Spring naar bijdragen

Gevonden: Extra Forum Moderators


Geoman

Aanbevolen berichten

I.v.m. de toegenomen drukte op het forum en het feit dat Bytheway door verandering van werkgever minder tijd in het forum kan steken, zijn wij op zoek naar een tweede moderator.

 

Deze moderator zal nauw met Bytheway gaan samenwerken, wat vanzelfsprekend ook betekent dat deze man/vrouw zich kan vinden in de forumregels zoals die opgesteld zijn.

 

Denk je dat jij de persoon bent die wij zoeken? Mail ons dan op geo@geocaching.nl en zet daarin duidelijk je motivatie waarom we jou zouden moeten kiezen. Vermeld ook je online tijden en hoe het bijvoorbeeld zit met werk en/of school. Dit laatste i.v.m. de continuiteit.

Onze voorkeur gaat uit naar een cacher die overdag vaak online kan zijn en het moderatorschap niet ziet als iets voor een paar maanden.

 

De mailtjes moeten uiterlijk dinsdag 5 oktober om 21.00 bij ons binnen zijn.

 

Vragen? Stuur een PM/mail naar Bytheway.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Uit een aantal geintereseerden hebben we uiteindelijk twee kandidaten overgehouden.

 

Eerst zullen we hiermee een kennismakings cache doen :rolleyes: De uiteindelijke bedoeling is

dat beide de functie van moderator krijgen.

 

Het forum is dusdanig gegroeid dat drie moderators niet verkeerd is. Het "werk" wordt

op die manier beter verdeelt en bij afwezigheid door ziekte of vakantie van één van de

moderators zijn er nog twee over. Bovendien kunnen beslissingen, door overleg, beter

onderbouwd worden.

 

De kandidaat moderators zijn al ingelicht. Iedereen die gereageerd heeft wil ik hierbij

nog hartelijk bedanken.

 

Als alles goed gaat worden de namen, na de kennismakingscache, op het forum bekend

gemaakt. We zijn nog aan het overleggen over de datum, we hopen het voor het einde

van deze maand rond te hebben.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

We hebben kennis met elkaar gemaakt tijdens een cachetocht. Ik moet zeggen dat het meteen

"klikte". Kan ook haast niet anders met zo'n gezamelijke hobby.

 

Beide personen worden met onmiddelijke ingang moderator. Ze zullen zichzelf, vandaag of morgen,

voorstellen op het forum.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal. Vandaag inderdaad een cache gedaan met o.a. Bytheway en ik onderschrijf het; het klikt.

 

Het lijkt me goed om me voor te stellen, want menigeen zal denken "he, dat is een nieuwe". Nou, dat valt wel mee. Intussen loop ik al meer dan een jaar mee op het forum. Maar omdat ik mijn gewone postings graag gescheiden houdt van de dingen die ik schrijf als moderator, heb ik gekozen voor een alter ego. Wie ik dan ben, ja, dat maakt dan niet uit, anders had ik ook geen alter ego hoeven aannemen, wel?

 

Enfin, net als vele anderen ben ik een relatief actief cacher en heb een gezin achter me staan. Behalve geocaching houd ik er nog wat andere buitensporthobbies op na. En mijn centjes verdienen, dat doe ik in de automatisering. Ik meen dat ik een beetje weet wat er leeft bij de geocachende medemens en hoop als moderator een steentje bij te dragen aan het leefbaar houden van dit forum. Ik hoop dat ik zo kan bijdragen dat dit forum een bron van informatie en inspiratie blijft voor velen.

 

Opmerkingen en kritiek kunnen een positieve bijdrage zijn; ik maak ook fouten en geef dat gerust toe. Als er vragen of opmerkingen zijn, schroom nooit en neem contact op via een PM. Er is nogal wat te doen geweest over moderators, maar ik hoop dat iedereen het huidige team van moderators hen een eerlijke kans geeft. Ook voor ons is het een hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me goed om me voor te stellen, want menigeen zal denken "he, dat is een nieuwe". Nou, dat valt wel mee. Intussen loop ik al meer dan een jaar mee op het forum.

Voorstellen??????????????

Dit noem ik absoluut geen voorstellen. Dit lijkt zoals al eerder op dit forum op vriendjes politiek!!

Eerst een Gimlii erbij betrekken en daar horen we vervolgens niets meer van (komt me trouwens niet vreemd over) en nu weer een wild vreemde die zich niet wil voorstellen. Of jij een gewaardeerd forum lid bent of iemand die altijd negatieve berichten plaats zoals dominee tingting is nu niet bekend. Wees eerlijk op dit open forum, en kom uit voor wie of wat je bent. Nu zorgen jullie er alleen voor dat de modder eters absoluut niet meer serieus genomen worden.

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp de consternatie wel een beetje. Maar ik hoopte dat ik het toch helder had uitgelegd.

Als Camelion schrijf ik alleen dan wanneer ik vind dat ik als moderator moet optreden, danwel wanneer ik administratieve handelingen wil verrichten. Als alles goed gaat op het forum, zie je mij hier zelden of nooit.

Andere berichten, antwoorden op techniek, slap ouwe hoeren etc, doe ik met mijn andere login. Dan ben ik vrijwel dagelijks op het forum.

Bovendien, van al mijn oude postings (meer dan 500) zou het dan lijken alsof ik ze als moderator heb geschreven. En ik denk dat postings van een moderator met een ander oog gelezen worden dan van een standaard forum-member.

Voorstellen heb ik voldoende gedaan, vind ik. Wil je meer weten, vraag het me dan. Om nu meteen mijn hele prive-leven op straat te gooien, gaat me te ver.

Vriendjespolitiek? Waarom? Ik heb gewoon "gesolliciteerd" en mijn motivatie onderbouwd. Dat kon iedereen doen. De heren van geocaching.nl kende ik voorheen absoluut niet. En sinds vandaag ken ik er 2; 3 eigenlijk want eentje heb ik recent nog per ongeluk ontmoet. Sterker; Geoman en Bytheway zijn niet altijd mijn "vrienden" geweest.

 

Maar is het belangrijk wie ik ben? Er zijn nu drie moderators en wordt dus de werkdruk voor Bytheway lager. Daar was het om begonnen. Verder niks; ik heb niets in te brengen behalve lege briefjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge wat is dit nu weer? Ik vind dit werkelijk volslagen onzin. Let wel, het is geen kinnensinne omdat ik het niet geworden ben, ik heb me niet aangemeld omdat ik al ergens anders modereer en daardoor negens anders kan modereren.

 

Maar dit kan helemaal niet. Hiermee wordt het allemaal weer in een geheimzinnige sfeer gebracht. Dit is weer eens een blunder van jewelste.

 

Als ik het goed begrijp wil deze gast onder zijn eigen naam posten en onder een alterego modereren. Hij zou dus in principe op zichzelf kunnen reageren. Vreemd ook omdat een dubbele nickname hier op het forum niet mag.

 

Schande. Een moderator wordt normaliter een moderator omdat het een gewaardeerde forumlid is. Het is onmogelijk dat een volslagen onbekende gaat modereren op een forum.

 

Een moderator hoeft niet gekozen worden door de forumleden maar moet wel iemand zijn die gemiddeld goed ligt bij de forumleden.

 

Ik mag wel stellen Cameleon, een beroerdere en dommere start had je niet kunnen maken en ik snap niet dat de rest van het Team hiermee akkoord gaat.

 

Weer achterdocht oproepen, weer geheimzinnig doen als het niet nodig is. Geoman geoman, je snapt er ook niets van.

 

Er rijst een vraag bij me op. Waarom heb je een alterego, of liever gezegd een pseudoniem nodig om hier te modereren? Is de bekendheid die je hebt onder je eigen nickname dan zo beroerd? Was je niet trots op je andere ik? Schizofrenie ten top.

 

Echt belachelijk. En %^&*@#%, ik had me nog zo voorgenomen om fatsoenlijk te reageren en de nieuwe moderatoren met open armen te verwelkomen. Omdat ik als geen ander weet hoe je aanzien op het forum veranderd als je van gewoon lid ineens moderator wordt. Foei, er wordt continu op je gelet. En dan nu dit.

Jan incognito, mister x. En je wilt als moderator geloofwaardig overkomen?

 

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar is het belangrijk wie ik ben?

Ja, juist wel. Je weet toch ook wie ik ben? Een onbekende als moderator is niet mogelijk.

 

ik heb niets in te brengen behalve lege briefjes.

Nou dat is al een knappe diskwalificatie van jezelf.

 

Ik zal je dan ook zo behandelen als je zo nu en dan op het forum komt. Je hebt niets anders in te brengen dan lege briefies, een lachertje dus.

 

Man, zitten we hier ellenlange discussies te voeren dat teamleden meer zichtbaar online moeten zijn en mee moeten doen, krijg je weer iemand die er alleen is als hij een leeg briefie wil brengen.

 

Notabene gaf Geoman mij daarin gisteravond nog gelijk. Ik snap het echt niet meer. evenzo goed ben je Geoman zelf of Gimli of Hawkeyes. Om namelijk het vertrouwen te vergroten zouden de approvers de rechten die een moderator heeft, kwijtraken hier op het forum.

 

Tjee wat allemaal weer voorspelbaar. Ik hoop van ganser harte dat de andere moderator niet te bang is om zijn eigen nickname te gebruiken.

 

Je maakt van jezelf een charlatan.

 

Als Camelion schrijf ik alleen dan wanneer ik vind dat ik als moderator moet optreden, danwel wanneer ik administratieve handelingen wil verrichten.

 

Was er al een vorm van voorkennis? Je staat al 3 weken ingeschreven onder de naam Camelion. namelijk vanaf 1 okt 2004

 

GRTZ

 

Kruimel

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben kennis met elkaar gemaakt tijdens een cachetocht. Ik moet zeggen dat het meteen

"klikte". Kan ook haast niet anders met zo'n gezamelijke hobby.

 

 

 

Bytheway

Maar de cache die jullie vandaag gelopen zouden hebben is nog niet gelogd? :unsure: Hoe zit dit dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben kennis met elkaar gemaakt tijdens een cachetocht. Ik moet zeggen dat het meteen

"klikte". Kan ook haast niet anders met zo'n gezamelijke hobby.

 

 

 

Bytheway

Maar de cache die jullie vandaag gelopen zouden hebben is nog niet gelogd? :unsure: Hoe zit dit dan?

Hahahaha Erik, jij bent goed wakker. En dan nu met zijn allen loeren onder wat voor namen die cache gelogd wordt. Alhoewel, als het een van de approvers is dan is het niet eerlijk om de cache als gevonden te loggen. Ze weten namelijk altijd waar de cache verstopt ligt ;)

 

Ik vraag me af wat voor stoornis er heeft opgetreden om een pseudoniem te gebruiken. Ik loop hier al even mee en heb me over veel dingen verbaasd, maar mag ik dood vallen als ik hier op dit forum ooit zo verbaasd ben geweest.

Het druist tegen ieder ingeschreven forumregelement in.

 

GRTZ

 

Evert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien, van al mijn oude postings (meer dan 500) zou het dan lijken alsof ik ze als moderator heb geschreven.

Klopt. hetzelfde geldt ook voor je avatar en voor je handtekening. iedereen weet dat dit zo is en dat is geen reden om daarom een ander naam te nemen. Als moderator kun jij zelf ook al jouw oude berichten deleten. Dat is een schone lei. Alhoewel ik zo'n aktie ook niet goedkeur. Je hebt geschreven wat je geschreven hebt. Sta je daar niet meer achter als je ineens modereert?

 

Nu lijkt het zeker ergens op:

 

Nieuwkomer

Groep: Moderator

Aantal berichten: 2

 

En ik denk dat postings van een moderator met een ander oog gelezen worden dan van een standaard forum-member.

 

Dat klopt. Je wordt zo scherp in de gaten gehouden als het maar kan. vooral als iemand je op een fout kan betrappen. Jij bent een van hun en niet een van ons. Dat gevoel versterk je alleen maar door nu zo achterlijk te doen.

 

Maar, wat is er dan zo mis met je oude berichten? Het lijkt er meer op dat je nu niet meer achter die berichten staat of dat jij je er voor schaamt. Dat heb je toch geschreven? Iedereen weet toch dat je vanaf nu moderator bent? Iedereen weet toch dat je oude berichten zijn geschreven in een andere functie?

 

Dan zou ik dus als ik gesolliciteerd had al helemaal nooit in aanmerking zijn gekomen omdat mijn verleden als kritisch forumlid meer meespeelt dan mijn goed onderbouwde sollicitatie? Dacht je dat ik me er ook maar ene zak van aan zou trekken dat als ik hier zou modereren en door leden erop gewezen wordt dat ik voor die tijd anders was? Die kan gelijk ff in de ban hahahaha.

 

Als moderator moet jij je respect verdienen. Als je goed modereert dan maakt het geen *&^%$#@! uit wat je in de 500 vorige berichten hebt geschreven onder je "echte" naam. Je zet jezelf nu voor schut. Jammer.

 

Neem van mij aan, je ziet het echt verkeerd, je had je start niet beroerder kunnen maken.

 

Ik heb trouwens opgezocht wat Camelion betekent. Omdat Camelion geen engels is voor een kameleon, dat is namelijk Chameleon .

Camelion is een batterij. Nou dat klopt. Je hebt wel voor spanning gezorgd.

 

GRTZ

 

Kruimel

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om misverstanden te voorkomen: ik ben het níét.

en ik ook niet. ;)

Het moge duidelijk zijn dat ik het ook niet ben, of ik moet al aardig schizofreen zijn hehehehehe. Wat zeg je? Hebben we gelijk? Kee.

 

GRTZ

 

SchizoKruim

 

Wat een lachertje allemaal weer. Het is om je dood te janken :unsure: De tranen springen oprecht in mijn broek, of is het rechtop in mijn broek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...