Spring naar bijdragen

Print van cache is niet volledig; de kop met coordinaten ontbreekt.


Miniatuur

Aanbevolen berichten

Het komt regelmatig voor dat een cache die ik uitprint (print-friendly) niet volledig overkomt. De kop mist helemaal. Die informatie schrijf ik er dan met pen bij.

Maar nu ben ik bezig met een cacheformulier voor een nieuwe cache in HTML en ook hierbij wordt de kop niet uitgeprint. Hoe komt dat? Weet iemand raad?

Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben het soms wel en soms niet.

 

Ik denk niet dat het aan de printer ligt. Vaak druk ik ook even op "Afdruk voorbeeld" en dan komt het er ook niet te staan, dan kopieer ik het even in word en print het als nog goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het komt regelmatig voor dat een cache die ik uitprint (print-friendly) niet volledig overkomt. De kop mist helemaal. Die informatie schrijf ik er dan met pen bij.

Maar nu ben ik bezig met een cacheformulier voor een nieuwe cache in HTML en ook hierbij wordt de kop niet uitgeprint. Hoe komt dat? Weet iemand raad?

Bij voorbaat dank.

Probeer eens te printen onder firefox. Dan komt dit probleem al minder snel tot helemaal niet voor.

Ik heb helaas hetzelfde probleem onde IE7. Soms wel soms niet ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hetzelfde probleem. "Vroeger' nooit, maar sinds de PC het in zijn hoofd haalde om uit zichzelf een nieuwe IE versie te downloaden en installeren missen we ook vaak de coords - maar dan alleen als de pagina's 'printfriendly" worden uitgedraaid. Uitdraaien van de volledige listing geeft nooit een probleem, maar kost allicht extra inkt en papier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat ook wel eens gehad. Bij afdrukvoorbeeld zie je al dat de kop ontbreekt. Ik heb de marges (paginainstelling) iets aangepast en nu is het probleem verholpen. Een andere mogelijkheid om het probleem te omzeilen is inplaats van "make this page printfriendly (no logs)" te klikken op print as PDF. Ook dan ben je net sneller klaar dan kopiëren naar word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig weekend printte ik voor het eerst iets op die manier uit (voordien knipte en plakte ik altijd in een worddocument) en bij WP1 van de betreffende multi bleek er een heel stuk zeer essentiële tekst te missen. Een stuk tekst uit het midden van het document trouwens, met aanvullende WP-informatie. Verschrikkelijk irritant vond ik dat. Ik had het natuurlijk zelf moeten controleren maar ik ging er vanuit dat je bij een printvriendelijke versie (met 5 logs) wel alle informatie mee zou krijgen. Niet dus. Gelukkig zat zus thuis achter de computer en kon zij me de benodigde informatie dicteren waardoor we de tocht alsnog konden lopen.

 

 

 

Ik hou me voortaan dus maar gewoon weer bij het betere knip en plak werk. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft te maken met de grootte van de originele pagina. Als je de pagina bij printerinstellingen verkleint dan gaat het wel goed. De ene pagina naar 80% verkleinen en de ander naar 70%

 

Van de 10 printjes moet ik er zeker 7 veranderen. Voordeel is wel dat je vaak van 3 pagina's 2 kan maken, scheelt weer papier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuis nog nooit last van gehad, maar gister toevallig bij De Vlinders 3 caches geprint en 1 v.d. 3 miste ook de kop. Het was dat Ingrid het zei, anders was ik zo zonder coords op pad gegaan.

 

Maar goed even een coord met de hand erbij schrijven, of meteen in de gps zetten, maakt mij niet uit: geen probleem!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...