Spring naar bijdragen

Caches nationaal gaan goedkeuren?


Geoman

Is de tijd rijp voor EU - NL approver?  

74 leden hebben gestemd

  1. 1. Is de tijd rijp voor EU - NL approver?

    • Ja. Voor een Nederlandse approver.
      39
    • Ja. Eén EU-Approver voor heel Europa is voldoende.
      5
    • Nooit problemen gehad met het goedkeuren. Laten zo!
      6
    • Ik heb nog nooit een cache verstopt. Geen ervaring.
      5


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

He die cachers,

 

ben ik weer, na een paar dagen gruwelijke koppijn.... :huh:

 

Ik heb weer wat gemist..... Weet nog niet of ik mijn schouders ga ophalen, lekker doorcache en zelf beoordeel wanneer ik wel of niet toestemming vraag voor een cache (zijlijntje:overmorgen ga ik met SBB praten met een cache die ik "TOESTEMMING" ga noemen B) ) of dat ik me effe lekker ga opwinden a la Kruimeldief...

 

Enne, 30 Euro ?? Watblief! Ik bied 31 !!

 

(Jongens, meisjes en andersdenkenden: ik (en jullie ook) doen dit voor de LOL.... weet je nog? Laten we het zo houden !)

 

Greetz to all

 

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK mij opwinden? hoe kom je erbij? Je weet toch dat het slecht is voor je rikketik. Ik zou bijna zeggen Hear Hear, maar ik ken je niet en weet dus ook niet waar ik die hoofdpijn aan toe moet schrijven.

 

Wat ik maar al te goed weet is dat hoofdpijn een ellende is. beterschap en succes en... je hebt helemaal niets gemist.

 

Het is trouwens wel grappig dat als jij je opwindt, je dan ff gaat reageren op een forum. Ik lees net bovenstaande reply van mezelf en vraag me af of ik dat wel was :beerchug: Niet dat ik er niet achter sta hoor. Nog steeds voor de volle 100%.

 

Weet je wat niet uit mijn hoofd wil? De vraag, wie in godsnaam het waren die naar de Yotian Soldier hebben gemaild met het verhaal dat we ons hier niet zo aan de regels houden. Daar zakt toch echt je de broek van af?

 

GRTZ

 

Kruimeldief, die nu op bed gaat.

 

002347.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat niet uit mijn hoofd wil? De vraag, wie in godsnaam het waren die naar de Yotian Soldier hebben gemaild met het verhaal dat we ons hier niet zo aan de regels houden. Daar zakt toch echt je de broek van af?

Yep. Me too....

 

Maar : in een volgend leven zal/zullen hij/zij/het ongetwijfeld terugkeren op dit ondermaanse als een slijmerig insekt. Waar ik dan met genoegen :beerchug: mijn bergschoen bovenop parkeer....

 

Whatever: all's well that ends well, zoals Confucius al sprak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...