Spring naar bijdragen

Proeffietsen Heezer Fietsrondje?


Goedweerloper

Aanbevolen berichten

Zijn er fietsende cachers die eremetaal niet belangrijk vinden, maar een mooie fietsroute wel, en mijn nieuwe fietscache zouden willen "proeffietsen"?

Het gaat om een route van ongeveer 30 km, voor het grootste deel over fietspaden langs en door de natuur. Het begin- en eindpunt ligt bij de plaats Heeze in Brabant.

 

Dat kan op alle dagen en alle tijden, graag wel aangeven wanneer.

Ik heb geen printje van de cache klaar liggen (dat is er ook nog niet), maar wel de vragen en de coordinaten van de waypoints, dus alles wat nodig is om bij het eind te komen. Als ik wil kan de cache er vandaag nog liggen inclusief logboek.

Natuurlijk mag de cache na de eerste 3 vinders ook online als gevonden worden gelogd.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lijkt me ook best leuk hoor, maar pfff ... @rend is me net voor :thumbup: . Aan de andere kant: ik heb vrijdag al tijd.

 

Groetjes, Fangorn.

 

Als Arend het geen probleem vindt dat er 2 proeffietsers zijn en er al eentje voor is geweest, dan vind ik het ook geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat er weer een nieuwe fietcache komt. :thumbup:

 

Ik was helaas net te laat voor WWW3: Elementen fietscache, want die is pas het archief ingegaan.

 

O ja, ik kan morgen al.... :thumbup:

 

Maar ik laat het graag aan de twee die zich eerder aangeboden hebben hoor.

 

Maar ik hoop wel dat ie snel online komt, dan kan ik hem deze vakantie nog doen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, weer een fietsrondje. Die zal ik zeker doen.

Na "Maasgouw bij nacht" een nachtelijk fietrondje, wil ik ook wel een rondje overdag doen.

Fietsen is altijd leuk, daarom doe ik de meeste caches (indien mogelijk) op de bekende Nederlandse Tweewieler. :thumbup:

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...