Spring naar bijdragen

Vertraging bij geocaching.com


de Reddertjes

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb de laatste tijd erg veel problemen met geocaching .com. Niet dat ik de site niet kan openen, dat doet het allemaal en hij is ook niet langzaam ofzo . Maar ik krijg mijn pocket query's allemaal met vertraging . Als ik heb ingesteld dat ik voor donderdag een pocket query wil, dan krijg ik deze op zondag . Hebben meer mensen last van deze vertraging of ben ik de enige.

 

Hetzelfde geldt voor mijn watchlist, deze heb ik gisteren opgezegd en blij berichtjes krijgen van de logjes bij deze cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee, je bent niet de enige. GC.com is het laatste half jaar behoorlijk veel trager geworden. Niet zo gek overigens, gezien de vele cosmetische veranderingen die men heeft doorgevoerd.

Ze lijken er maar niet te begrijpen dat er gewerkt moet worden aan structuur en processing ipv cosmetica.

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is dat ze best wel senller zijn geworden het afgelopen half jaar omdat er een nieuwe server in gebruik is genomen. De vele server-errors die we de laatste jaren kregen is het afgelopen half jaar bijna niet voorgekomen.

Sinds de laatste update, de cosmetische zoals GPSgek zegt, is het een janboel geworden. Één troost, ze weten er van, ze erkennen het probleem en ze zijn er met man en macht mee aan de gang. Het is nu de afgelopen paar dagen al weer stukken beter en sneller dan een weekje terug. Maar goed, wat heb je aan de info dat het nu al weer stukken beter en sneller is dan een week terug als je, als je zelf wilt inloggen of posten, je weer tegen de server error aan zit te hikken of dat het allemaal al zoooooooo traaaaaag is.

 

Niet iedereen zal zoals ik dagelijks uren op geocaching.com zitten, ik merk wel de verbetering, maar ook ik kan maar een kwart doen wat ik anders doe. En als je dan een waslijst van caches hebt waar je iets mee moet doen en men na een dag al via email gaat klagen dat er 36 tot 72 uur voor staat (schijnbaar denken er meer, net als ik, dat er minstens 36 uur in een dag zitten) dan kun je je voorstellen wat voor frustraties het oplevert.

 

Ze weten er van, ze zijn er mee bezig. Wil je klagen, dan kun je het beste naar het forum van geocaching.com gaan. Des te meer klachten, des te eerder men een oplossing gaat zoeken (tenminste, als dit ook geldt voor Amerika :blush: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is dat ze best wel senller zijn geworden het afgelopen half jaar omdat er een nieuwe server in gebruik is genomen. De vele server-errors die we de laatste jaren kregen is het afgelopen half jaar bijna niet voorgekomen.

Sinds de laatste update, de cosmetische zoals GPSgek zegt, is het een janboel geworden. Één troost, ze weten er van, ze erkennen het probleem en ze zijn er met man en macht mee aan de gang. Het is nu de afgelopen paar dagen al weer stukken beter en sneller dan een weekje terug. Maar goed, wat heb je aan de info dat het nu al weer stukken beter en sneller is dan een week terug als je, als je zelf wilt inloggen of posten, je weer tegen de server error aan zit te hikken of dat het allemaal al zoooooooo traaaaaag is.

 

Niet iedereen zal zoals ik dagelijks uren op geocaching.com zitten, ik merk wel de verbetering, maar ook ik kan maar een kwart doen wat ik anders doe. En als je dan een waslijst van caches hebt waar je iets mee moet doen en men na een dag al via email gaat klagen dat er 36 tot 72 uur voor staat (schijnbaar denken er meer, net als ik, dat er minstens 36 uur in een dag zitten) dan kun je je voorstellen wat voor frustraties het oplevert.

 

Ze weten er van, ze zijn er mee bezig. Wil je klagen, dan kun je het beste naar het forum van geocaching.com gaan. Des te meer klachten, des te eerder men een oplossing gaat zoeken (tenminste, als dit ook geldt voor Amerika :blush: )

Waar zijn die mooie lijfspreuken die Kruimel altijd onderin van berichtjes had staan. Voor deze weet ik een hele goede:

Geduld is een schone zaak (voor degene die minder dan 20 jaar geleden onderwijs heeft gehad: effe chillen!)

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zijn die mooie lijfspreuken die Kruimel altijd onderin van berichtjes had staan. Voor deze weet ik een hele goede:

Geduld is een schone zaak (voor degene die minder dan 20 jaar geleden onderwijs heeft gehad: effe chillen!)

 

Ja, waar is die tijd gebeleven? Ik weet dat er mensen zijn die alleen daarom mijn berichten openden :blush: Geen tijd om ze allemaal erbij te zoeken.

 

Maar ik kan, in navolging van die van jou er nog wel eentje bedenken.

 

Heee, wat zeur je nu over de snelheid van geocaching.com? Heb je er misschien al bij stilgestaan dat deze zich automatisch aanpast aan de leeftijd van Kruimeldief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Heee, wat zeur je nu over de snelheid van geocaching.com? Heb je er misschien al bij stilgestaan dat deze zich automatisch aanpast aan de leeftijd van Kruimeldief?

 

:blush: Ik hoop het niet :P

 

Ten aanzien van het forum moet mij nog één ding van het hart:

:) In de hel is meer verboden dan in het paradijs

 

Misschien zegt dat iets over forum....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds de laatste update, de cosmetische zoals GPSgek zegt, is het een janboel geworden. Één troost, ze weten er van, ze erkennen het probleem en ze zijn er met man en macht mee aan de gang. Het is nu de afgelopen paar dagen al weer stukken beter en sneller dan een weekje terug. Maar goed, wat heb je aan de info dat het nu al weer stukken beter en sneller is dan een week terug als je, als je zelf wilt inloggen of posten, je weer tegen de server error aan zit te hikken of dat het allemaal al zoooooooo traaaaaag is.

Inderdaad, de vele server errors zijn minder geworden. Wat me wel stoort is dat ze in al die jaren nog steeds geen goede testomgeving hebben ontwikkeld en blijkbaar niet van fouten leren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me wel stoort is dat ze in al die jaren nog steeds geen goede testomgeving hebben ontwikkeld en blijkbaar niet van fouten leren...

Dat stoort mij ook. Ik blijf me verbazen dat de soms niet veel voorstellende optische veranderingen, zoveel geklooi op de achtergrond met zich mee kan brengen. Of ze dus een testomgeving hebben of niet weet ik niet, maar als ze het hebben, dan werkt er iets niet goed. Ik vermoed dat je sommige problemen, als snelheid na een wijziging, niet kunt testen in een testomgeving. Een testomgeving staat vaak los op een "vrije" server en wordt dan hooguit belast door een handvol mensen. Tenminste, dat idee heb ik van een testomgeving.

Ik gebruik goed 20 reviewertools en na de laatste wijziging zijn een aantal ook in de war en dat is vervelend. Ik ben liever "maar" 5 minuten met een cache bezig dan 4 a 5 keer zoveel. En dat geeft anders ook nog niet zoveel, maar als ik een cache wil reviewen, dan is het frustrerend dat ik bij iedere actie die ik daarvoor nodig ben steeds minuten lang moet wachten alsof ik nog met een oude 14K4 modem via een enkele lijn bezig ben op een drukke site.

Alhoewel het probleem bij mij nu langzamerhand aan het oplossen is. Dus houdt moed. Eens vliegen we er weer over...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...