Spring naar bijdragen

Meldingen Via De Mail


debassbone

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Al enige tijd ontvangen wij geen meldingen meer over onze cache via de mail, terwijl deze al wel weer een keer of 6 gevonden is.

Ook de meldingen van geocaching .com komen niet meer over.

 

Wie weet hoe dit komt.

 

groet debassbone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, ik weet natuurlijk niet waar het van komt. maar je zou in je profiel op .com eens kunnen kijken of de e-mail instellingen nog kloppen.

 

Verder zou je eens kunnen kijken of je spamfilter nog goed werkt. m.a.w. of de betreffende mails niet door jouw spamfilter worden tegengehouden.

 

Ligt het aan beide niet, dan raad ik je aan een mailtje naar Groundspeak te sturen.

 

P.S. Ik heb je net via .com een test-mailtje gestuurd met de tekst "Testmail". Komt die wel aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik weet natuurlijk niet waar het van komt. maar je zou in je profiel op .com eens kunnen kijken of de e-mail instellingen nog kloppen.

 

Verder zou je eens kunnen kijken of je spamfilter nog goed werkt. m.a.w. of de betreffende mails niet door jouw spamfilter worden tegengehouden.

 

Ligt het aan beide niet, dan raad ik je aan een mailtje naar Groundspeak te sturen.

 

P.S. Ik heb je net via .com een test-mailtje gestuurd met de tekst "Testmail". Komt die wel aan?

 

 

 

Hallo peetee,

 

dank voor jou reactie, je heb net jou testmail ontvangen dus denk dat de bug ergens anders ligt.

 

gr wilbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfde drama heb ik hier ook.

Ik krijg helemaal niets meer geen notificaties van nieuwe caches, geen found/didn't find logs andere cachers kunnen mij niet meer mailen want de mail word niet geforward. enzv, enzv.

Dit loopt nu al dik vijf dagen en met 36 eigen caches waarvan 26 mistery's is dat niet prettig voor andere om mij om een hint of zo te vragen.

Alle instellingen zowel bij groundspeak als bij mijn eigen internet provider gecontroleerd alles staat goed maar toch werkt het niet.

Oja wat betreft de groundspeak hulplijn die geeft niet thuis dus werkt ook niet.

Kortom ik zit in de twilightzone denk ik :(

Als dit nog langer duurt is het misschien wel jammer voor de goedwillende cachecollega's maar dan goei ik alles offline en dan zoeken ze het maar uit daar in de you naait me steeds.

Inderdaad ik baal :D

Als jullie een oplossing hebben graag dan een pm naar mij want zoals ik al zei via mijn groundspeak profiel gaat het niet.

Alvast bedankt

bewerkt door nekrav
Mailadres verwijderd Graag via PB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfde drama heb ik hier ook.

Ik krijg helemaal niets meer geen notificaties van nieuwe caches, geen found/didn't find logs andere cachers kunnen mij niet meer mailen want de mail word niet geforward. enzv, enzv.

Dit loopt nu al dik vijf dagen en met 36 eigen caches waarvan 26 mistery's is dat niet prettig voor andere om mij om een hint of zo te vragen.

Alle instellingen zowel bij groundspeak als bij mijn eigen internet provider gecontroleerd alles staat goed maar toch werkt het niet.

Oja wat betreft de groundspeak hulplijn die geeft niet thuis dus werkt ook niet.

Kortom ik zit in de twilightzone denk ik :(

Als dit nog langer duurt is het misschien wel jammer voor de goedwillende cachecollega's maar dan goei ik alles offline en dan zoeken ze het maar uit daar in de you naait me steeds.

Inderdaad ik baal :D

Als jullie een oplossing hebben graag dan een mailtje naar mij dit kan op ..... want zoals ik al zei via mijn groundspeak profiel gaat het niet.

Alvast bedankt

 

Je kan hier beter niet je e-mail adres plaatsen! Hierdoor kan je erg veel spam ontvangen.

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfde drama heb ik hier ook.

Ik krijg helemaal niets meer geen notificaties van nieuwe caches, geen found/didn't find logs andere cachers kunnen mij niet meer mailen want de mail word niet geforward. enzv, enzv.

Dit loopt nu al dik vijf dagen en met 36 eigen caches waarvan 26 mistery's is dat niet prettig voor andere om mij om een hint of zo te vragen.

Alle instellingen zowel bij groundspeak als bij mijn eigen internet provider gecontroleerd alles staat goed maar toch werkt het niet.

Oja wat betreft de groundspeak hulplijn die geeft niet thuis dus werkt ook niet.

Kortom ik zit in de twilightzone denk ik :D

Als dit nog langer duurt is het misschien wel jammer voor de goedwillende cachecollega's maar dan goei ik alles offline en dan zoeken ze het maar uit daar in de you naait me steeds.

Inderdaad ik baal :(

Als jullie een oplossing hebben graag dan een mailtje naar mij dit kan op ..... want zoals ik al zei via mijn groundspeak profiel gaat het niet.

Alvast bedankt

 

Je kan hier beter niet je e-mail adres plaatsen! Hierdoor kan je erg veel spam ontvangen.

Yop, heb het even aangepast, bedankt voor het attent maken Vasc0 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm, hier was laatst ook een draadje over dat ik even nietmeer kan vinden.

 

Maar op het Groundspeakforum zijn meerdere meldingen over het uitblijven van automatische notificaties bij allerlei zaken.

Ik vond een antwoord van de organisatie in een topic over het uitblijven van meldingen van gedelete logs.

 

18 september.

"We're aware of this issue and consider it a bug. I'm not sure when or why this change was implemented but we have been making a lot of changes to the way we handle emails recently.

I will make sure this is hotfixed if possible, or included in the next release."

 

Zou daarom een wat algemener probleem, dan individueel, kunnen zijn.

Misschien met een paar dagen, na de maandelijkse updates, beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook hier al een paar dagen geen mail meer :(

 

niet van onze caches en ook niet van nieuwe, ook van een earthcache van ons geen antwoorden mogen ontvangen, er zal iderdaad weer wat mis zijn bij geocaching.com

 

Hopelijk hebben ze het snel weer gefixed :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook hier al een paar dagen geen mail meer :(

 

niet van onze caches en ook niet van nieuwe, ook van een earthcache van ons geen antwoorden mogen ontvangen, er zal iderdaad weer wat mis zijn bij geocaching.com

 

Hopelijk hebben ze het snel weer gefixed :thumbup:

 

 

Ben toch blij dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft, hoop dat het wel snel opgelost wordt want dit is niet echt handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb de laatste dagen geen PQ's meer ontvangen. De laatste is van 16 oktober. Daarna geen enkel berich meer. Ook niet van caches op mijn watchlist (die zoals ik zie op de site wel gevonden zijn).

Mijn provider is UPC, maar of het daar aan ligt? Er zit in elk geval niets in mijn spambox van geocaching...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sinds begin deze week krijg ik geen notificaties meer per mail

instellingen niks aan veranderd (alle types op een straal van 75 km), vinkje staat geplaatst

spam filter nagekeken in het logboek of ie iets afgevangen heeft: nada

meer weet ik bij mezelf niet uit te sluiten....

iemand idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sinds begin deze week krijg ik geen notificaties meer per mail

instellingen niks aan veranderd (alle types op een straal van 75 km), vinkje staat geplaatst

spam filter nagekeken in het logboek of ie iets afgevangen heeft: nada

meer weet ik bij mezelf niet uit te sluiten....

iemand idee?

75 km? Dan krijg je 50 mailtjes per week :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...