Spring naar bijdragen

FTF Jaeger


DanPan

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

We hebben ook een FTF Jaeger in nederland:

 

KroGeo

 

Kijk maar eens naar:

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...=y&decrypt=

 

Deze had niet gelogd in het boekje.

Als je in zijn profiel kijkt bij founds, logt hij ook "gewoon" :blush: . Ik denk een vaudje (zei de optimist).

 

Hier zat ik me gisteravond ook over te verbazen toen ik om 22.00 uur nog even inlogde. En toen was al het metaal al vergeven! :eek:

Daarna heeft KroGeo nog wel zijn log aangepast met een tekst die ik makkelijk verkeerd kan interpreteren: "want blijkbaar zijn er meer loggers die hem al loggen zodra je deze cache publiseerd" :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben ook een FTF Jaeger in nederland:

 

KroGeo

 

Kijk maar eens naar:

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...=y&decrypt=

 

Deze had niet gelogd in het boekje.

 

Gefeliciteerd ReeJ!

 

Kwestie van preventief loggen..... Achteraf kun je altijd nog achter in het boekje beginnen en roepen dat je ff van de wereld was en die dus op zijn kop zag (en dus ook het boekje)... Komt misschien ook wel door de spanning van de IJsselcentrale.... Zo rechtvaardig je je FTF alsnog.

 

Het FTF jagen kan soms vreemde vormen aan nemen, moet niet gekker worden... Kijken wanneer de tegenstanders ook fysiek/ definitef worden uitgeschakeld :blush: .

 

Overigens wel balen, komt er eentje op 2 km afstand online kan je er niet naartoe omdat je ziek bent :huh: . (het ergste: het komt door muggenbeten tijdens het cachen...)

 

Overigens maar goed dat de FTF Jäger verbannen is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens wel balen, komt er eentje op 2 km afstand online kan je er niet naartoe omdat je ziek bent :eek: . (het ergste: het komt door muggenbeten tijdens het cachen...)

 

Overigens maar goed dat de FTF Jäger verbannen is..

 

:blush: Beterschap KoedeBoe! Klinkt als gevaarlijke muggen...wat is het resultaat? Dengue? :eek:

Komt de Marsroute weer online als je beter bent? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Overigens wel balen, komt er eentje op 2 km afstand online kan je er niet naartoe omdat je ziek bent :eek: . (het ergste: het komt door muggenbeten tijdens het cachen...)

 

:blush: Beterschap KoedeBoe! Klinkt als gevaarlijke muggen...wat is het resultaat? Dengue? :eek:

Komt de Marsroute weer online als je beter bent? :huh:

Bedankt voor je beterschapswensen.

 

Dengue is het gelukkig niet, wel beide onderbenen vol met dikke blaren (2-euroformaat) die blijven "lekken" met vervolgens een dikke infectie als gevolg. Dikke lymfklieren in beide liezen (ben immers één grote klier!) als bonuscache erbij... en dat allemaal vanwege die kleine muggetjes.... De vrouwtjes vallen nu eenmaal op mij (jammergenoeg alleen die foute muggenvrouwtjes :eek: )...

 

Wel de wijze les geleerd nooit meer zonder lange broek-met-afsluiting-aan-de-enkels en een kingsize fles DEET op cachepad te gaan.

 

Als ik weer op de been ben gaat de marsroute weer open (en voor de niet Zwollenaren: nee, daar is geen FTF te scoren, en al helemaal geen valse!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...