GeoVlinder Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Aan de ene kant jammer, maar niet iedereen zal zo'n eind willen/kunnen reizen voor 15 minuten. En door de opdracht in elke provincie hetzelfde te doen, krijg je toch 1 geheel. Is de opdracht intussen al bekend? In ieder geval bij de organisatoren, voor de deelnemers kan dit ook op het laatste moment. Zonder opvallende opdracht, valt het effect namelijk helemaal weg. groetjes GeoVlinder.....die het zo jammer vind, dat ze niet kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeKerstman Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 In Kampen weten we inmiddels wat het gaat worden, er zal binnenkort meer info komen op de Eventpagina. Voor de andere events lijkt het me wel duidelijk wat ze gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik. ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was Zo dacht ik er eerst ook over. Maar iedere provincie is ook wel leuk. Anders hoeft het ook niet internationaal, dan zou je kunnen zeggen, wie mee wil doen komt maar naar New York (bijvoorbeeld). Nu is het namens cachers voor cachers een service dat je niet zo ver hoeft te reizen. Als dat gele bussie nou wat groter was kon jij iedereen ophalen om naar Kampen te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Kampen - Gelderland Oegstgeest - Zuid-Holland Tilburg - Noord Brabant Utrecht - Utrecht Tot zover correct? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Voortrekkers Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Kampen - Gelderland Tot zover correct? Ehm, alhoewel Kampen aan de goede kant van de IJssel ligt, mag je 't wat mij betreft toch echt in Overijssel plaatsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Kampen - Gelderland Tot zover correct? Ehm, alhoewel Kampen aan de goede kant van de IJssel ligt, mag je 't wat mij betreft toch echt in Overijssel plaatsen! dat had ik eerst ook! Toen bedacht ik me dat de IJssel misschien de grens was. Toch niet helemaal dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik. ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was Barny Dat word dan een best end rijden na het oude stompen event. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 In Kampen weten we inmiddels wat het gaat worden, er zal binnenkort meer info komen op de Eventpagina.Voor de andere events lijkt het me wel duidelijk wat ze gaan doen. Oké ik heb de afzonderlijkepagina's eens goed bekeken en het is me nu duidelijk , iedere provincie doet iets anders. Dan mis ik wel de saamhorigheid binnen Nederland en ontgaat mij het idee wat ik ken van de flashmob een beetje. Maar ik hou snel mijn mond, want ik doe niet eens mee en vind het al lang tof dat er mensen het willen organiseren en goedkeuren. Ik wens iedereen heel veel plezier en ik ben zeer benieuwd naar de foto's en het aantal mensen dat komt, ik hoop enorm veel! Succes!!!!!!! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik. ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was Barny Dat word dan een best end rijden na het oude stompen event. A wie zegt dat ik naar het stompen event ga? B als het kon zou ik naar alle 4 wwfm4 events gaan maar ze beginnen allemaal om het zelfde tijdstip kilometertjes maken mij niet zo veel uit, en hoewel ik genoeg massa bij me draag ken ik me niet in 4en delen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste wasBarny Hoelaat heb je de koffie klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik. ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was Barny Dat word dan een best end rijden na het oude stompen event. A wie zegt dat ik naar het stompen event ga? B als het kon zou ik naar alle 4 wwfm4 events gaan maar ze beginnen allemaal om het zelfde tijdstip kilometertjes maken mij niet zo veel uit, en hoewel ik genoeg massa bij me draag ken ik me niet in 4en delen Barny Wij ,want je staat als 25 ste op de lijst maar ik heb me wel vergist in de dag SORRY . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 (bewerkt) persoonlijk vind ik het jammer dat er nu zoveel wwfm4 events gehouden word.die versnippering komt het deelnemersaantal =effect, denk ik, voor elk event niet ten goede denk ik. ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was Dan ga je voorbij aan de WWFM-bedoeling. Het is inderdaad niet de bedoeling om ver te reizen (al mag dat natuurlijk wel), maar om zoveel mogelijk mensen op zoveel mogelijk plekken gelijktijdig iets te laten doen. Dus liever 50 WWFM events dan 1 hele grote. Alle WWFM-events worden uiteindelijk bij elkaar opgeteld, al valt dit niet onder een mega-event. Overigens zijn daar nog wel onderhandelingen over met GC.com, maar die zijn tot nu toe nog niet gelukt. 13 oktober 2008 bewerkt door dmace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Dan ga je voorbij aan de WWFM-bedoeling. Het is inderdaad niet de bedoeling om ver te reizen (al mag dat natuurlijk wel), maar om zoveel mogelijk mensen op zoveel mogelijk plekken gelijktijdig iets te laten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team explorers Geplaatst 13 oktober 2008 Share Geplaatst 13 oktober 2008 Is even kijken of we dit in ons mooi drenthe ook kunnen regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 14 oktober 2008 Share Geplaatst 14 oktober 2008 Dan ga je voorbij aan de WWFM-bedoeling. Het is inderdaad niet de bedoeling om ver te reizen (al mag dat natuurlijk wel), maar om zoveel mogelijk mensen op zoveel mogelijk plekken gelijktijdig iets te laten doen. /me verwijderd pleister van Geovlinder... Wat wou je zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden