.

Van nieuwe regels is (nog) geen sprake.

Ik wil nog een ding toevoegen. Kruimel is een beetje slachtoffer geworden van zijn eigen manier van reviewen. Door niet altijd de regels strikt toe te passen, is er een gewenning ontstaan dat de regels zo zijn. Dat zijn ze dus niet. Dus als hij de regels wel strikt toepast, sta je raar te kijken. Ik hoop toch dat hij op zijn manier verder blijft reviewen.

Ruud4d

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...