Spring naar bijdragen

Elke keer weer op nieuw inloggen.


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

Sinds de nieuwe versie van dit forum draaid moet ik elke keer als ik mij op een andere lokatie met mijn laptop aanmeld opnieuw inloggen.

 

Normaal start mijn browser op met als startpagina http://forum.geocaching.nl/index.php?act=S...amp;CODE=getnew

Zodat ik gelijk een overzicht krijg van de laatste nieuwe berichten

 

Blijkbaar ziet het forum nu dat ik een ander IP adres heb ofzo en kom ik telkens weer in het inlogscherm terecht.

 

Daar dit vroegeâhr niet zo was, vroeg ik me af of dat het niet weer kan zo als het vroegeâhr was.

 

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds de nieuwe versie van dit forum draaid moet ik elke keer als ik mij op een andere lokatie met mijn laptop aanmeld opnieuw inloggen.

 

Normaal start mijn browser op met als startpagina http://forum.geocaching.nl/index.php?act=S...amp;CODE=getnew

Zodat ik gelijk een overzicht krijg van de laatste nieuwe berichten

 

Blijkbaar ziet het forum nu dat ik een ander IP adres heb ofzo en kom ik telkens weer in het inlogscherm terecht.

 

Daar dit vroegeâhr niet zo was, vroeg ik me af of dat het niet weer kan zo als het vroegeâhr was.

 

:blush:

 

hahah ik ben dus niet de enige die op fora gelijk naar 'new posts' ga.

Is super handig , doe ik op elke forum.

 

Gooi je cookie weg en je bent van je probleem af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het niet juist als je je cookies weggooid dat je opnieuw moet inloggen? Verklaard ook waarom je op een ander laptop opnieuw moet inloggen - die cookie staat daar niet op.

Ja maar dat zou alleen voor de eerste keer moeten gelden natuurlijk.

Daarna wordt je cookie geraadpleegt telkens wanneer je inlogt, totdat de geldigheidsduur van de cookie (die de content aanbieder bepaalt) verloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, opnieuw de startpagina instellen zou kunnen helpen. Intern slaat (in ieder geval) internet explorer bij het opslaan van favorieten meer op dan alleen de url (http://www......), maar vaak/soms ook een ip-nr als dat wijzigt heb je dus een probleem en moet je de favoriet (bookmark) opnieuw instellen. Wellicht dat dat bij de startpagina ook het geval is. Maar dat zou dan wel betekenen dat het ip-nummer van de forum server gewijzigd is. Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja... die coockies heb je juist nodig om je niet steeds opnieuw aan te hoeven melden. Bij het inlohscherm kan je het vinkje aanzetten die je ingelogd houdt. En als je dat op alle computers die je gebruikt en waar je dat wilt doet, werkt het weer.

Zo als ik al aangaf in mijn eerste posting, gebruik ik de zelfde laptop op verschillende locaties.

De cookie staat dus al op mijn laptop.

 

Maar een reactie van een of andere moderator of forum/site beheerder zou fijn zijn. :beerchug:

bewerkt door deBruineBeren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar een reactie van een of andere moderator of forum/site beheerder zou fijn zijn. :beerchug:

 

Ik heb hier 17-09-08 al een ticket over aangemaakt, maar ook nog steeds niets gehoord. Ik denk dat ze het druk hebben na de update van het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...