Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Veel vragen...vragen veel antwoorden :)

1. Hier vind je uitleg over het opladen van zoveel waypoints als je wil dmv poiloader: klik hier

2. En hier dan weer de proximity waarschuwingstonen (wanneer je in de buurt komt): klik hier

3. Kaarten overzetten naar je garmin zonder mapsource: klik hier

Bedankt voor je commentaartjes ;)

Groetjes,

Hans:weedboer

bewerkt door weedboer
Geplaatst
Veel vragen...vragen veel antwoorden :)

1. Hier vind je uitleg over het opladen van zoveel waypoints als je wil dmv poiloader: klik hier

2. En hier dan weer de proximity waarschuwingstonen (wanneer je in de buurt komt): klik hier

3. Kaarten overzetten naar je garmin zonder mapsource: klik hier

Bedankt voor je commentaartjes ;)

Groetjes,

Hans:weedboer

Nou Weedboer,

Dat zijn inderdaad de antwoorden op mijn vragen en nog wel op een presenteerblaadje!

Toch heb je er naar mijn idee alleen wat aan zo'n POI-lijst zolang het om traditional caches gaat. Bij Multies of puzzels zal je toch zonder de bijbehorende opdrachten niet veel kunnen beginnen. Of zie ik hier een mogelijkheid over het hoofd?

Geplaatst

wel flatfisher,

Aangezien ik mijn gsak database ook exporteer naar mijn PDA ben ik volledig paperless. Op die manier is het ook best nuttig om toch multies mee op te nemen. Daarbij neemt het toch amper plaats in en je kan op type database zoeken in je garmin toestel (bijv enkel de traditionals tonen), dus alles is haalbaar :)

Maar het is natuurlijk een persoonlijke instelling ;)

Succes ermee.

Groetjes,

Hans

Geplaatst (bewerkt)
wel flatfisher,

Aangezien ik mijn gsak database ook exporteer naar mijn PDA ben ik volledig paperless. Op die manier is het ook best nuttig om toch multies mee op te nemen. Daarbij neemt het toch amper plaats in en je kan op type database zoeken in je garmin toestel (bijv enkel de traditionals tonen), dus alles is haalbaar :thumbsup:

Maar het is natuurlijk een persoonlijke instelling :lol:

Succes ermee.

Groetjes,

Hans

Hoi Hans,

Tja, eerlijk gezegd, een PDA heb ik niet en premium member ben ik ook niet, dus GSAK gebruik ik ook niet. Toch denk ik dat ik (nu) wel een beeld heb van de mogelijkheden en daarmee ook het nut van die POI. Ik zal het zeker onthouden en mocht ik ooit eens in het bezit van een PDA komen, dán gaat het balletje wel rollen richting GSAK en Premium Member. Maar ja, zonder gaat het ook!

Groet Bart

Edit:

Paperless cachen is natuurlijk best een goed idee, je bent veel flexibeler en er is ook een kleinere foutenbron! Zelf maak ik af en toe een printje (printfriendly no logs), maar meestal anders schrijf ik de belangrijkste zaken over in een notitieboekje. Vooral bij traditionals of multies met eenvoudige beschrijvingen dus ;) . Dat maakt het overigens extra spannend, want als ik eenmaal in het veld sta kan ik niet meer controleren of ik het wel goed heb overgeschreven!

bewerkt door flatfisher
Geplaatst

Exact PeeTee, het was een aanvulling geen terechtwijzing. :thumbsup:

Ach, we moeten ook niet roomser dan de paus zijn nietwaar...

Vandaar de regel en vandaar dat we er echt op toezien en vandaar dat als men zich niet aan die regel houdt, men tegen een definitieve verbanning aan kan lopen. En een ban is niet alleen voor het forum, maar ook voor DHZ, en daar schijnt men niet zonder te willen.

Okay, geen links dus naar sites die 'stout' zijn maar..... ;)

http://kruimeldief.geocacher.nl/05A_Terschelling.jpg :eek:

Van wie is deze site en wat voor kaart tref ik hier aan ? :lol:

Nou, ik weet eigenlijk niet wat ik hier mee aan moet. Wat is nu de bedoeling van deze posting? Terecht wordt opgemerkt dat er niemand is die deze link heeft geplaatst buiten jou om.

Maar wie zegt dat bewuste plaatje stout is? Wie zegt dat de plaatser die plaatjes niet gekocht heeft? Maar dan nog, het heeft helemaal niets met mijn verhaal over hoe de regels op het forum zijn te maken. bewuste plaatje staat op een site die niet van mij is en ik kan het er ook niet afhalen, ik heb al jaaaaren geen toegang tot bewuste site.

Wat ik privé doe, moet ik weten. Ik weet wat ik kan doen en kan laten op het forum. Of ik privé misschien alle topo kaarten van de gehele wereld illegaal op mijn Hard Disk heb staan hoeft niemand te weten, gaat niemand iets aan behalve de makers er van, en zo lang ik daar geen woord over loslaat hier op het forum, gaat het ook hier niemand wat aan.

Vandaar ook mijn "verhaal" over dat niemand roomser dan de paus hoeft te zijn, maar dat het not done is om illegale software bespreekbaar te maken op het forum.

Eigenlijk begrijp ik niet waarom ik me nu weer laat verleiden om het nog eens te schrijven terwijl de reden al zo duidelijk vermeld is.

Geplaatst

Ik denk dat het een beetje ( misschien wel helemaal) mijn schuld is, dat er afgedwaald werd naar wat wel en niet mag op het forum. :thumbsup: Met mijn opmerking dat de links volgens mij legaal zijn. :lol:

Excuses daarvoor.

;)

Geplaatst
Ik denk dat het een beetje ( misschien wel helemaal) mijn schuld is, dat er afgedwaald werd naar wat wel en niet mag op het forum. :thumbsup: Met mijn opmerking dat de links volgens mij legaal zijn. ;)

Excuses daarvoor.

:eek:

Neuh ... dat is het niet geweest. Als dat zo zijn, dan kun je je overal wel verantwoordelijk voor gaan voelen. :lol: En dat lijkt me niet de bedoeling. Degene die het doet, die doet het ... en niet iemand anders. ;)

Een van de overige forumleden vond ergens een 5 jaar oud linkje naar een nog veel oudere kaart, waar destijds wat over te doen was. Hij vond dat in tegenspraak met de forumregel over het plaatsen van linkjes naar illegale software, terwijl dat natuurlijk helemaal het geval niet is. De forumregels bemoeien zich immers niet met zaken die zich buiten het forum af spelen.

Geplaatst (bewerkt)
Vandaar ook mijn "verhaal" over dat niemand roomser dan de paus hoeft te zijn, maar dat het not done is om illegale software bespreekbaar te maken op het forum.

Was enkel alleen ter illustratie dat diegenen die 'vroom' preken niet rooms hoeven te zijn....

:thumbsup:

bewerkt door Tanuki
Geplaatst

Was enkel alleen ter illustratie dat diegenen die 'vroom' preken niet rooms hoeven te zijn....

:lol:

Naar mijn bescheiden mening is vrijwel niemand Roomser buiten het forum :thumbsup: ! Dat is ook zo leuk aan dit forum, goed lezen en luisteren tussen de regels door is een echte kunst voor velen. Pas wanneer je "niet meer te redden" bent begin je dit forum een beetje te begrijpen ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...