Spring naar bijdragen

Garantie


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb nog steeds een raar gevoel over de omruilactie. De meneer van de service was bezig met een klant en hielp mij even tussendoor toen hij langs kwam lopen om wat op te halen. Er kwam gewoon een nieuwe uit een doos en ik gaf de oude. Niks geen vragen of bekijken van de klacht, laat staan controleren of het wel in Nederland gekocht is. Ik had dus ook gewoon een GPS kunnen omruilen die bijv. in de USA gekocht is . . . ? In ieder geval is deze prima :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das gewoon goede service en dat is alleen maar mogelijk als Garmin zelf ook niet moeilijk doet. Dat zal hier wel het geval zijn. Gewoon ruilen en iet zeuren zal het devies wel zijn en dan vind er eigenlijk nooit geen controle plaats.

Biedt weer perspectief. ik heb nog een venture die soms alleen maar en streepjescode of iets dergelijks lat zien. En dan weer maanden goed is.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik had problemen met mij Etrex. Ook soms streepjes en soms viel hij uit.

Ik ben vandaag naar Notter gegaan. Daar had ik hem in december gekocht bij garmin-gps. Ik had foto's van het probleem bij me voor het geval het niet ter plekke zou optreden. Dit was overigens wel het geval en ik kreeg onmiddelijk een nieuwe mee. Ik vind dat prima service.:dribble:

Garmin wil er blijkbaar alles aan doen om het bekende probleem zonder gedoe op te lossen.

(Ik moet bekennen dat ik bijna trillende handen kreeg bij het idee mijn GPS-ontvanger een paar dagen te moeten missen. ;) )

 

Een zeer tevreden Reintje de Vos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:dribble: OK, wie gaat er nog meer voor een nieuwe . . . :blink: Blijkbaar hebben de dealers ook zo hun instructie's (alhoewel, bij Correct Rotterdam snappen ze soms niet dat die lastige mensen die ze storen tegenwoordig "klanten" worden genoemd ;) ) Maar laten we daar maar niet verder over schrijven.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]alhoewel, bij Correct Rotterdam snappen ze soms niet dat die lastige mensen die ze storen tegenwoordig "klanten" worden genoemd  [...].

Troost je, Stefanne, je bent heus niet de enige met absurde ervaringen bij Radio Corrupt (zoals ze die firma in Rotjeknor noemen, is mij verteld).

Maar laten we daar maar niet verder over schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Omdat de lijmlaag van onze bijna twee jaar oude Legend los begon te laten ( het bekende probleem), en we toch in Houten waren, besloten we even een pit-stop bij Sailtron te maken.

Ze zijn sinds een tijdje in bezit van een reparatie set voor dit euvel, en hadden in een mum van tijd de rubberstrip vernieuwd.

De software van onze GPS was ook wat verouderd, en ook deze werd even bijgewerkt. Tenminste dat dachten we.

Na een paar minuten kwam er een geheel nieuwe GPS bij ons terug met de opmerking: jullie oude GPS vertoont het streepjes probleem, had je dit nog niet gemerkt?

 

Wij stonden helemaal paf. Wat een service.

 

:xmas: SAILTRON ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog verdienen ze er geld mee. In ieder geval is het dus aan te raden om even langs te gaan.

Hi,

 

Tja natuurlijk verdienen ze er nog geld mee! Die handheld GPSjes kosten in de USA de helft en daar verdienen ze er ook nog op :xmas: .

 

SY Etienne :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit er vaak alleen wel een ander stukkie software in dat daar vaker verkocht gaat zijn..

en dus per saldo een lagere kostprijs per stuk heeft...

daarnaast heb je wel gewoon geluk als je dus geen controle hebt welke het is..

meestal mag je een grijze import versie dus gewoon zelf naar de USA sturen en ben je het ding dus 3 maand kwijt..

 

 

groets,

 

Michiel

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...