Grote Griezel Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Beste mensen, Afgelopen zondag ben ik tijdens het loggen van de cache "Torenpleinkerk te Vleuten"een interessant object tegengekomen waarvan ik me afvroeg wat het nu precies is. Ik heb een log geplaatst bij deze cache met een foto, zie: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...a1-b9fc84dbced1 Het is een bout met een inscriptie, hij zat op ongeveer 50 cm boven de grond in een zijmuur van de kerk. bevestigd. Weet iemand wat voor soort bout dit precies is ? Alvast dank voor julle reacties. Grote Griezel
IkbenMamma Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Weet je zeker dat je de GOEDE LOGROL in je handen hebt gehad
speurvuur Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Weet je zeker dat je de GOEDE LOGROL in je handen hebt gehad Tjee die kende ik nog niet. Laatst wel eentje in handen gehad zo groot als een drukknoop. Is er niet ergens een overzicht of verzameling van alle soorten micro's? Dit soort items staan niet in de shop. In de meeste gevallen vind je het alleen als je het herkent van een plaatje of zo dan is het wel handig om te weten in welke uitvoeringen micro's of nano's bestaan
doppie Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Het is toch een veel grotere verrassing als je zo'n nano vind zonder dat je het plaatje al eens gezien hebt. dat maakt het zoeken spannender.
Jeroenvdberg Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Weet je zeker dat je de GOEDE LOGROL in je handen hebt gehad Bedankt voor de spoiler...
Grote Griezel Geplaatst 31 juli 2008 Auteur Geplaatst 31 juli 2008 Weet je zeker dat je de GOEDE LOGROL in je handen hebt gehad Ha ha, ja hoor! Dit soort Nano's kende ik overigens ook nog niet, erg leuk! Die meetbout (of wat het ook mag zijn) zat overigens goed vast in de muur, uiteraard heb ik dat even ter plekke gecontroleerd... Grote Griezel
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Beste mensen, Afgelopen zondag ben ik tijdens het loggen van de cache "Torenpleinkerk te Vleuten"een interessant object tegengekomen waarvan ik me afvroeg wat het nu precies is. Ik heb een log geplaatst bij deze cache met een foto, zie: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...a1-b9fc84dbced1 Het is een bout met een inscriptie, hij zat op ongeveer 50 cm boven de grond in een zijmuur van de kerk. bevestigd. Weet iemand wat voor soort bout dit precies is ? Alvast dank voor julle reacties. Grote Griezel Vroeger mat men hoogte verschillen met een waterpas (lange slang). Het bleek dat als de hoogte bouten nu ongeveer op kniehoogte zitten, dat dat het handigste is voor de meetopstelling. Vaak staat er op de ronde bout NAP. Maar niet op allen. Sommige kunnen gezet zijn door het polder/waterschap.
Ilonka1980 Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Weet je zeker dat je de GOEDE LOGROL in je handen hebt gehad Bedankt voor de spoiler... Welke spoiler?? Er staat dat het een micro is een geen other (dus eventueel een nano) Beste mensen, Afgelopen zondag ben ik tijdens het loggen van de cache "Torenpleinkerk te Vleuten"een interessant object tegengekomen waarvan ik me afvroeg wat het nu precies is. Ik heb een log geplaatst bij deze cache met een foto, zie: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...a1-b9fc84dbced1 Het is een bout met een inscriptie, hij zat op ongeveer 50 cm boven de grond in een zijmuur van de kerk. bevestigd. Weet iemand wat voor soort bout dit precies is ? Alvast dank voor julle reacties. Grote Griezel Vroeger mat men hoogte verschillen met een waterpas (lange slang). Het bleek dat als de hoogte bouten nu ongeveer op kniehoogte zitten, dat dat het handigste is voor de meetopstelling. Vaak staat er op de ronde bout NAP. Maar niet op allen. Sommige kunnen gezet zijn door het polder/waterschap. Mysterie opgelost! Die NAP bouten had ik wel gezien, maar deze nog niet.
Grote Griezel Geplaatst 31 juli 2008 Auteur Geplaatst 31 juli 2008 Vroeger mat men hoogte verschillen met een waterpas (lange slang).Het bleek dat als de hoogte bouten nu ongeveer op kniehoogte zitten, dat dat het handigste is voor de meetopstelling. Vaak staat er op de ronde bout NAP. Maar niet op allen. Sommige kunnen gezet zijn door het polder/waterschap. Dank voor de reactie, interessant om te weten. Ik had er nog nooit eerder zo één gezien in ieder geval. Ik begrijp dat het dus geen "echte" meetbout is, maar een hoogte bout dus. Zijn er nog andere soorten bouten te vinden in Nederland? Grote Griezel
CeilingCat Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Zijn er nog andere soorten bouten te vinden in Nederland? Grote Griezel Zeker! Ga eens kijken bij de Gamma of een andere bouwmarkt, daar hebben ze nog allerlei andere soorten ook! Hans
Grote Griezel Geplaatst 31 juli 2008 Auteur Geplaatst 31 juli 2008 Zeker! Ga eens kijken bij de Gamma of een andere bouwmarkt, daar hebben ze nog allerlei andere soorten ook! Hans Dat is een boute bewering, maar inderdaad, ik geef het toe, een inkoppertje.... Grote Griezel
IkbenMamma Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Weet je zeker dat je de GOEDE LOGROL in je handen hebt gehad Bedankt voor de spoiler... Tsjaa, misschien bedoel je dat JIJ er een verstopt hebt op deze manier en spoil je met je opmerking hierdoor ZELF voor je eigen cache(s) ?! En anders heb je de reactie van mij niet echt begrepen, want ik weet natuurlijk ook wel dat het hier om een andere verstopmethode ging en NIET de BOUT !! ***
GrijsBaard Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 Zeker! Ga eens kijken bij de Gamma of een andere bouwmarkt, daar hebben ze nog allerlei andere soorten ook! Doet me denken aan hetgeen ik eens uithaalde. Een vrouw staat te kijken naar een zaak waar ze spijkerbroeken verkopen. Staat het volgende op een groot bord: "spijker te koop, 2e halve prijs voor 100 euro's. zeg ik tegen die vrouw: das erg duur, bij de ijzerhandel op de hoek heb je een doos vol voor 10,00 euro
Aanbevolen berichten