dagger38 Geplaatst 6 februari 2008 Geplaatst 6 februari 2008 Als ik een route plan met mapsource en deze naar mijn zin aanpas , deze dan naar mijn 60csx overzet , kan ik deze selekteren in het routes menu. hier zij nu 2 opties. Navigeer: de gps gaat zijn eigen route kiezen... Kaart: de kaart toont een punt naar punt route , niet over de wegen... Dus de route die ik heb gemaakt in mapsource wordt niet gebruikt?? Is er een mogelijkheid om die route toch te gebruiken zoals ik wil (mapsource methode) Thanks Dagger38
willyver Geplaatst 6 februari 2008 Geplaatst 6 februari 2008 Misschien eens proberen om meer waypoints in je route te zetten.
ian3 Geplaatst 7 februari 2008 Geplaatst 7 februari 2008 Sorry, maar ik begrijp echt niet wat je nu precies bedoelt. Kun je wat specifieker zijn in wat je in mapsource doet en wat het resultaat is dat je verwacht en wat je krijgt op je gps ?
dmace Geplaatst 7 februari 2008 Geplaatst 7 februari 2008 Meer waypoints zal voor geen meter helpen, want een route in mapsource is eerder een track dan een verzameling van waypoints. Misschien kan de C60 er gewoon niet mee om gaan omdat deze zelf kan routeren? Even nakijken in de handleiding, of ander Garmin eens een mailtje sturen.
Lex Geplaatst 8 februari 2008 Geplaatst 8 februari 2008 De 60CSx heeft de volledige routefunctionaliteit die niet-routerende GPSsen ook hebben. Het enige verschil is dat je een tussenliggende keuze moet maken, permanent of steeds opnieuw, of je een route via wegen wilt of niet. Want via wegen is een extra van de 60CSx. Als je de routekaart bekijkt - die is niet geschikt om op te navigeren - zie je de punten die je in MapSource gezet hebt om de route te maken. MapSource maakt daar een route via wegen van, met de instellingen zoals bij routering opgegeven, en de 60CSx zal dat ook doen, zodra je de route activeert. Doordat je deze instellingen niet helemaal gelijk kunt krijgen, kan de route op het toestel iets verschillen van de route in MapSource. Die verschillen kun je kleiner maken door meer punten te zetten. Beide routes zullen immers alle gezette punten aandoen, en met veel punten zijn er weinig verschillende mogelijkheden.
dagger38 Geplaatst 8 februari 2008 Auteur Geplaatst 8 februari 2008 Sorry, maar ik begrijp echt niet wat je nu precies bedoelt. Kun je wat specifieker zijn in wat je in mapsource doet en wat het resultaat is dat je verwacht en wat je krijgt op je gps ? Ik maak een route in mapsource met de caches die ik wil bezoeken. Ik laat mapsource de route berekenen , en manueel verander ik nog kleine dingen die ik beter vind . Ik stuur alles naar de gps en alsik dat dan aktiveer in de gps gaat de gps zelf een nieuwe route berekenen zij het bijna hetzelvde als origineel mapsource , maar de kleine veranderingen die ik maakte zijn niet meer voorhanden. \ Vraag was is het mogelijk deze route te rijden met de gps zoals ik ze in mapsource heb aangepast.. Zoniet wat is dan de zin ervan dat je in mapsource 1 . routes berekend en 2. de routes kunt wijzigen. Ik wil dus dat ik de route in de gps kan opstarten exact zoals ik ze in mapsource berekend heb! Thanks Dagger38
LTeunis Geplaatst 8 februari 2008 Geplaatst 8 februari 2008 Antwoord op je vraag is helaas niet maar dat had je zelf al ondervonden, tenzij.... maar dat weet ik niet zeker je automatisch herberekenen uitzet op je GPS. Het nut? Ik zou zeggen vraag het eens aan Garmin. Of kijk eens op het forum van Notter, daar zal dit al vast besproken zijn.
Aanbevolen berichten