Peetee Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 (bewerkt) Ik zie hem ook niet, met Vista Home Premium met IE7. Inderdaad ook Premium member. 13 maart 2009 bewerkt door Peetee
Peet en Jop Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Hier is tie ook weer verdwenen. Wij draaien op xp home en vista home met i.e 8 en ook als premium member. Bij beide was hij er en is nu weer verdwenen.
Beukenootje Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Bij mij niks te zien. WinXP, IE7 en geen Premium Member. Wel donateur van .nl, maar mijn nieuwe donatie is blijkbaar nog niet verwerkt
Bloodwoosj Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Ik zie hem wel op IE en ben premium member. Greetz, Bloodwoosj.
Bloodwoosj Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Als ik een kaartvenster open met de Googlemaps-link via een cachelistingspagina krijg ik de transparante overlay overigens in eerste instantie niet te zien. Pas als ik daarna op de kaart op een cache-icoontje klik, komt dat vervelende overlaysheetje tevoorschijn en gaat het ook niet meer weg. Greetz, Bloodwoosj.
kalkendotters Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Kwestie van wachten.... Groundspeak is ermee bezig om het weer te verwijderen. Google heeft namelijk weer eens wat aangepast in hun programmatuur (die gebruikt wordt voor de kaarten) waardoor er nu dus af en toe een blaco boxje over de kaar tverschijnt. Ook Groundspeak is daar niet heel erg blij mee
Ringeling Geplaatst 14 maart 2009 Geplaatst 14 maart 2009 (bewerkt) Het venster is weer weg! 14 maart 2009 bewerkt door Ringeling
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden