Spring naar bijdragen

Een 'makkelijke' Manier Om Caches Te Waarderen


*BaJo*

Aanbevolen berichten

GCVote bestaat al een tijdje maar het leek me toch eens leuk om het wat breeder onder de aandacht te brengen.

 

via GCVote kun je terwijl je een log gaat plaatsen direct een waardering aan de cache geven. (lekker makkelijk)

Ook kun je terwijl je op een cachepagina bent gelijk zien hoe hij door anderen gewaardeerd is.

 

Eigenlijk is dit iets waar we het hier al vaker over gehad hebben.

 

Het enige wat je hoeft te doen is een addon en een bestandje installeren en je bent er klaar voor.

 

Heb net bij m'n eigen caches zitten kijken en het bleek dat ook een van mijn caches al gewaardeerd was.

 

Het ziet er allemaal echt super handig uit en eigenlijk is de het gene wat sommige mensen altijd al wilden hebben.

Namelijk caches waarderen zonder ervoor naar een andere site te gaan.

 

Wat ook errug mooi is is dat de waarderingen ook te zien zijn als je op de kaart van .com aan het kijken bent!!

 

Ik hoop dat er heelveel mensen zullen zijn die ook GCVote gaan gebruiken want hoe meer mensen er mee doen hoe beter het resultaat!!!

 

Kijk snel op www.gcvote.com

 

 

Eigenlijk willen we dus zeggen: Ga vanaf nu allemaal GCVote gebruiken!!!!!!

bewerkt door BaJo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met de Firefox-plugin integreert het naadloos in de cachebeschrijving. Supermakkelijk.

 

Is er voor de Internet Explorer gebruiker ook zoiets?

 

 

Voor zover ik kan zien is het voor internet explorer niet mogelijk. Volgensmij ondersteunt internet explorer dit soort initiatieven niet. Hebben we weer een extra reden om internet explorer niet meer te gebruiken!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik kan zien is het voor internet explorer niet mogelijk. Volgensmij ondersteunt internet explorer dit soort initiatieven niet. Hebben we weer een extra reden om internet explorer niet meer te gebruiken!!!

Ach IE ik denk die weer te gebruiken na lange tijd, vuurvos crashed om de zoveel tijd en da's nog irritanter dan IE die gammel is maar niet crashed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels ook al een minpuntje ontdekt (ach ja zoals Cruijf al zegt, iedereen voordeel heb z'n nadeel).

Je kan ook je eigen caches waarderen.

 

Maar mensen die "kwaad" willen, houd je toch niet tegen. Immers ze kunnen ook een aparte account aanmaken en zo loggen.

 

Wij zijn er in ieder geval blij mee met het systeem, om bijvoorbeeld leuke caches uit te zoeken in de buurt van ons doel.

Zo weet je weer wat meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de Firefox-plugin integreert het naadloos in de cachebeschrijving. Supermakkelijk.

 

Is er voor de Internet Explorer gebruiker ook zoiets?

 

 

Voor zover ik kan zien is het voor internet explorer niet mogelijk. Volgensmij ondersteunt internet explorer dit soort initiatieven niet. Hebben we weer een extra reden om internet explorer niet meer te gebruiken!!!

Idd, Firefox is veel beter! Gebruik nu ook GCVote, best wel grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn firefox crashed nooit, IE wel...

 

 

Bij ons is dit ook zo. IE is wat dat betreft een regelrechte ramp.

 

Als je trouwens eens wilt zien hoe makkelijk gcvote is als iedereen het doet moet je maar eens op de kaart in duitsland kijken daar zijn er echt een heleboel gewaardeerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er inderdaad erg handig uit zeker omdat het geïntegreerd is.

Dit maakt misschien wel alle andere waarderings-systemen overbodig!

 

 

Zo zaten wij inderdaad ook te denken. Het grote voordeel van dit systeem is dat je het tegelijkertijd met het loggen kunt doen! Hebbie hem ook al geïnstalleerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er inderdaad erg handig uit zeker omdat het geïntegreerd is.

Dit maakt misschien wel alle andere waarderings-systemen overbodig!

 

 

Zo zaten wij inderdaad ook te denken. Het grote voordeel van dit systeem is dat je het tegelijkertijd met het loggen kunt doen! Hebbie hem ook al geïnstalleerd?

 

Nog niet, gaat er zodirect aan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er inderdaad erg handig uit zeker omdat het geïntegreerd is.

Dit maakt misschien wel alle andere waarderings-systemen overbodig!

 

 

Zo zaten wij inderdaad ook te denken. Het grote voordeel van dit systeem is dat je het tegelijkertijd met het loggen kunt doen! Hebbie hem ook al geïnstalleerd?

 

Nog niet, gaat er zodirect aan beginnen.

 

Ik gebruik het al een tijdje, vooral veel duitsers (hoe kan het ook anders omdat het in duitsland is ontwikkeld) gebruiken deze optie zeer serieus. Ook zijn er in GSAK macro's voor om iets met die informatie te doen.

 

Tot nu toe redelijk tot zeer betrouwbaar.

 

JK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist geïnstalleerd en tot onze verrassing gezien dat 2 van onze "eigen" caches al een rating hebben. :blink:

 

 

Vanaf nu gaan wij al onze gevonden caches waarderen!!!

En we gaan ook met terugwerkende kracht waarderingen uitdelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...