Twin Peaks Geplaatst 24 juli 2008 Geplaatst 24 juli 2008 Hmmm, lukt me momenteel even niet om nog een paar fotos hierbij te plaatsen. Misschien klein storinkje op de site nu. Nee, er mogen maximaal 2 foto's in een postje
walking spirit Geplaatst 25 juli 2008 Geplaatst 25 juli 2008 ...dan plaats ik hier alsnog de twee extra foto's: cache bovenop de berg weer beneden zagen we rendieren:
kermit&piggy Geplaatst 25 juli 2008 Geplaatst 25 juli 2008 Meestal cachen we met onze limousine. Maar de enige keer dat we een auto leenden om Rondje Bernheze in 1 dag te doen, gebeurde er dit.... en hadden we dus 2 voertuigen nodig om het rondje af te maken! En dit is dus onze limousine, cache-machine!
walking spirit Geplaatst 25 juli 2008 Geplaatst 25 juli 2008 En dit is dus onze limousine, cache-machine! Wauw!!! Pracht mobiel!!!
Vinnie1 Geplaatst 28 juli 2008 Geplaatst 28 juli 2008 Op z'n Bourgondisch http://www.youtube.com/watch?v=WHi-Os4tQCU
de vlinders Geplaatst 12 augustus 2008 Geplaatst 12 augustus 2008 Zo reizen het rupsje en het nachtvlindertje: het rupsje: het nachtvlindertje: P.S. Ik heb even geen idee meer hoe ik kleinere foto's kan uploaden dus als iemand de gouden tip heeft?
Jeroenvdberg Geplaatst 12 augustus 2008 Geplaatst 12 augustus 2008 P.S. Ik heb even geen idee meer hoe ik kleinere foto's kan uploaden dus als iemand de gouden tip heeft? Misschien wat te simpel gedacht, maar je kunt natuurlijk je foto's op je harddisk kleiner maken (bijv met Photoshop of Paint Shop Pro) en daarna uploaden.
Kiddooz Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 (bewerkt) OP zoek naar extreme caches kwam ik deze logfoto tegen..... Bij deze cache 13 augustus 2008 bewerkt door Kiddooz
CeilingCat Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Maar de enige keer dat we een auto leenden om Rondje Bernheze in 1 dag te doen, gebeurde er dit.... Wat deden jullie in vredesnaam midden in een weiland met een auto? Was het nou echt zo moeilijk om eventjes een paar meter te lopen? _Dat_ zijn dus de dingen waar deze hobby een slechte naam van krijgt! Hans
kermit&piggy Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Viel wel mee hoor, dit was de parkeerplaats. Maar door veel regen erg modderig geworden... Gelopen hebben we zeker! Maak je niet bezorgd.
getzie family Geplaatst 13 augustus 2008 Geplaatst 13 augustus 2008 Wat deden jullie in vredesnaam midden in een weiland met een auto? Was het nou echt zo moeilijk om eventjes een paar meter te lopen? _Dat_ zijn dus de dingen waar deze hobby een slechte naam van krijgt! Hans Wij vonden deze opmerking van hans al erg kort dor de bocht.
smeule Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Vandaag hebben wij een nieuwe manier van cache uit geprobeerd, namelijk op de schaatsen. Eiland in de Kijfhoek
De Roode Loper Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Eiland in de Kijfhoek is ook leuk met een fluisterboot.
getzie family Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Maar het kan wel een eind varen zijn vanuit giethoorn dorp
Ricky Geplaatst 2 januari 2009 Geplaatst 2 januari 2009 Wij (Micky en Ricky) gaan gewoon met de auto:
Aanbevolen berichten