Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Eindelijk is het dan zover: de inschrijvingen voor de derde editie van de 12 Provinciën Geocoin Race kunnen van start gaan.

De race zal gehouden worden van 1 januari 2010 tot en met 31 december 2010.

Ten opzichte van de vorige edities zijn er een aantal veranderingen:

• Elke deelnemer mag meedoen met maximaal 2 geocoins.
  • Deelname met 1 geocoin is geheel vrijblijvend, wil je echter meedoen met een tweede coin dan is een bijdrage aan de prijzenpot verplicht. Hiermee willen we de prijzen eerlijker verdelen en voorkomen dat de prijzenpot gevuld wordt door een klein groepje personen.
  • Er zijn een flink aantal (bonus)opdrachten waarmee extra punten te verdienen zijn.
  • Er zijn twee manieren om mee te doen aan de race: als Snelheidsduivel of als Puntenjager.
    Snelheidsduivels zijn geocoins die voor 27 december 2009 ingeschreven en in een cache geplaatst zijn. Snelheidsduivels doen zowel mee aan het provincie- als ook het puntenklassement.
    Puntenjagers doen alleen mee aan het puntenklassement en kunnen ingeschreven en geplaatst worden vanaf 27 december 2009 tot (de voorlopige datum) 1 april 2010.
    Hiermee is het ook voor laatkomers nog mogelijk om deel te nemen aan de race en zelfs kans te maken op een prijs, aangezien er ook maandprijzen uitgereikt zullen worden.
  • Verplaatsingen en het claimen van (bonus)opdrachten moeten handmatig worden ingevoerd.
  • Maandprijzen worden o.a. uitgereikt aan de leukste log en/of foto i.p.v. een willekeurige trekking. Deelnemers moeten hiervoor zelf logs nomineren.

Ook dit jaar zal de race weer afgesloten worden met finish event. Meer informatie daarover volgt in de loop van de race.

Wil je meedoen aan de 12 Provinciën Geocoin Race? Meld je dan eerst aan op het forum op www.geocoinrace.nl. Daarna zal het waarschijnlijk vanzelf duidelijk worden hoe je geocoin(s) in te schrijven.

Tijd dus om al die geocoins uit die albums, bakjes, etc. te halen en los te laten in het veld!

Iedereen een goede en vooral sportieve Geocoin Race toegewenst!!!

Geplaatst (bewerkt)

YIPPIEEEEE!!!! Een nieuwe race. De website ziet er prachtig uit! Complimenten. Ik hoop dat iedereen weer meedoet!

EDIT: En de eerste ingeschreven deelnemende geocoin!

bewerkt door delta123
Geplaatst

eindelijk krijgen we de kans om mee te doen....

die kans laten we natuurlijke niet liggen!

dus gelijk ingeschreven en nu de snelste coin selecteren!

peterseli

Geplaatst

Team Van Stoffelen is weer back into business met twee oud-gedienden die de snelheidsrace weer aangaan:

Team Van Stoffelen's RaceCoin 1: Red-White-Blue Mini Racer

Team Van Stoffelen's RaceCoin 2: Rood-Wit-Blauw Mini Racer

Geplaatst
Mag je coins gebruiken die al eens geraced/gereisd hebben?

Ja dat mag. Je moet de coin echter wel zelf in handen hebben voor de start van de race. Een coin inschrijven die al op reis is, mag dus niet.

De eerste log/verplaatsing die je aanmeld komt ook altijd op je eigen naam te staan.

Geplaatst

ik heb een accountje aan gemaakt ga van de week is even kijken hoe het allemaal werkt ik heb 2 coins liggen die ik wil inschrijven maar ik wil wel graag weten wat de kosten zijn voor de inschrijving het mag wat kosten ja maar het moet natuurlijk niet te gek worden ik hoor het het graag maar ikzal de vraag ook daar op het forum zetten

groeten alexkw

Geplaatst

1 racecoin kan je kostenloos inschrijven. Voor een tweede is een donatie in de prijzenpot noodzakelijk. Dit staat verder beschreven in de F.A.Q. op de website.

Geplaatst

Ja, wij willen ook wel deelnemen aan de race.

Hopelijk gaat het in 2010 wel goed, de vorige was na 19 dagen met de noorderzon vertrokken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...