Spring naar bijdragen

Pocket queries voor completeren cachelogs


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik dacht dat we geen PQ's mochten uitwisselen, want het is een betaalde dienst van geocaching.com. Of haal ik wat door elkaar?

 

 

Zolang zender en ontvanger beiden premium member zijn, en dus betalen, zie ik daar geen probleem in.

 

Het gaat er om of gc.com daar een probleem in ziet :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich een mooi initiatief waar ik graag aan mee zou werken. Zie alleen nog wel een praktisch probleem. Ik laat mijn PQ's allemaal naar een alias adres sturen. Je kunt daar volgens mij binnen gc.com geen onderscheid in maken. Alle PQ's gaan naar 1 adres en dat zou betekenen dat jullie alle PQ's krijgen, ook PQ's waar je niet op zit te wachten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich een mooi initiatief waar ik graag aan mee zou werken. Zie alleen nog wel een praktisch probleem. Ik laat mijn PQ's allemaal naar een alias adres sturen. Je kunt daar volgens mij binnen gc.com geen onderscheid in maken. Alle PQ's gaan naar 1 adres en dat zou betekenen dat jullie alle PQ's krijgen, ook PQ's waar je niet op zit te wachten.....

 

Je zou in je mailbox bijvoorbeeld een bepaalde pocketquery automatisch kunnen doorsturen naar een andere email adres. Dit kan bijvoorbeeld door te checken op de titel van een pocketquery die dan ook in de message-header staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...