Spring naar bijdragen

Dubbele punten voor Multi-Caches


mett

Aanbevolen berichten

Ja, stoppen met dat puntjestellen. Goed idee! :ph34r:

 

edit:

Oh, dan is Graaf Tel misschien niet zo'n geschikte avatar. Nou ja...

 

Leuke avatar ,graafje!

 

Als de genoemde telling doorgaat ben ik zeer tevreden.

 

Maar het pure puntjes pakken zal er niet echt door afnemen. Ik denk nl. dat nieuwe cachers die de site bezoeken en al die logo's met aantal gevonden caches zien ,nog steeds denken dat het een puntencompetitie is. Ze gaan dus voor punten. Al is het maar om het gevoel mee te tellen.

En als men dan besluit ook zo nodig een cache te moeten plaatsen meent men met een traditional cq. een "rondje" te moeten beginnen. Wat dat betreft ben ik niet bepaald blij met het eerste "rondje" traditionals dat op de markt kwam en nu een trend lijkt te zetten. En - nogmaals: al die geo d'ors ervoor is een aanfluiting voor het instituut geo d'or. Dit kan de maker ervan nooit bedoeld hebben, lijkt mij.

(ja, dit is een opmerking van de cacher die beschouwd wordt als de grondlegger van het seriematig traditionals plaatsen, maar die wel altijd streefde naar interessante lokaties daarvoor! :yes: )

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geweldig boeiend om te zien hoe een luchtig onderwerp, 1 april, toch weer omgebogen wordt tot een serieuze discussie betreffende het puntje-tellen. Als het dan al niet zoveel uit maakt voor iedereen, waarom dan die discussies iedere keer weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als men dan besluit ook zo nodig een cache te moeten plaatsen meent men met een traditional cq. een "rondje" te moeten beginnen. Wat dat betreft ben ik niet bepaald blij met het eerste "rondje" traditionals dat op de markt kwam en nu een trend lijkt te zetten. En - nogmaals: al die geo d'ors ervoor is een aanfluiting voor het instituut geo d'or. Dit kan de maker ervan nooit bedoeld hebben, lijkt mij.

 

Kan je dit eens uitleggen voor de nieuwere mensen op het forum? Wat is het eerste rondje traditionals?

 

Mijn 2 geocoins: Bij voorgaande discussies was ik nog niet actief op het forum, dus misschien val ik in herhaling. Bijna alle diehards hebben hier een banner met daarin het aantal gevonden caches, niet uitgesplitst naar multi's, moeilijkheid, of wat dan ook en er is zelfs een apart draadje over mensen die hun duizendste cache hebben gevonden. Blijkbaar vinden we bijna allemaal het leuk om toch onze score bij te houden. Prima toch? Onze hobby is breed genoeg om zowel puntenjagers als moeilijkheidsjagers te herbergen. En dan ook mensen die kicken op het verstoppen van caches, het oplossen van puzzels, het lopen van lange afstanden, het vinden van caches met kaart en kompas etc.

Iedereen haalt er zijn deel maar uit. Alleen mensen die caches willen rippen zijn uiteraard niet welkom :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...