Spring naar bijdragen

Pijnlijke email DHZ pagina


Track_leader

Aanbevolen berichten

Deze mail kreeg ik net in mijn inbox........ misschien moet het team eens kijken wie de mails ondertekend en het wijzigen.

Ik heb een aantal mensen een PM gezonden maar hum PM mail box is vol

Beste Track_leader,

 

Je heb de aanvullende functies op www.geocaching.nl geactiveerd.

Een van de functies die wordt geboden is het maken van cache kaarten op basis van eigenschappen van de cache. Deze eigenschappen moeten door de eigenaar van de cache worden ingevuld. Dat kan heel eenvoudig worden gedaan op http://www.geocaching.nl/diy/CacheProperties.php

 

Jij krijgt deze mail omdat je voor een aantal van je caches nog geen eigenschappen hebt ingevuld. Daarom het vriendelijke verzoek om alsnog de eigenschappen in te stellen. Onderaan deze mail staat om welke caches het gaat. Het is per cache een minuutje werk en helpt daardoor de gebruikers van de "Doe het zelf" functionaliteit in de selectie van caches van hun keuze.

Het instellen van de eigenschappen staat overigens helemaal los van de noodzaak het icoon op je cache pagina te gebruiken. Aan de opmaak van je cache pagina hoef je dus helemaal niets te doen.

 

Deze mail wordt automatisch periodiek verstuurd aan alle eigenaren van caches ZONDER ingevulde eigenschappen maar MET geactiveerde DHZ functionaliteit.

Mocht je principiële problemen hebben met het invullen van de eigenschappen, dan kun je mij een mailtje sturen met het verzoek de aanvullende functionaliteit te deactiveren. Je krijgt dan ook deze mail niet meer.

In heel uitzonderlijke gevallen is het mogelijk een cache niet te voorzien van eigenschappen en toch geen mail meer te krijgen. Stuur daarvoor een gemotiveerd verzoek naar dhz@geocaching.nl.

 

Omdat het herhaaldelijk sturen van deze mail een vorm van spam kan worden, wordt periodiek bekeken of er gereageerd wordt op deze mail. Is dit bij herhaling niet het geval, dan zal de aanvullende functionaliteit worden uitgezet. Hierdoor wordt de mail niet meer verstuurd.

 

 

Omdat deze mail, net als veel op de site, automatisch wordt verstuurd, gebruik ik je nickname in de mail en niet eigen naam zoals Henk, Peter of Ronald (als ik die weet).

 

 

Groeten, Reintje de Vos.

 

 

De volgende caches zijn door jou nog niet van eigenschappen voorzien:

 

GCV3BB: Het geheim van Hendriks hoeve

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij ook, hopelijk kijken ze dit keer eens naar zichzelf voor ze met vingertjes naar anderen gaan wijzen.

Marja

 

ps dit bericht krijgen wij als we proberen het team te contacten:ArrayblahArrayblahArrayblahArrayblah

 

 

oftewel blahblahblah, dat zegt genoeg.

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

is dit nou pijnlijk of is het alleen maar weer een (mooie) herinnering aan wat die goede man allemaal voor het forum heeft gedaan?

Zou kunnen, al denk ik niet dat dat de bedoeling is geweest.

 

Maar ik denk wel dat het door enkelen nu doelbewust gebruikt wordt als stok om de spreekwoordelijke hond (het .nl team) weer een mep te verkopen. :P

Dit berichtje had m.i. dan ook beter in een PM gekund.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik denk wel dat het nu doelbewust gebruikt wordt als stok om de spreekwoordelijke hond (het .nl team) weer een mep te verkopen. :doctor:

Dit berichtje had m.i. dan ook beter in een PM gekund.

 

Ik weet niet wat een ander als antwoord kreeg bij een poging om "het team van nl" te benaderen, maar ik kom er niet door.

Ik. als persoon die regelmatig contact had met Coen in zijjn laatste maanden, vind het pijnlijk dat zijn naam nog onder dit geautomatisserde bericht staat. Zeker omdat ik weet hoe hij dacht over het geknoei dat er af en toe werd uitgehaald met zijn "programaatjes en bedenksels".

Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is dit nou pijnlijk of is het alleen maar weer een (mooie) herinnering aan wat die goede man allemaal voor het forum heeft gedaan?

Zou kunnen, al denk ik niet dat dat de bedoeling is geweest.

 

Maar ik denk wel dat het door enkelen nu doelbewust gebruikt wordt als stok om de spreekwoordelijke hond (het .nl team) weer een mep te verkopen. :doctor:

Dit berichtje had m.i. dan ook beter in een PM gekund.

Ik een aantal PM's gestuurd maar krijg de boodschap dat de inbox vol is.

 

Het team wordt geen mep verkocht, echt niet nog steeds veel respect voor het team. Ook dit soort dingen moeten kunnen op het forum. Wat te bedenken van nieuwe mensen die deze email krijgen voor hun caches en zich afvragen wie die Reintje de Vos is.... Gewoon ff de tijd nemen de signatures door te nemen en aan te passen, kleine moeite. Heeft het team het te druk dan denk ik dat er zeker wel vrijwillegers zijn die willen helpen.

Ik weet wat vrijwillgers werk betekend en nogmaals veel respect voor het huidige team!

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben dit bericht van Reintje gehad.....overigens te recht...want we hadden de instellingen bij Flip-flop niet geregeld....

Laten we de mensen die het goede werk hebben overgenomen het niet kwalijk nemen....een fout is menselijk....voor zover dit een fout is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik een aantal PM's gestuurd maar krijg de boodschap dat de inbox vol is.

Dat is inderdaad mogelijk, had ik vanmiddag ook. Nou heb ik dat maar bij één mod geprobeerd ... Of de andere ook vol zitten weet ik niet.

 

Ik heb het nu doorgegeven aan een paar andere personen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vraagje naar aanleiding van dit bericht.

De eigenschappen die me gevraagd wordt in te stellen heb ik (ook) al ingesteld bij het aanmelden van mijn caches via .com.

Begrijp ik het goed dat ik diezelfde eigenschappen nogmaals moet instellen maar dan voor .nl?

Kan iemand me uitleggen waar dat voor dient?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het team het al erg druk heeft met deze zaken...

 

Het gehele mailtje is denk ik niet correct verstuurd. Bij ons kloppen ook de gegevens helemaal niet (of ik zou nu voor 300 caches de eigenschappen aan moeten passen...)

 

Deze had denk ik niet (op deze manier) verstuurd mogen worden, maar ik geloof dat deze fout hersteld zal worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...