Spring naar bijdragen

Is er een andere manier van Caches zoeken?


mineraal

Aanbevolen berichten

Is er een snellere manier om op de site zoek een cache te komen. Dit vraag ik op dat als je een cache gelopen hebt je weer naar de site moet de cache opzoeken en dan loggen. Of is dat een domme vraag. Misschien is er wel een manier om de code op te slaan. Zo dat je hem zo aan kunt klikken.

Groet Team MIneraal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is er een snellere manier om op de site zoek een cache te komen. Dit vraag ik op dat als je een cache gelopen hebt je weer naar de site moet de cache opzoeken en dan loggen. Of is dat een domme vraag. Misschien is er wel een manier om de code op te slaan. Zo dat je hem zo aan kunt klikken.

Groet Team MIneraal ;)

 

Opslaan in je Favorieten?

Of standaard de kaart openen en op de cache klikken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de cachecode hebt (GC....) kan je via geocaching.com er direct naar toe en hoef je niet via de kaart.

 

Je kan dan ook meerdere caches achter elkaar loggen door vanaf de log van de ene via "visit another listing" de code te typen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een snellere manier om op de site zoek een cache te komen. Dit vraag ik op dat als je een cache gelopen hebt je weer naar de site moet de cache opzoeken en dan loggen. Of is dat een domme vraag. Misschien is er wel een manier om de code op te slaan. Zo dat je hem zo aan kunt klikken.

Groet Team MIneraal :)

Wat een snelle reaktie's allemaal. Bedankt daar voor. En ik zal het uitproberen

Team Mineraal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een snellere manier om op de site zoek een cache te komen. Dit vraag ik op dat als je een cache gelopen hebt je weer naar de site moet de cache opzoeken en dan loggen. Of is dat een domme vraag. Misschien is er wel een manier om de code op te slaan. Zo dat je hem zo aan kunt klikken.

Groet Team MIneraal :)

 

Ach, domme vragen bestaan niet...Alleen domme antwoorden :) ! Je kunt als newbie toch ook niet alles weten ;) ?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je GSAK gaat gebruiken, kun je alle Nederlandse caches (en met wat zoekwerk ook buitenlandse) caches in een lijst krijgen. Er zijn allerlei sorteringen mogelijk, waaronder een op de afstand. Ga op de regel van de betreffende cache staan en druk op F4 en voila: de cachepagina verschijnt.

GSAK is een pc applicatie waarin je de gegevens van een cache kunt laden (op diverse manieren, waaronder rechtstreeks van www.geocaching.com of .nl) en je 'founds' kunt registreren. En nog veel meer... GSAK vind je HIER.

 

Succes!

bewerkt door t-bones
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je GSAK gaat gebruiken, kun je alle Nederlandse caches (en met wat zoekwerk ook buitenlandse) caches in een lijst krijgen. Er zijn allerlei sorteringen mogelijk, waaronder een op de afstand. Ga op de regel van de betreffende cache staan en druk op F4 en voila: de cachepagina verschijnt.

GSAK is een pc applicatie waarin je de gegevens van een cache kunt laden (op diverse manieren, waaronder rechtstreeks van www.geocaching.com of .nl) en je 'founds' kunt registreren. En nog veel meer... GSAK vind je HIER.

 

Succes!

Bedankt voor de Tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je GSAK gaat gebruiken, kun je alle Nederlandse caches (en met wat zoekwerk ook buitenlandse) caches in een lijst krijgen. <knip>

Hoezo met wat zoekwerk? Met een Pocket Querie kan je van welk land dan ook caches binnen halen.

Ruud :)

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Optie:

 

Als je de caches die je hebt opgezocht, tijdelijk wil opslaan, klik je gewoon op watch this listing, dan komt ie op je watchlist. Daar kunnen er best veel op.

 

Heb je de cache gelopen en gelogd, kan je hem ook weer van je watchlist afhalen. Of nog even laten staan, kan je bijvoorbeeld zien wie je gedropte tb meeneemt!

 

Succes ermee,

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vind ik persoonlijk dat gsak niet echt handig is om te gebruiken, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik me er nog nooit al te diep in heb verdiept

toch maar eens doen dan, want behalve zoeken kun je daar ook je logs in kwijt, en ook nog eens notities over hoe je hem gevonden/opgelost hebt, en foto's die je niet wil delen vanwege spoilers.

 

en nog veeeel meer. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vind ik persoonlijk dat gsak niet echt handig is om te gebruiken, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik me er nog nooit al te diep in heb verdiept

toch maar eens doen dan, want behalve zoeken kun je daar ook je logs in kwijt, en ook nog eens notities over hoe je hem gevonden/opgelost hebt, en foto's die je niet wil delen vanwege spoilers.

 

en nog veeeel meer. B)

 

En GSAK in combinatie met Cachemate werkt helemaal prima...

Vanuit GSAK laad je de caches in Cachemate.

Gedurende het dagje cachen, schrijf je (op je PDA) in cachemate je logjes

Als je weer thuis bent, exporteer je vanuit Cachemate je logjes naar GSAK

Vanuit GSAK log je ze dan op .com

Bevalt mij prima... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...