Spring naar bijdragen

Subforum Wherigo?


smeule

Aanbevolen berichten

Is het ook mogelijk om een subforum voor Wherigo te maken. Ik ben zelf bezig met het programmeren en loop regel matig tegen vragen aan, na lang zoeken vindt ik meestal wel het antwoord. Maar op sommige vragen heb ik nog geen antwoord kunnen vinden. Een forum zou uitkomst bieden.

 

Wat vinden jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat dit toch het best kan blijven onder de Colorado. Dat is in feite de apparaat waarmee je de Wherigo cachetypes kunt doen. Dat het ook met een PPC kan is een bijkomstig iets. Men kan ook met TomTom caches zoeken, vooral als het een Traditional is, maar de bedoeling is dat we met een GPSr "het werk" doen.

 

Als er een subforum Wherigo zou komen, dan zou er ook een subforum Traditional, subforum Multi, subforum Mystery, subforum etc etc moeten komen, dus voor iedere cachetype apart. En dan weer 3 subsubfora voor Events (Cito, normaal en Mega). Ik "mot" er ff over nadenken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen andere subfora eens opgeschoond worden bv het kankeronderzoek(laatste post 2005) of over de confluence points (laatste post 2006) zodat er weer ruimte is voor een nieuw topic waar misschien meer belangstelling voor is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik vind het niet eens zo'n gek idee om hier een subforum voor te creëren. Het is een nieuwe ontwikkeling met best veel mogelijkheden. Oké, het is nu praktisch alleen nog voorbehouden aan Colorado-gebruikers maar ik verwacht dat toekomstige Garmins deze mogelijk ook zullen krijgen. Ik zou het een prima mogelijkheid vinden om vragen en info betreffene Wherigo te bundelen.

 

Tja, en om ook een onderverdeling te maken voor cache-types. Ach, ik vraag mij af: is hier zoveel behoefte aan?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kunnen andere subfora eens opgeschoond worden bv het kankeronderzoek(laatste post 2005) of over de confluence points (laatste post 2006) zodat er weer ruimte is voor een nieuw topic waar misschien meer belangstelling voor is.

 

Het is niet de bedoeling dat oude berichten verdwijnen. Iemand kan er ooit nog iets aan hebben. We worden al zo vaak (onterecht) er van beschuldigd maar zo topics te laten verdwijnen. Het idee van een forum is dat alles wat er ooit gepost is, en volgens de forumregels is, altijd terug te vinden blijft. Het wel of niet aanmaken van een subforum heeft ook niet ste maken met wel of geen ruimte hebben, maar meer met het wel of geen nut hebben. Het overzicht kan ook verdwijnen met een overvloed aan subfora.

 

Het is een utopie dat een ieder ook de juiste bewuste subforum zoekt of vindt en alleen daar blijft posten. Nu gebeurt het al geregeld dat topics in de verkeerde subfora worden geplaatst en des te meer subfora, des te meer werk voor de moderstor om alles weer in de juiste subforum te plaatsen. Nu in dezelfde subforum kan men al niet een oudere topic gebruiken en maakt men al vaak een nieuwe topic aan.

 

Als men denkt dat Wherigo niet echt alleen aan de colorado toebehoort maar ook aan de PPC, dan kan men toch ook een Wherigo topic openen in subforum Cachetechnieken? het is geen weerwil van me, maar zoals ik al schreef, "mot er ff over nadenken". Immers er zal eerst weer een forum cachetypes aangemaakt moeten worden met een subforum Wherigo. Ik ben "bang" dat we straks gaan stikken in fora, subfora, subsubfora etc. Je kunt ook teveel "onderwerpen' hebben.

 

Of posten onder Sofware/Diversen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maakt mij niet zo heel erg veel uit waar er ruimte wordt gecreëerd, als er maar ruimte wordt gecreëerd. Elke (Bijna dan ;) ) cacher die start met Wherigo zal tegen vragen aanlopen, dan is het wel zo makkelijk dat alle topic's in in subforum staan, en dat je niet moet gaan zoeken in een subforum waar nog veel meer staat dan alleen Wherigo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ruimte alleen voor wherigo waar het niet uitmaakt met welk apparaat het spel gespeeld wordt, lijkt m.i. zinvol.

Temeer omdat ik pas een Col.300 heb. ;)

Een van mijn eerste vragen is bijvoorbeeld hoe ik een gelopen "gewone"cache verwijder. Aangezien ik dus een newbie ben op dit gebied heb ik sowieso behoorlijk wat vragen, ook wat betreft de builder.

 

Ik wacht het wel af ;)

bewerkt door GrijsBaard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maakt mij niet zo heel erg veel uit waar er ruimte wordt gecreëerd, als er maar ruimte wordt gecreëerd. Elke (Bijna dan ;) ) cacher die start met Wherigo zal tegen vragen aanlopen, dan is het wel zo makkelijk dat alle topic's in in subforum staan, en dat je niet moet gaan zoeken in een subforum waar nog veel meer staat dan alleen Wherigo.

 

het was niet mijn intentie een subforum aan te maken :) Je kunt wel een topic aanmaken onder een van de door mij genoemde subfora als Software/Diversen :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ben een groot voorstander van een subforum over Wherigo. Ik heb veel verschillende vragen die zullen verzanden als ze in één draadje komen. Liever een subforum met verschillende draadjes per vraag.

 

Het maken van een Wherigo is toch heel andere koek dan een traditional of een multi. Ik denk dat Kruimel nergens bang voor hoeft te zijn.

 

tot cache,

team Wij Drie :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maken van een Wherigo is toch heel andere koek dan een traditional of een multi. tot cache,

 

 

 

Dat is inderdaad zo. Ik denk dat het beste is een subfora onder Software te plaatsen. Wherigo is toch voornamelijk software (vragen/problemen over de builder/player)

 

 

 

Ik denk ook niet dat we bang moeten zijn dat andere cachetypes nu ook een forum verlangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad zo. Ik denk dat het beste is een subfora onder Software te plaatsen. Wherigo is toch voornamelijk software (vragen/problemen over de builder/player)

Lijkt mij ook het meest logisch. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...