Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Overgenomen uit het Amerikaanse forum

Firmware 2.6

Not sure how much was already captured in 2.54, but they do say that they fixed the shutdown issue when deleting a waypoint from the map...

Changes from version 2.50 to version 2.60:

Added ability to turn elevation shading off, included in user profile settings

Added ability to log a comment with geocaching Field Notes

Added ability to save map selections to user profile settings

Added compass setting to saved user profile settings

Added tracback along current track

Added ability to determine public land survey or USGS Quad name for Topo 24k HD cartography

Added progress bar during software updates

Added error message when the max number of geocache or gpx files is exceeded

Added ability to search near a map point

Added ability to use the map to add a point to a route

Fixed shutdown when deleting a waypoint from the map

Improved odometer distance calculation

Improved Wherigo engine

Improved backlight behavior

Improved compass / GPS heading autoswitch behavior

Improved keyboard behavior in address & intersection searches

Improved behavior in low battery state

Improved behavior of turn-by-turn route recalculations

Improved map drawing to eliminate redraws when not necessary

Improved map drawing to reduce partial map draws

Improved map drawing to enhance appearance of trails

Improved usability of WGS84 by listing as a datum rather than just a spheroid

Improved automatic track archiving when archiving very lengthy activity segments

Improved button behavior when logging geocache attempt

Improved stopwatch timing

Improved distance precision when reviewing a point and tracks.

Improved inter-tidal color in non-marine colors

Improved readability of geocache_visit.txt

Increased maximum number of GPX files processed to 200

Corrected guidance text to not truncate streets when not necessary

Corrected behavior of proximity alarms in custom points of interest

Corrected potential issues that prevented user alarm from sounding

Corrected map drawing above 75 degrees latitude

Corrected potential issue when attempting to delete profiles

Corrected issue that generated extra waypoints at poweron when 'Mark Waypoint' was the first listed shortcut

Corrected potential issue preventing 'Waypoints' from being listed in 'Where to?'

Corrected issue that prevented poor signal strength messages from disappearing if a fix was achieved

Corrected calculated issue that prevented complete display of large numbers

Corrected specified schema path for GPX files

Corrected Dutch keyboard to include 'Z' for address searches

Corrected User Grid to retain settings between power cycles

Corrected User Grid to allow 'E' and 'W' for longitude origin entry

Corrected shutdown issue when unit has empty Saved.gpx file

Corrected issue of missing active route when you select 'GO' from the full screen map in geocache mode

Corrected issue when selecting a custom poi from the recent found list after it is removed from the system.

Corrected issue when selecting units on the stopwatch page using non-English languages.

Corrected issue when you spell a geocache and the list doesn't reduce when the keyboard auto-pops

Corrected issue where you can't get to a hint for a geocache once you set it to found then back to unfound

Corrected issue where the chart information option would show up incorrectly

Corrected duplicate entries in the other menu when in page loop mode.

Corrected external power lost message in non-English languages

Corrected issue with waypoint symbol selection shutdown

Corrected issue where the unit will hang when you try to restore a Wherigo cartridge.

Corrected potential shutdown going to mass storage mode when you have custom POI's loaded

Corrected issues with Cyrillic characters

Webupdater

Geplaatst

Ik heb even geprobeerd om de sw op de col te zetten via webupdater, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Krijg de melding dat de update beschadigd is......

Iemand die het wel voor mekaar heeft gekregen???

Geplaatst
Ik ben benieuwd of de Colo het bij Te Pau in Wassenaar nou eens volhoudt.... :lol1:

Het volgende van Team Bosscout met betrekking to Te Pau:

Ik ben in samenwerking met groundspeak bezig om de cache ook voor de Colorado geschikt te maken.

De oplossing is inmiddels wel duidelijk. Het punt is dat ik de code volledig moet omzetten. Dit kan nog even duren.

Met de huidige cartridge kan je problemen verwachten.

Ik zou dus even een nieuwe versie afwachten...

Geplaatst
Ik ben benieuwd of de Colo het bij Te Pau in Wassenaar nou eens volhoudt.... :lol1:

Ik ben in samenwerking met groundspeak bezig om de cache ook voor de Colorado geschikt te maken.

De oplossing is inmiddels wel duidelijk. Het punt is dat ik de code volledig moet omzetten. Dit kan nog even duren.

Gezien mijn ervaringen vermoedde dacht ik al dat Te Pau niet met de Colorado kon worden gedaan en dit is dus de bevestiging dat het inderdaad niet aan mijn Colorado ligt.

Maar verder lijkt de update weer wat problemen op te lossen als ik naar de lijst kijk.

Geplaatst
Ik ben benieuwd of de Colo het bij Te Pau in Wassenaar nou eens volhoudt.... B)

Gezien mijn ervaringen vermoedde dacht ik al dat Te Pau niet met de Colorado kon worden gedaan en dit is dus de bevestiging dat het inderdaad niet aan mijn Colorado ligt.

Maar verder lijkt de update weer wat problemen op te lossen als ik naar de lijst kijk.

Ik ben benieuwd of de Colo het bij Te Pau in Wassenaar nou eens volhoudt.... B)

Bij mij ook gelukt geen problemen met de update van de firmware, alleen nu werkt mijn City Navigator niet meer in de automotive, maar dat zal wel aan mij liggen. :D

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik heb net de update op de COlorado gezet. Het leek aanvankelijk allemaal goed te gaan, maar niets is minder waar. :crybaby:

Wanneer ik een via 'geocaches' eeb willekeurige geocache aanklik krijg je de onderliggende kaart, de afstand te zien. Normaal stonden daarboven ook nog gegevens over de cache. Ik krijg geen beschrijving te zien in 'toon beschrijving' en wanneer ik op''terug' klik in deze menu's dan loop hij vast en gaat uit. :no:

Help!?!

Geplaatst
Ik heb net de update op de COlorado gezet. Het leek aanvankelijk allemaal goed te gaan, maar niets is minder waar. :)

Wanneer ik een via 'geocaches' eeb willekeurige geocache aanklik krijg je de onderliggende kaart, de afstand te zien. Normaal stonden daarboven ook nog gegevens over de cache. Ik krijg geen beschrijving te zien in 'toon beschrijving' en wanneer ik op''terug' klik in deze menu's dan loop hij vast en gaat uit. :eek:

Help!?!

Dat heeft mogelijk te maken met je abonnement op geocaches, ik denk dat de gegevens die in je Colorado stonden door de update verloren zijn gegaan. Volgens mij moet je je opnieuw aanmelden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...