Jump to content

Recommended Posts

Ha allen,

 

Voordat ik zesentachtigduizend emailtjes krijg na de twee handen vol die ik al gehad heb... :blush: Ja, Gpsgek.nl is eventjes uit de lucht. Dat betekend dat bijvoorbeeld afstandspictogrammen even niet te zien zijn, GCTool niet te downloaden is, de Geo 'd Or kaart niet te zien is, de fietscaches er even niet zijn, enzovoorts. Gelukkig: vreest niet. 't Zal vast allemaal recht komm'n!

 

Grtz, Martijn

 

Ps: overigens is dit bericht niet bedoeld als reclame of iets dergelijks, maar ter voorkoming van een vergelijkbaar probleem in mijn mailbox, daar er dagelijks honderden enthousiaste cachers gebruik maken van de features. :thumbup:

Edited by gpsgek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schrok al, er zal toch niets ernstigs aan de hand zijn.

Maar het is "alleen maar" iets vervelends wat wel opgelost kan worden

 

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig kan ik ook met de "oude" versie uit de voeten....... voorlopig :blush:

Laat Martijn eerst maar ff de echt belangrijke zaken afhandelen en dan is er vast weer genoeg tijd om alle features na te lopen en eventueel nog wat bij te schaven. :thumbup:

 

Gegroet!

Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat Martijn eerst maar ff de echt belangrijke zaken afhandelen en dan is er vast weer genoeg tijd om alle features na te lopen en eventueel nog wat bij te schaven. :thumbup:

Echt belangrijk? Oei, da's een ingewikkelde vraag... :P

 

Ik heb wat betreft de website overigens gelukkig positief nieuws. Het duurt hooguit nog een dagje... :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Martijn

Goed dat je er melding van maakt, ik dacht al wat gaat er mis tijdens de bouw van een nieuwe pagina.

Als jij zegt dat het goed komt dan komt het toch goed

 

Succes,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Martijn

Goed dat je er melding van maakt, ik dacht al wat gaat er mis tijdens de bouw van een nieuwe pagina.

Als jij zegt dat het goed komt dan komt het toch goed

 

Succes,

Er komt geen nieuwe pagina. Er is een ander technisch probleempje, maar het komt inderdaad goed :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er komt geen nieuwe pagina. Er is een ander technisch probleempje, maar het komt inderdaad goed :D

 

Oh, een Ziggo-probleem, dus... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ziggo ook al diverse malen een klacht gestuurd omdat ik geen bestanden kan uploaden.

Zodra ik ze op de server heb gezet, worden de bytes op 0 gezet.

Dus ik stuurde toen voor de eerste keer een klacht, krijg ik als reactie dat ze geen service verlenen bij het maken en of onderhouden van een website.

Toen heb ik een mailtje teruggestuurd dat ik absoluut geen hulp nodig heb bij het maken van een website, maar dat ik domweg niets op hun server kan zetten.. Domme jongens die ziggo lui :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hij leeft weer :thumbup:

 

Lang zal hij leven Lang(zaam) zal hij leven in de Gloria.

 

Gefeliciteerd

 

Je hebt toch wel geslapen hé?? Denk aan je gezondheid !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat het is opgelost!

 

Maak ik even van het nog openstaande draadje gebruik, om te vragen:

 

Dat ik geen foto's meer mee kan sturen met mijn mail, ligt dat ook aan Ziggo?

En is hier een oplossing voor?

 

Norton meldde mij dat de bijlage te groot was, maar daar heb ik eerder nooit last van gehad. Ook niet met veel meer foto's als bijlage.

 

groetjes GeoVlinder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds ze zijn gefuseerd heb je er alleen maar last van.

Helaas weet ik zo geen pasklare oplossing voor het mail-probleem.

Een klacht naar ziggo, kán weleens helpen, hoewel ik daar een zwaar hoofd in heb.

Ik zit er dan ook over te denken om na de vakantie over te stappen naar een andere provider.

Mijn probleem is namelijk, dat zodra ik een bestand naar hun server upload, die gelijk wordt omgezet naar 0 bytes waardoor er niet veel te zien is op een van mijn websites. :thumbup:

Onderstaand mijn klacht naar ziggo, nadat ik na een eerdere klacht de melding kreeg dat ik via een link kon leren hoe je een website opzet.

 

aan Customer support@home.nl (ziggo)

 

L.S.

 

Wellicht was ik niet duidelijk genoeg.

Ik behoef absoluut geen ondersteuning voor het bouwen van een website.

Ik heb meer dan voldoende ervaring en kennis op zak om een prima website te

maken en/of te onderhouden.

Het probleem is echter: Als ik iets op uw server wil zetten, dan lukt dat

voor geen meter.

Begrijpt u mij goed, als ik niets op uw server kan zetten omdat uw server er

dan gelijk een 0 bytes van maakt, valt er weinig te zien op mijn websites.

Dit heeft absoluut niets te maken met mijn kennis op dit gebied en ik ervaar

het als erg storend dat aan mijn kennis getwijfeld wordt, inplaats van even te

kijken waaróm ik bijna niets op uw server kan zetten. Het probleem ligt dus

nogmaals niet bij mij.

Voorbeeld: als ik hetzelfde bestand op een andere server plaats, gaat het

uitstekend en precies zoals het hoort. Echter; plaats ik dit bestand op úw

server, dan wordt het gelijk weer op 0 bytes gezet.

Wellicht ten overvloede: ik weet uitstekend hoe te bouwen en te

onderhouden, maar ik kan dus domweg bijna niets op uw server zetten.

 

Graag zou ik zien dat u hier serieus naar keek, anders voel ik mij

genoodzaakt om naar een andere provider om te zien, die wellicht wel servers

hebben die niet gelijk van mijn bestand een 0 bytes maakt zodra ik deze op

de server zet.

 

Tot zover mijn reactie op hun antwoord op mijn klacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...