Spring naar bijdragen

WK 1974 (de middenstip)


larstiaan

Aanbevolen berichten

Na vele maanden van voorbereiding hoopten wij de geocache-gemeenschap te verblijden met een top-cache. We bedachten een tocht die (in onze ogen) zowel fraai, leuk als uitdagend zou zijn. Hoewel het een pittige tocht van zo´n 4 uur is geworden blijken de reacties enthousiast te zijn. We willen iedereen bedanken voor hun geweldige logs/foto´s. We staan nu (even? :lol1: ) bovenaan in het Geo d´Or klassement en eerlijk gezegd zijn we daar best een beetje trots op! Dank voor de enthousiaste reacties!! We hopen dat nog veel van julie er plezier aan zullen beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben afgelopen weekend tot de rust gekomen, en ik moet zeggen, ik loop al dagen te balen dat ik geen tijd heb om hem af te maken.. :lol: Dus de geo-dor van mij moeten jullie nog even te goed houden, maar als ik de middenstip bereikt heb, zal ik deze zeker toekennen.. :lol1: .

 

Putput2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het linkje is zeer duidelijk:

Server Error in '/' Application.

Ja, had ik zonet ook. :eek: .com is niet erg stabiel vandaag. :lol1:

 

Hmm snap er ook weinig van [:lol:] Maar vlg mij kan je met 6 Geo d 'ors niet echt bovenaan staan... Als je bij de lijst van ontvangen geo d'ors per eigenaar kijkt staan de Zeeuwen bovenaan met caches die niet eens van hun zijn!? Of zien wiij het verkeerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm snap er ook weinig van [ :lol1: ] Maar vlg mij kan je met 6 Geo d 'ors niet echt bovenaan staan... Als je bij de lijst van ontvangen geo d'ors per eigenaar kijkt staan de Zeeuwen bovenaan met caches die niet eens van hun zijn!? Of zien wiij het verkeerd...

 

 

 

Bij de waardering staan ze wel degelijk bovenaan, voor zolang als dat duurt :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel het een pittige tocht van zo´n 4 uur is geworden blijken de reacties enthousiast te zijn.

 

Waarom 'hoewel' ? Je hebt blijkbaar een erg leuke cache gemaakt!!

 

Bij mij is de link ook stuk. Misschien handig om de link in het format te zetten:

 

"http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCxxxxx"

 

In welk deel van het land bevindt zich deze cache?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...