Spring naar bijdragen

De prijs van een kissie?


Wij Drie

Aanbevolen berichten

Hallo lezers en lezeressen,

 

Nu wij ons ook aan het verdiepen zijn in het plaatsen van caches, vroegen wij ons af wat de 'normale' prijs van een ammokistje is. Om de discussie te starten geven wij alvast de prijzen van de Army Dump in Heukelum (aan de Linge, een paar honderd meter van cache Appeldijk):

 

De kleine (255*175*85) €11,-

een grotere (300*180*155 mm) €13,-

 

Uiteindelijk zullen we allemaal weten waar de goedkoopste kistjes te kopen zijn. :dribble:

 

Tot cache,

Team Wij Drie :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sietsma in heerhugowaard heeft de middelmaat (15x30x20 ongeveer) voor 3 euro!!

BACO Ijmuiden heeft kleine Red Cross kistjes (12x25x8 ongeveer) leuk voor micros.. 2,50 euro

 

greetz,

 

Laurus

TeamEnergy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kleine (255*175*85) €11,-

een grotere (300*180*155 mm) €13,-

Dit is inderdaad dus erg duur.

 

In Leeuwarden heb ik enkele maanden geleden bij de dumpshop enkele kistjes gekocht:

 

kleine maat € 2,50

iets groter € 3,50

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er laatst 2 gehaald, een grote (€ 6,-) en een kleine (€ 4,-). Maar met een beetje mazzel heb ik binnenkort een hele rij kisten voor nada, noppes, niks.

Een kennis van me is gestationeerd op de Joost Dourlein kazerne op Texel. Op de vraag of hij aan kisten kon komen was het antwoord: 'Hoeveel wil je er hebben? Heb je een vrachtwagen?' :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Hoeveel wil je er hebben? Heb je een vrachtwagen?' :dribble:

Doe maar een aantal. Heb geen vrachtwagen maar met de achterbank neergeklapt kan ik er wel een lading kwijt voor een aantal caches :)

 

Man, ik kan die dingen hier in de omgeving helemaal niet kopen. Ik zit steeds vast aan die witte emmers met die rode deksels voor 17,50 euro.....

 

Ik hou me dus aanbevolen voor een aantal adressen waar ik tijdens het cachen zo even langs kan rijden.

 

Peetee kun je mij de adres in Leeuwarden geven?

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

(die al een kapitaaltje kwijt is alvorens de cache in de grond zit )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de Army Dump in Heukelum (aan de Linge, een paar honderd meter van cache Appeldijk

Daar moet je inderdaad niet zijn als je een normale prijs wilt betalen. Ik ben daar ook eens geweest (half jaartje terug) om te kijken, en blijkbaar zijn ze *nog* weer een stuk duurder geworden. Hij is ook gewoon in alles duur vergeleken met andere dumps. Wanneer je daar wel moet zijn? -> als je iets bijzonders zoekt. Hij heeft echt zo'n beetje ALLES staan daar, nog net geen Leopard II. :dribble:

Als je daar in de buurt woont dan kun je ook eens gaan kijken bij Hamstra aan de Kleine Haarsekade in Gorinchem (ongeveer op N51° 50.900' E4° 58.420'). Die heeft een variërende hoeveelheid op voorraad en is ook niet echt bijzonder goedkoop, maar een stuk acceptabeler dan in Heukelum. Ik moest er even bij vermelden dat het een echt waterdichte moest zijn anders loop je kans om er één met een deuk erin te krijgen, dus slecht passend op het rubber. Dit geldt overigens bij elke winkel dat je daar voor op moet passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de Belgische site Geocacher.be kan je munitiekistjes van 30*19*15 kopen voor 6 euro. Ze zijn zwart gespoten, voorzien van het Belgische cache-logo en ook voorzien van een tekst ivm wat het zijn (voor de toevallige vinder) en met plaats voor vermelding van de cachenaam en contactgegevens. De site wordt gerund door Speerpunt, speerpunt@pandora.be.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(S@NL - Tex (SST) @ July 15 2003, 00:12:46 )

'Hoeveel wil je er hebben? Heb je een vrachtwagen?'

 

Doe maar een aantal. Heb geen vrachtwagen maar met de achterbank neergeklapt kan ik er wel een lading kwijt voor een aantal caches

 

Laat die vrachtwagen maar doorkomen :dribble:

 

en blijkbaar zijn ze *nog* weer een stuk duurder geworden

 

Heukelum is inderdaad erg duur maar ze hebben echt alles daar. Ik ben erg benieuwd naar de prijzen en adressen in de rest van het land.

 

Tot cache,

Team Wij Drie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
In Groningen, Oosterkade Dump shop. 2 munitiekisten voor € 5

Heb je ook een naam of adres? Weet je hoe groot die kisten zijn?

ca 35x35x15

GRTZ

 

Kruimeldief :lol1:

ca 35x35x15 cm

Grappenmaker, nu in de quote lijkt het alsof het er al stond :P

 

Kruimeldiefie :D

 

De natuur is nergens zo mooi als buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...