Spring naar bijdragen

Adviesover aanschaf GPS en hoe lees ik een Hint


myres

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb nog geen eigen gps, maar heb er pas één gehuurd en ik ga er binnenkort weer één huren, maar ik kan geen wijs worden uit de hints. Hieronder staat een voorbeeld.

 

qjnefonyx

 

Kan iemand me op weg helpen.

 

Hebben jullie trouwens een goede tip welke apparaat ik het beste kan kopen.

 

Ik twijfel zelf tussen de

- Garmin eTrex H GPS

- Garmin Geko 201 GPS

- Garmin GPS 60

 

Bedankt! :smartass:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Je kan erboven op decrypt klikken, dan wordt de hint vertaald. Als je dat niet wilt, omdat je eerst zelf wilt zoeken kun je hem ter plekke met de hint decripter die ernaast staat handmatig "vertalen'.

Wij doen dat meestal, want soms hoef je niet veel meer te zoeken als je de hint al weet en dit maakt het cachen voor ons minder leuk....

Veel plezier met je nieuwe hobby :) , want; het is best wel verslavend :smartass:

 

ps: qjnefonyx wordt dan dwarsbalk, want de d staat onder de q, dus de q wordt een d.... de j staat boven de w, enz....

bewerkt door petitprince
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer ze alle 3 eerst een (paar) keer (of voor langere tijd) te huren om te ervaren welke het beste bevalt.

 

Wellicht dat de zoekfunctie van dit forum je kan helpen. Er zijn verschillende draadjes geweest over de diverse GPS apparaten. Hier worden ervaringen van andere geocachers besproken.

 

Succes

 

Hoi,

Ik heb nog geen eigen gps, maar heb er pas één gehuurd en ik ga er binnenkort weer één huren, maar ik kan geen wijs worden uit de hints. Hieronder staat een voorbeeld.

 

qjnefonyx

 

Kan iemand me op weg helpen.

 

Hebben jullie trouwens een goede tip welke apparaat ik het beste kan kopen.

 

Ik twijfel zelf tussen de

- Garmin eTrex H GPS

- Garmin Geko 201 GPS

- Garmin GPS 60

 

Bedankt! :smartass:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Hey,

 

Ik ben heel tevreden over de Etrex H. Alijd goede ontvangst, zeer nauwkeurig, handzaam!

 

Eventueel is de mijne te koop. Is in feb aangeschaft via de futurum shop. Ook heb ik er de kabels bij incl een seriele poort naar usb converter er bij.

 

Reden van verkoop ??? Eigenlijk niets.. ik ben er helemaal tevreden over , maar ik ben verrast met een gpsmapcsx geweest.. enne thja.. twee gps-en is een beetje overdreven.... :smartass:

 

Mocht je interesse hebben, stuur me maar een PM.

 

Veel plezier met je speur tocht!!

 

Cachen is super verslavend !

 

Martine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie trouwens een goede tip welke apparaat ik het beste kan kopen.

 

Ik twijfel zelf tussen de

- Garmin eTrex H GPS

- Garmin Geko 201 GPS

- Garmin GPS 60

 

Bedankt! :smartass:

Uit deze drie zou ik de voorkeur hebben voor de eerste, de eTrex H, vanwege het feit dat die de beste ontvangst heeft van de drie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties. Het was nu heel simpel om de hint op te lossen.

Vandaag weer een gps gehuurd en met succes 3 caches gevonden. Morgen weer op pad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

belangrijkste vraag die je jezelf moet stellen: vind ik het nodig dat er een kaart in zit?

de geko heeft geen kaart, met als voordeel dat je je nog 'verloren' kunt voelen en niet weet waar je bent ook al heb je een gps in je hand, met als nadeel dat je je niet meer 'verloren' kunt voelen en altijd weet waar je bent.

 

wij zien nog steeds de charme van de geko 301 (ivm hoogtemeter en hoogteprofiel) en nemen op de koop toe dat het soms wel handig was geweest zo'n kaart. maar ach, dwalen in het bos heeft ook zo zijn charmes, en dat lukt je met een gps cs60 alleen als ie ie uit staat [:dribble:]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...