chevaliers Geplaatst 7 februari 2008 Geplaatst 7 februari 2008 Ik snap die problemen over de naheffing niet precies. Je koopt een apparaat in Amerika voor €250 en misschien komt daar inderdaad nog een naheffing bij van €25. Dat is toch geen reden om hem niet te kopen. In Nederland kost een Garmin GPSmap 60CSx 600 euro! €250 + (misschien) naheffing - - €600 Ik vraag me trouwens af wanneer de prijs van de de GPS'en in Europa gaan zakken.
Travel Wolf Geplaatst 18 februari 2008 Geplaatst 18 februari 2008 Bestelling zojuist geplaatst in USA. Bij Universal Mania voor 247 euro inclusief verzenden en verzekering van de verzending. donderdagavond besteld in Amerika, maandag stonden ze aan de deur. Update: Rekening van 20,52 aan douane FedEx toch gekomen afgelopen week. Totaal dus 267,52 geworden. Toch blijft het een koopje in verhouding tot nederlandse prijzen.
surdo Geplaatst 18 februari 2008 Geplaatst 18 februari 2008 2 dagen na bestellen al in mijn bezit. Ik heb niet eens de tijd gehad om te kunnen wachten . Direct de nederlandse taal geïnstaleerd en nu maar op pad. Waarom nog een Csx in Nederland kopen voor 600 Euro terwijl ik zo'n apparaat in Amerika voor 250 euro koop? Eventuele garantie en naheffing neem ik dan wel voor lief. Schande, dan heb je niet eens voorpret kunnen hebben. Ik schrijf ze wel een briefje.
@rend Geplaatst 18 februari 2008 Geplaatst 18 februari 2008 En de toekomstige handel in tweede hands 60C(s)x wordt wel heel aantrekkelijk .
TeamTobi Geplaatst 18 februari 2008 Geplaatst 18 februari 2008 En de toekomstige handel in tweede hands 60C(s)x wordt wel heel aantrekkelijk . Yupz en op marktplaats bracht ie nog 400 euro op, erbij vertellend aan de koper dat het een import versie betrof
Team jemar Geplaatst 22 februari 2008 Geplaatst 22 februari 2008 Wie o wie kan me vertellen of het kopen van een Garmin 60csX in Amerika, aangeboden voor euro 439, A. ook werkt in nederland, B. hoe de garantie geregeld is, C. of hij dan ook in het nederlands wordt geleverd D. de handleiding in het nederlands is E. er problemen te verwachten zijn met het importeren uit de VS, denk aan invoerrechten etc. Ik hoop dat iemand zijn ervaring met mij zou willen delen! dank alvast groet de Koppies Dit waren de oorspronkelijke vragen waarmee Koppiekoppie deze topic begon een jaar geleden. Veel van de vragen zijn inmiddels beantwoord we zijn inmiddels ook 26 pagina's verder . Tussen de berichten stonden ook heel veel berichten, die niet aan de ooorspronkelijke vragen gerelateerd waren, daarom heb ik deze topic opgeschoond, om de overzicht te bewaren. Nu het verzoek: als je iets in deze topic post, hou even rekening met de oorspronkelijke vragen. Dat je je GPS hebt ontvangen en dat ie inmiddels Nederlands kan is prachtig, maar het voegt weinig toe aan de oorspronkelijke vragen...Deze berichten zullen op 'invisible' worden gezet bij de volgende opschoning (mocht dit nodig blijken te zijn).
chevaliers Geplaatst 13 maart 2008 Geplaatst 13 maart 2008 (bewerkt) 2 dagen na bestellen al in mijn bezit. Ik heb niet eens de tijd gehad om te kunnen wachten . Direct de nederlandse taal geïnstaleerd en nu maar op pad. Waarom nog een Csx in Nederland kopen voor 600 Euro terwijl ik zo'n apparaat in Amerika voor 250 euro koop? Eventuele garantie en naheffing neem ik dan wel voor lief. Update: Naheffing via Fedex: 12.48 Euro 13 maart 2008 bewerkt door chevaliers
Buzzardseye Geplaatst 13 maart 2008 Geplaatst 13 maart 2008 (bewerkt) Vandaag gpsmap 60 CSx besteld. Dus ff in de wachtkamer. Kan alleen die topic waar je de eurobasemap kan downloaden, niet vinden. Dat kon ergens gratis naar ik meen. Maar kan het niet terug vinden. Misschien was het een ander forum. 13 maart 2008 bewerkt door buzzarsdseye
CorgiTeam Geplaatst 13 maart 2008 Geplaatst 13 maart 2008 Ik heb een amerikaanse GPSMap 60 CS. Ik heb nog een probleem met de weergave van snelheid, deze blijft in Miles en Feet. En ik meen dat in de Europese versie de optie WAAS/EGNOS bestaat, in mijn versie alleen WAAS. Cheers Marcel
GeoAlmere Geplaatst 13 maart 2008 Geplaatst 13 maart 2008 Ik heb een amerikaanse GPSMap 60 CS. Ik heb nog een probleem met de weergave van snelheid, deze blijft in Miles en Feet. En ik meen dat in de Europese versie de optie WAAS/EGNOS bestaat, in mijn versie alleen WAAS. Cheers Marcel Bekijk maar even goed de instellingen, want je kan de snelheidweergave zeker wel aanpassen...
Team jemar Geplaatst 14 maart 2008 Geplaatst 14 maart 2008 Er zijn berichten van me weggehaald??? Misschien moet je inderdaad effe een paar berichten terugkijken Jori!
GeoAlmere Geplaatst 14 maart 2008 Geplaatst 14 maart 2008 Er zijn berichten van me weggehaald??? Misschien moet je inderdaad effe een paar berichten terugkijken Jori! Jep, ik had het gelezen en ik had mijn reactie zo gemaakt dat het binnen het topic zou passen. Ik heb hem vandaag zonder problemen ontvangen en mijn 60CSx werkt prima. Hopelijk komt er volgende maand geen hoge factuur op de mat. Ik heb gisteren nog 2 eTrex Vista HCx'en erbij gekocht! Nog even de Nederlandse taal instellingen erop zetten en ik ben helemaal klaar
Aanbevolen berichten