Tempelier1959 Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 Hoi medegeocachers, Team EMN, SCHRLMMR en tempelier1959 zijn in de omgeving van Hoogeloon (NB) een aantal caches aan het uitzetten. hiervoor hebben we een 10 tal kabouters nodig van ongeveer 10 a 15 cm. weersbestendig natuurlijk, want ze gaan de verschillende caches bewaken. Heeft nog iemand van jullie een paar kabouters op zolder of in de schuur liggen, neem dat contact op met de Tempelier1959. Ergens rondom Hoogeloon is de vermoorde Kabouterkoning Kyrië begraven. Mocht je interesse hebben over de geschiedenis van de Kabouters, probeer het boekje te pakken te krijgen: Kabouters hebben echt bestaan, de dood van Koning Kyrië. Geschreven door Gert Frens. ISBN 978-90-77747-14-8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maca_en_niels Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 Erg leuk idee! Ik heb helaas geen weersbestendige kabouters voor je. (helaas bezit ik wel 2 kabouters maar die hebben toch een beetje sentimentele waarde) Pas alleen wel op dat de kabouters zich goed verstoppen anders worden ze meegenomen door het Kabouter Bevrijdings Front. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MenM Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 Het is toch not done om op het forum over kabouters te praten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
speurvuur Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 Check de foto's van deze cache: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCVR2R Een huis met de hele tuin VOL met kabouters, wellicht dat je eens met hun kunt praten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Van Stoffelen Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 Pas alleen wel op dat de kabouters zich goed verstoppen anders worden ze meegenomen door het Kabouter Bevrijdings Front. Ja, er gaan geruchten dat Paulus de B. flink geradicaliseerd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 kabouters van die hoogte kan je aanschaffen bij Blokker of Action voor weinig.. zitten met 4 of 5 in doosje voor euro of 3, dus als niemand je op weg kan helpen.. kan je daar altijd even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tempelier1959 Geplaatst 10 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2008 Goedemorgen medecachers, Bedankt voor het snelle aanbod, ik kom hier volgende week op terug. Voor het Kabouter Bevrijdings Front hoeven we niet zo bang te zijn. De kabouters gaan een paar lokaties bewaken, in de vrije natuur, bijna onzichtbaar, alleen voor de goede cachezoeker laten zij zich zien. De lokaties hebben te maken met de dood van Koning Kyrie. Meer willen we hier nog niet over kwijt. Tempelier1959 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reej Geplaatst 10 juli 2008 Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik meld mezelf aan. ik ben door masterchef aangewezen als kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 10 juli 2008 Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik meld mezelf aan. ik ben door masterchef aangewezen als kabouter Wij kunnen deze kabouter zeker aanbevelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 10 juli 2008 Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik meld mezelf aan. ik ben door masterchef aangewezen als kabouter Wij kunnen deze kabouter zeker aanbevelen Het is alleen jammer dat deze kabouter niet stil kan staan Greetz Masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 10 juli 2008 Share Geplaatst 10 juli 2008 (bewerkt) Ik meld mezelf aan. ik ben door masterchef aangewezen als kabouter Wij kunnen deze kabouter zeker aanbevelen Het is alleen jammer dat deze kabouter niet stil kan staan Greetz Masterchef Daar is vast wel iets aan te doen 10 juli 2008 bewerkt door smeule Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Tiuri Geplaatst 10 juli 2008 Share Geplaatst 10 juli 2008 Ik meld mezelf aan. ik ben door masterchef aangewezen als kabouter Wij kunnen deze kabouter zeker aanbevelen Het is alleen jammer dat deze kabouter niet stil kan staan Greetz Masterchef Daar is vast wel iets aan te doen Ja kabouters mogen legaal van paddo's snoepen die waarschijnlijk door de Masterchef zijn gebakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 10 juli 2008 Share Geplaatst 10 juli 2008 http://kopen.marktplaats.nl/tuin-en-terras...ters/c1861.html misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden