Spring naar bijdragen

Elke keer weer op nieuw inloggen.


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

Zo als ik al aangaf in mijn eerste posting, gebruik ik de zelfde laptop op verschillende locaties.

De cookie staat dus al op mijn laptop.

Zoals de beheerder van de site heel duidelijk heeft aangegeven, heeft de site een major upgrade gehad mbt het forum. Je cookies van het vorige forum zijn daardoor ook aan onderhoud onderhevig. En als je gewoon leest wat er op de site staat, en het vinkje aanzet, dan krijg je een nieuw cookie en is je probleem opgelost. :beerchug:

 

Vanwege het onderhoud kon het zijn dat je het een keer had moeten herhalen. :thumbup:

 

En het enige wat wij als gebruikers te doen hadden was een nieuw cookie accepteren. En daar is nou dat vinkje voor. Vind ik een heel luxe verdeling van werk! :hug:

 

Beetje een vreemd om hiervoor moderators op te roepen of tickets aan te maken. Dat is toch veel meer werk dan even het probleem zelf op te lossen? Als dat checkboxje voor een geocacher al niet te vinden is... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zoals de beheerder van de site heel duidelijk heeft aangegeven, heeft de site een major upgrade gehad mbt het forum. Je cookies van het vorige forum zijn daardoor ook aan onderhoud onderhevig. En als je gewoon leest wat er op de site staat, en het vinkje aanzet, dan krijg je een nieuw cookie en is je probleem opgelost. :beerchug:

 

Vanwege het onderhoud kon het zijn dat je het een keer had moeten herhalen. :thumbup:

 

En het enige wat wij als gebruikers te doen hadden was een nieuw cookie accepteren. En daar is nou dat vinkje voor. Vind ik een heel luxe verdeling van werk! :hug:

 

Beetje een vreemd om hiervoor moderators op te roepen of tickets aan te maken. Dat is toch veel meer werk dan even het probleem zelf op te lossen? Als dat checkboxje voor een geocacher al niet te vinden is... :rolleyes:

 

Daar is het probleem dus niet mee opgelost, zo slim was ik ook nog wel om te proberen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo slim was ik ook nog wel om te proberen!!!

:beerchug:

 

Als je ingelogd bent hoor je de volgende cookies te hebben van .geocaching.nl:

 

member_id < Nodig, 1 jaar geldig

pass_hash < Nodig, 1 jaar geldig

ipb_stronghold < Nodig, 8 dagen geldig

 

Kan je controlleeren of je deze hebt? Met de zelfde levensduur? Dan gaan we eens bijhouden of de cookies elke keer dat we op gc.nl komen bijgewerkt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo als ik al aangaf in mijn eerste posting, gebruik ik de zelfde laptop op verschillende locaties.

De cookie staat dus al op mijn laptop.

Zoals de beheerder van de site heel duidelijk heeft aangegeven, heeft de site een major upgrade gehad mbt het forum. Je cookies van het vorige forum zijn daardoor ook aan onderhoud onderhevig. En als je gewoon leest wat er op de site staat, en het vinkje aanzet, dan krijg je een nieuw cookie en is je probleem opgelost. :beerchug:

 

Vanwege het onderhoud kon het zijn dat je het een keer had moeten herhalen. :thumbup:

 

En het enige wat wij als gebruikers te doen hadden was een nieuw cookie accepteren. En daar is nou dat vinkje voor. Vind ik een heel luxe verdeling van werk! :hug:

 

Beetje een vreemd om hiervoor moderators op te roepen of tickets aan te maken. Dat is toch veel meer werk dan even het probleem zelf op te lossen? Als dat checkboxje voor een geocacher al niet te vinden is... :rolleyes:

Neem nou maar van mij aan dat het zo dus niet werkt, ben toch zeker niet gek.

Elke keer als ik wissel tussen een van mijn twee werkplekken of thuis moet ik met dezelfde laptop op nieuw inloggen.

Ik zou zeggen pak je laptop en ga ff de straat door en probeer eens wat open AP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo slim was ik ook nog wel om te proberen!!!

:beerchug:

 

Als je ingelogd bent hoor je de volgende cookies te hebben van .geocaching.nl:

 

member_id < Nodig, 1 jaar geldig

pass_hash < Nodig, 1 jaar geldig

ipb_stronghold < Nodig, 8 dagen geldig

 

Kan je controlleeren of je deze hebt? Met de zelfde levensduur? Dan gaan we eens bijhouden of de cookies elke keer dat we op gc.nl komen bijgewerkt worden.

Ik heb ze alle 3 alleen de geldigheid is anders, nl:

 

Pass_hash 8 dagen

ipb_stronghold 1 jaar

 

Voor de duidelijkheid het gaat om 2 pc's op verschillende locaties!

bewerkt door Team 16
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ deBruineBeren: Nee, je bent vast niet gek.

@ Team 16: Klopt, de levensduur heb ik verkeerd om vermeld.

 

Ik zou zeggen pak je laptop en ga ff de straat door en probeer eens wat open AP.
Alleen regent het op het moment een beetje hard, en ik ben hier in de directe omgeving de enige die een open AP aanbiedt. Dus dat schiet op het moment niet direct op.

 

Maar waarschijnlijk hebben we het antwoord zelf met elkaar al gegeven door naar de cookies te gaan kijken: Op het forum+wiki staat de stronghold aan. Dat is om te voorkomen dat een cookie door iemand anders dan de eigenaar gekopieerd wordt en dan misbruik maakt van de login van een ander.

 

IP.Board can store a stronghold cookie in the user's browser which is used when 
automatically logging in to prevent successful cookie theft. It will display 
whether the cookie is currently enabled or not.

 

Die extra veiligheid geeft anderen, zoals jullie, mogelijk meer problemen omdat het lijkt alsof je het cookie gekopieerd hebt naar een andere locatie. Dus als de beheerder het goed vindt, zou het voor de mobiele internetters veel handiger zijn deze optie uit te zetten. En waarschijnlijk is dan jullie probleem opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals hierboven beschreven: cookies van dit board verwijderd en ook tijdelijke internetbestanden(cookies verwijderd)

Nieuw cookie aangevinkt (stand alone computer)

het helpt allemaal niets; de éne keer log je in, om daarna op de volgende pagina weer niet verder te kunnen.

Tot nu toe behelp ik mij met het volgende: als het toch gelukt is om in te loggen , dan open ik de volgende pagina op een nieuw TABBLAD. zo gaat het redelijk goed, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...