Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ok, niet te hard lachen allemaal, hier is mijn bijdrage.

Ik ben geen held in Photoshop, maar ik wilde toch even mijn goede bedoelingen tonen. En zo hebben jullie meteen iemand voor de laatste plaats in de ontwerpwedstrijd :bangin:

Thema: typisch Nederlandse sport.

kdv.jpg

bewerkt door kdv
Geplaatst (bewerkt)

Nou, ik moet er helemaal niet om lachen. Ik vind het geweldig dat je ermee komt. Een hele nieuwe invalshoek! En je bent er beter in dan ik. Misschien is het een idee om wat meer typisch (oud-)hollandse sporten te nemen, naast dat geocachen (wel een leuk idee, trouwens). Zoals kaatsen en filjejeppen (ofhoeschrijfjezoietsookalweer, met een stok over de sloot springen), i.p.v. hockey en korfbal. Dat schaatsen is wel een goeie.

Het idee vind heel leuk. Zit zelfs een beetje humor in. :bangin:

Ik ben geen held in Photoshop, maar ik wilde toch even mijn goede bedoelingen tonen. En zo hebben jullie meteen iemand voor de laatste plaats in de ontwerpwedstrijd :eek:

kdv.jpg

Of klootschieten. Daar schijnen ook wat verenigingen en wedstrijden bij te vinden zijn. :eek:

bewerkt door no-name
Geplaatst (bewerkt)
Nou, ik moet er helemaal niet om lachen. Ik vind het geweldig dat je ermee komt. Een hele nieuwe invalshoek! En je bent er beter in dan ik. Misschien is het een idee om wat meer typisch (oud-)hollandse sporten te nemen, naast dat geocachen (wel een leuk idee, trouwens). Zoals kaatsen en filjejeppen (ofhoeschrijfjezoietsookalweer, met een stok over de sloot springen), i.p.v. hockey en korfbal. Dat schaatsen is wel een goeie.

Het idee vind heel leuk. Zit zelfs een beetje humor in. :bangin:

Wil jij korfbal geen hollandse sport noemen dan :eek:

Ik ben geen held in Photoshop, maar ik wilde toch even mijn goede bedoelingen tonen. En zo hebben jullie meteen iemand voor de laatste plaats in de ontwerpwedstrijd :eek:

Lachen? Als echte korfballer vindt ik deze coin super. Alleen komt er ook nog een voorkant.

bewerkt door smeule
Geplaatst (bewerkt)
Wil jij korfbal geen hollandse sport noemen dan :eek:

Eeehh..

Was BELGIE ook niet ooit 1 keer wereldkampioen? :blush:

-edit-

oh ja ik weet het weer (effe opgezocht) dat was in 1991 toen ze zelf gastland waren. (doorgestoken kaart natuurlijk, dat kan niet anders)

-/edit-

bewerkt door Twin Peaks
Geplaatst (bewerkt)

Ik had wel gedacht aan sporten als firljeppen en kaatsen en zo, maar dat zijn toch vooral regionale sporten. Misschien meer iets voor een Friese, Overijsselse etc. coin? Natuurlijk wordt er ook in andere landen gehockeyd en geschaatst (ok, en er wordt gekorfbald in België), maar dit leken me in ieder geval sporten waar Nederland HEEL goed in is. Als je deze vier sporten op een rijtje zet is er maar 1 land dat bij alle 4 kan horen en dat is Nederland.

bewerkt door kdv
Geplaatst
Wanneer sluit de inzending? En kun je dan stemmen?

:D:) Lees bericht #1 voor de sluitingsdatum :blush::blush:

Inzendingen kan je sturen naar smeule@tele2.nl. Alle ontwerpen kan je hier vinden.

Zal wel aan mij liggen, maar ik krijg geen "contact" met de site.

Geplaatst (bewerkt)

Inzendingen kan je sturen naar smeule@tele2.nl. Alle ontwerpen kan je hier vinden.

Roode Loper

Zal wel aan mij liggen, maar ik krijg geen "contact" met de site.

moet je www even weghalen vraag me niet waarom

Deze doet het wel

bewerkt door Tornado Bram
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Het is al een tijdje stil, komen er nog meer ontwerpen of moeten wij het hier mee doen?

Geplaatst
Het is al een tijdje stil, komen er nog meer ontwerpen of moeten wij het hier mee doen?

Als het hier bij blijft kan je evt. ook de ontwerpen van voorgaande jaren, die niet gebruikt zijn, erbij doen. Kunnen die ook meedoen in de stemming, over een jaartal kan men toch wel heen kijken, is zo veranderd als ie het zou worden.

groetjes MamaVlinder

Geplaatst

Dit jaar wordt, op 19-6-2008, na jaren van renoveren en problemen

de pyramide van Austerlitz opgeleverd, een markant punt in NL.

pyramide_2008.jpg

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...