Spring naar bijdragen

Premium Membership; Wat houdt dat precies in?


De Burgjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Paypal kun je zo aanmaken, geen creditcard nodig, gewoon via je rekeningnummer.

 

https://www.paypal.com/nl/aanmelden

Inderdaad, ik gebruik ook al jaren PayPal met daaraan m'n eigen bankrekening gekoppeld.

Is helemaal gratis voor prive gebruik en makkelijk voor online (buitenlandse) betalingen. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de voorwaarde van Paypal van het net geplukt en gelezen. Aardig zware kost. Maar wat zijn de kosten van de valuta omrekeningen? en zijn er nog andere verborgen kosten? Ik ben nu 63 en heb nog nooit internet nodig gehad om te betalen. Dus voor een transactie ben ik niet vanplan om Paypal aan te schaffen.

ExAussie (lid van Aussies)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest eerst ook niks hebben van dat internetbankieren en betalen via Ideal of PayPal en toen wilde ik iets hebben wat ik echt alleen via PayPal kon betalen.

 

Nu doe ik bijna niet anders dan internet bankieren en betalen via PayPal. Gemak dient de mens en zelfs de mens die niks tot weinig van computers snapt. Ik ben er ook zo 1, maar daar zijn die websites op berekend, alles is goed en duidelijk, stap voor stap, uitgelegd.

 

Is net als fietsen en zwemmen, lijkt eng, maar valt best mee, iedereen kan het leren.

 

Succes ermee,

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Bij PayPal geen verborgen kosten gevonden, ook niet bij Ideal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook loop alsmaar vaker tegen premium member caches aan. Heden een die ik 4 dagen geleden nog van het net plukte en nu niet kan loggen.

Ik ben ook op zoek naar een bevriende premium member. Zijn er aanbiedingen? Kan gelijk betalen. Ik woon in Dronten.

Aussies

 

Een fysiek gelogde Premium Member Only cache mag natuurlijk NOOIT een reden zijn om Premium Member te worden. Dit zou dan namelijk een logvoorwaarde zijn en die mogen niet (meer). Als je de PMO cache toch wilt loggen dan kan dat met deze link: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?wp=GCXXXXX (waarbij je GCXXXXX vervangt door de GC code van de cache). En mocht je alle logjes van deze cache willen lezen, kijk dan even bij de 'logs voor cache' op geocaching.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de voorwaarde van Paypal van het net geplukt en gelezen. Aardig zware kost. Maar wat zijn de kosten van de valuta omrekeningen? en zijn er nog andere verborgen kosten? Ik ben nu 63 en heb nog nooit internet nodig gehad om te betalen. Dus voor een transactie ben ik niet vanplan om Paypal aan te schaffen.

ExAussie (lid van Aussies)

Zoals ik al eerder schreef is het privé gebruik van PayPal gratis, dus ook het omrekenen van valuta e.d.

Er zijn geen andere verborgen kosten als je gewoon ergens wilt betalen met PayPal.

Ik gebruik het dus al jaren en heb nog nooit extra kosten gehad.

In Nederland kan je ook vaak betalen met iDeal en ook dat is helemaal gratis en veilig betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de voorwaarde van Paypal van het net geplukt en gelezen. Aardig zware kost. Maar wat zijn de kosten van de valuta omrekeningen? en zijn er nog andere verborgen kosten? Ik ben nu 63 en heb nog nooit internet nodig gehad om te betalen. Dus voor een transactie ben ik niet vanplan om Paypal aan te schaffen.

ExAussie (lid van Aussies)

Als koper kost het gebruik van PayPal niets, hoewel ze de koersen nog wel vaak een beetje in hun eigen richting om willen buigen (vergelijk de door hun vermelde koers maar eens met de werkelijke koers).

 

Als verkoper raad ik PayPal wel heel sterk af. Verkopers staan erg zwak mbt rechten bij PayPal, maar ze betalen behoorlijk veel aan verkoperskosten (zelfs over de verzendkosten). Daar verdient PayPal dus aan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het membership ook HIER kopen, je hebt dan wat meer betalings mogelijkheden waaronder ideal.

 

succes!

Ik kijk hier serieus naar, heb al gevraagd of het via bank overschrijving kan. Bedankt

ExAussie

 

PS is al geregeld word binnenkort PM Bedankt Cernunnos

bewerkt door ExAussie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het membership ook HIER kopen, je hebt dan wat meer betalings mogelijkheden waaronder ideal.

 

succes!

Ik kijk hier serieus naar, heb al gevraagd of het via bank overschrijving kan. Bedankt

ExAussie

 

PS is al geregeld word binnenkort PM Bedankt Cernunnos

Daar kun je toch ook met iDeal betalen, hoef je niks voor te doen en kost ook niks! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...

Ik heb nog wel een vraag mbt het premium lidmaatschap. het lidmaatschap kost op het moment €30,00 per jaar. Nu is dat niet duur voor een leuke hobby. Maar mij rijst wel de vraag : Waar gaat dat geld naar toe? Is dat voor onderhoud van de website? Krijgen de mensen die een cache leggen voor premiumleden een vergoeding? Begrijp me goed. Ik zeur niet over het bedrag, maar ik was gewoon benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het geld gaat naar de in middels meervoudige miljonairs geworden 3 koppige eigenaren van groundspeak en hun geoprularia shop

die 30 euro's is maar kleingeld ten opzichte van de reclame inkomsten en de rommeltjes die ze voor zwaar geld verkopen

de computers die ze hebben draaien leveren hun geld op,

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...