Blutch Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Het valt mij op dat de laatste tijd com zeer slecht bereikbaar is hebben jullie daar ook last van ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pleb06 Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 ook Ziggo soms? zie hier: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=22436 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) inderdaad pff heb ik weer ik dacht dat niet waar was maar nu zelf een test gedaan door op de wifi van onze buren gegaan deze hebben namelijk kpn EN INDERDAAD daar is com super snel een paar keer geprobeerd en het is echt waar vreemd .....heel vreemd ..... 6 juli 2015 bewerkt door Blutch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Ook ik heb Ziggo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Geen problemen met ziggo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cinq Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pazzipant Geplaatst 7 juli 2015 Share Geplaatst 7 juli 2015 Ik heb KPN, loopt als een tiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schorpioen47 Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Ook ik ben van UPC naar ZIggo gegaan en kan nu niet meer op mijn site komen. Heeft iemand hierover al eens stappen voor ondernomen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=22436&page=3&do=findComment&comment=376326 Het zou wel handig zijn als iemand de draadjes eens aan elkaar knoopte of dat men even in een overzichtje (Front Page of hier in de zijlijn) zou kijken of er meer draadjes over dit onderwerp zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Graag hier verder over de problemen bij Ziggo/UPC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten