Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
aan de europese basemap heb je niet zoveel. zorg dat je city navigator 8 krijgt.

Als je inderdaad gaat voor een GPS unit met CN 8 dan kun je wellicht beter overwegen toch een pakket in nederland aanschaffen, je kunt namelijk best aardige kortingen krijgen als je de software tegelijkertijd aanschaft met de ontvanger de GPSMap 60 CSx is de afgelopen maanden erg sterk in prijs gedaald in Nederland!

gr

Michiel

Geplaatst

Een maand geleden de GPSmap 60CSX ontvangen uit Amerika. Een paar caches al mee gelopen en ik moet zeggen een super apparaatje. De leverancier niets anders dan lof, maar gezien de beoordelingen van andere klanten ook niet de enigste die er zo over denkt. Ik had hem binnen een paar dagen in huis. ( super snel)

Vandaag, dus bijna een maand later toch nog een naheffing van de douane. Kosten GPS inclusief verzenden €219,38. Douane kosten €15,- Dus totaal €234,38. Niet slecht denk ik. :thumbup:

Geplaatst
11,40 douane kosten op de GPS MAP 60csx

Ik kwam op 15 euro.. Dat is al minder schrikken dan de 70 euro van bovenaan de pagina...

Snel geleverd.. en hij doet het ook nog

Geplaatst
11,40 douane kosten op de GPS MAP 60csx

Ik kwam op 15 euro.. Dat is al minder schrikken dan de 70 euro van bovenaan de pagina...

Snel geleverd.. en hij doet het ook nog

Het bedrag wat je moet betalen hnagt af van wat op de afleverbin staat, wij hadden 2 stuks besteld en op de bon stond een waarde van 300 USD. Uiteindelijk moesten wij rond de 60 euro betalen. Er zijn mensen die veel minder betalen :dribble:

Geplaatst
... hij is per 1 april €150,- goedkoper geworden (geen grap)! ...

Wordt die prijswijziging ook in de US doorgevoerd? Dan wordt het wel erg interessant om daar te bestellen (helaas zijn wij dan weer te vroeg geweest).

http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?template...vprodid=9063550

een kale CSX is nog altijd 340 + bij de futurmshop en meer dan 500 bij bol.com

Die van ons was 250 inclusief de douna kosten uit de USA

Geplaatst
een kale CSX is nog altijd 340 + bij de futurmshop en meer dan 500 bij bol.com

Die van ons was 250 inclusief de douna kosten uit de USA

Inclusief accessoires zoals fietsenhouder, autolader, garmintasje. In de doos zitten een USB kabel, 128mb kaart en riemclip (ideaal aan je rugzak). Wie nu nog steeds twijfelt om een paypal account aan te maken en een GPS uit de US te halen is dief van zijn eigen portemonnee.

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Gisteren onze gps uit de VS binnengekregen.

Het pakketje is volgens mij opengemaakt, want er zat plakband op met openend customs. Ook zat er een gele sticker op met de volgende tekst: not cleared ovl customers -3. Weet iemand wat dit betekent?

Verder was het pakketje in nog geen 3 dagen bij ons.

bewerkt door TheFamily
  • 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Geen csx maar een colorado besteld. Omdat er al meerder positieve reacties waren dat bij Universal Media gedaan.

Ging allemaal prima! Verzending is met FedEx gedaan 19 juni verzonden en 23 juni afgeleverd. En volgens mij is hij niet gecontroleerd. Kon smorgens zien dat hij zou worden bezorgt dus ik zat al achter de deur te wachten :pepsi:.

Nu dus de troste eigenaar van een colorado 300, autosetje, fietsteun, hardcover en CN9 voor de prijs waarvoor ik hier in NL alleen een Colorado heb.

(En eindelijk ben ik mijn bijnaam kwijt van Perke de gpsloze.)

bewerkt door Team Krabbegat
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...