Bloodwoosj Geplaatst 19 augustus 2008 Geplaatst 19 augustus 2008 Ik hou het op de 21 ste september om 8 uur 's avonds precies. Misschien een minuutje eerder dan kan het nog in het 8 uur journaal Kunnen we ook voorspellen wanneer de eerste cacher op een miljoen founds zit en dus megacacher is? TeamAlamo staat op 28781 finds in (ruw afgerond) 70 maanden. Moet dus nog (1000000-28781)/(28781/70)= (alweer ruw afgerond) 2362 maanden, zeg maar bijna 200 jaar. Dat gaan we niet meer meemaken... Overigens, dat betekent een gemiddelde van 411 caches per maand, zeg maar ruim 13 caches per dag gemiddeld en dat al 6 jaar lang.
team-rtna Geplaatst 21 augustus 2008 Geplaatst 21 augustus 2008 Teamalamo heeft zelf ook 425 caches geplaatst. Mag hopen dat hij zijn administratie op orde heeft anders kan hij ze zelf niet meer vinden....
De Roode Loper Geplaatst 21 augustus 2008 Geplaatst 21 augustus 2008 Ik hou het op de 21 ste september om 8 uur 's avonds precies. Misschien een minuutje eerder dan kan het nog in het 8 uur journaal Kunnen we ook voorspellen wanneer de eerste cacher op een miljoen founds zit en dus megacacher is? TeamAlamo staat op 28781 finds in (ruw afgerond) 70 maanden. Moet dus nog (1000000-28781)/(28781/70)= (alweer ruw afgerond) 2362 maanden, zeg maar bijna 200 jaar. Dat gaan we niet meer meemaken... Overigens, dat betekent een gemiddelde van 411 caches per maand, zeg maar ruim 13 caches per dag gemiddeld en dat al 6 jaar lang. TeamAlamo bestaat uit meerdere personen die ieder afzonderlijk loggen, dat scheelt alweer natuurlijk. het blijven inderdaad wel veel fouunds. Teamalamo heeft zelf ook 425 caches geplaatst. Mag hopen dat hij zijn administratie op orde heeft anders kan hij ze zelf niet meer vinden.... Daar zitten ook gearchiveerde cachwers tussen.
Bloodwoosj Geplaatst 21 augustus 2008 Geplaatst 21 augustus 2008 Teamalamo heeft zelf ook 425 caches geplaatst. Mag hopen dat hij zijn administratie op orde heeft anders kan hij ze zelf niet meer vinden.... En wat te denken van King Boreas met op dit moment 1812 hides waarvan de grote meerderheid nog steeds actief is.
De Oliva's Geplaatst 21 augustus 2008 Geplaatst 21 augustus 2008 Teamalamo heeft zelf ook 425 caches geplaatst. Mag hopen dat hij zijn administratie op orde heeft anders kan hij ze zelf niet meer vinden.... En wat te denken van King Boreas met op dit moment 1812 hides waarvan de grote meerderheid nog steeds actief is. Grote voortuin zeker.
barny Geplaatst 21 augustus 2008 Geplaatst 21 augustus 2008 TeamAlamo bestaat uit meerdere personen die ieder afzonderlijk loggen, dat scheelt alweer natuurlijk. het blijven inderdaad wel veel fouunds. ik weet niet hoe je aan die wijsheid komt? ik heb tijdens het GeoWoodstock XI event met hun gesproken en het is een gewoone echtpaar. niets geen meerdere personen die onafhankelijk van elkaar loggen. ik kreeg zelfs hun tel nummer voor als ik een van hun cache's niet kon vinden. Barny
De Roode Loper Geplaatst 21 augustus 2008 Geplaatst 21 augustus 2008 TeamAlamo bestaat uit meerdere personen die ieder afzonderlijk loggen, dat scheelt alweer natuurlijk. het blijven inderdaad wel veel fouunds. ik weet niet hoe je aan die wijsheid komt? ik heb tijdens het GeoWoodstock XI event met hun gesproken en het is een gewoone echtpaar. niets geen meerdere personen die onafhankelijk van elkaar loggen. ik kreeg zelfs hun tel nummer voor als ik een van hun cache's niet kon vinden. Barny Ik had het een keer van iemand gehoord tijdens een event. Sorry!
Smurfin & Grote Smurf Geplaatst 21 augustus 2008 Geplaatst 21 augustus 2008 Heb je dan een goed of juist een slecht huwelijk?
jowi Geplaatst 19 september 2008 Auteur Geplaatst 19 september 2008 Het was dus 17 september. Dit was de cache met nummertje 1.000.000: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1GBC0
Vasc0 Geplaatst 19 september 2008 Geplaatst 19 september 2008 De cache pagina is maar gewoon en nuchter, misschien wordt het in de toekomst net zo'n bekende cache als de eerste cache.
Goedweerloper Geplaatst 19 september 2008 Geplaatst 19 september 2008 (bewerkt) "There are 655,620 active caches worldwide." (van de pagina van geocaching.com) Meer dan de helft van de aangevraagde GC codes is dus een cache geworden, en ook nog eens actief. Wie weet hoeveel er gearchiveerd zijn... Ik had meer ongebruikte GC codes verwacht. Niet slecht. 19 september 2008 bewerkt door Goedweerloper
barny Geplaatst 19 september 2008 Geplaatst 19 september 2008 Wat Was de eerste cache dan?? mischien is goegelen op first geocache iets te veel werk? Barny uut N52 46.867 E 006 54.980
jowi Geplaatst 19 september 2008 Auteur Geplaatst 19 september 2008 "There are 655,620 active caches worldwide."(van de pagina van geocaching.com) Meer dan de helft van de aangevraagde GC codes is dus een cache geworden, en ook nog eens actief. Wie weet hoeveel er gearchiveerd zijn... Ik had meer ongebruikte GC codes verwacht. Niet slecht. In Nederland zijn er van de 8582 geplaatste nu og 6325 actief, dus een kwart is al gearchiveerd.Als je dat door doortrekt kom je boven de 900.000 geplaatste caches
*BaJo* Geplaatst 19 september 2008 Geplaatst 19 september 2008 "There are 655,620 active caches worldwide."(van de pagina van geocaching.com) Meer dan de helft van de aangevraagde GC codes is dus een cache geworden, en ook nog eens actief. Wie weet hoeveel er gearchiveerd zijn... Ik had meer ongebruikte GC codes verwacht. Niet slecht. In Nederland zijn er van de 8582 geplaatste nu og 6325 actief, dus een kwart is al gearchiveerd.Als je dat door doortrekt kom je boven de 900.000 geplaatste caches Nu vergeet je de aangevraagde gc codes die nooit een cache zijn geworden (of als munten opslag geeindigd zijn)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden